خود را دیجیتال خود: Infinite ضد Instagram و شرکت ها در حال تلاش برای کپی کردن آن

Infinite یکی از بیشترین دانلود ها نرم افزار از دهه گذشته اشاره راه را برای جهان ایجاد محتوا آسان با فقط در مورد هر کسی.

Wildly محبوب تصویری-های اجتماعی-خدمات شبکه متعلق به ByteDance یک پکن-بر اساس شرکت تاسیس شده در سال 2012. کاربران ایجاد و ارسال three – 60-second lip-sync کمدی و استعداد ،

با توجه به سنسور برج Infinite بیش از یک ترکیب 1.5 میلیارد محبوبیت از اپل AAPL -2.94% فروشگاه نرم افزار و حروف الفبا را GOOG -2.24% GOOGL, -2.35% Google Play فوریه 2019, 123.8 میلیون که آمد از آمریکا پلت فرم جذب عمدتا جمعیتی جوان که دو سوم از آن کاربران زیر 30 (برخی از 60 درصد از فعال ماهانه کاربران از ایالات متحده هستند که بین 16 و 24 ساله است.)

بیهوده و بیمعنی سرگرم کننده

پس چگونه دقیقا نمی Infinite کار می کند ؟ سازندگان محتوا را در فرمت های موجود, مانند, جوک, الگوهای رفتاری و آهنگ ها و تفسیر مجدد آنها را در راه خود را. آهنگ لب همگام سازی شده توسط صدها نفر از سازندگان هر اضافه کردن پیچ و تاب خود را به آن. محتوای به اشتراک گذاشته شده از طریق Infinite می تواند به عنوان اغلب بیهوده و بیمعنی اما کاربران اهمیتی نمی دهند. آنها باید آن را سرگرم کننده ایجاد و به نظر نمی رسد ناراحت نظارت عمومی.

Infinite است که تقریبا مخالف یا عمدی تقلید مسخره امیز از آنچه در Instagram; کاربران آن به ظاهر بیرون رفتن از راه خود را به محکوم کردن دومی پلت فرم و زیبایی شناسی با مشخصات بالا تولید ارزش و اصالت است. اگر هر چیزی اکثر Infinite سازندگان در آغوش حماقت به کمال و نهفته است که خود را بزرگترین قدرت: راه ورود نوار بسیار کم است.

Infinite را قادر می سازد هر کسی به پرش در سرعت و ایجاد محتوا و بدون به کار می رود که به تولید جلا. چالش های مختلف و تصویری تم ها قابل جستجو از طریق هشتگ (بسیار شبیه به هشتگ در توییتر TWTR, -1.24% ) و نشان دادن آنچه در حال حاضر روند بر روی پلت فرم. شرکت در این چالش ها را می دهد سازندگان محتوا نه تنها ایده برای کلیپ جدید بلکه یک احساس تعلق به یک جامعه.

Facebook می شود

Infinite پدیده ای است که جهان توسط طوفان گرفته شده و Facebook FB -1.41% شروع به گرفتن. اجتماعی-رسانه های غول پیکر در تلاش برای کلون Infinite در ماه نوامبر 2018 که منجر به کمند — مستقل تقلیدی برنامه که موفق به جلب هر زیر قابل توجه.

پس از آن ناموفق تلاش Facebook واگردانی به آن عادت قدیمی از کپی کردن ویژگی های مرتبط و گذاشتن آنها در حال حاضر به طور گسترده ای محبوب برنامه های این شرکت دارای. این است که چگونه آن را فتح اسنپ چت (اجرا شده توسط Snap ضربه محکم و ناگهانی -2.26% ) در سال 2016 زمانی که Instagram کلون خود را امضا داستان ویژگی. در ماه نوامبر گذشته Instagram کاربران در برزیل معرفی شدند به قرقره — ویدیو-موزیک ریمیکس از ویژگی های است که اجازه می دهد تا آنها را 15 ثانیه طولانی کلیپ های ویدیوئی با استفاده از یک آهنگ از یک پایگاه داده.

Facebook می خواهد برای تست قرقره در بازار هنوز اشباع شده با Infinite قبل از اجرای آن در جاهای دیگر. گرفتن رابط کاربری و ویژگی های حق ندارد تنها به چالش بکشد. مشکل اصلی باقی مانده است آنچه که من زودتر مشخص: اگر Instagram مخاطبان در آغوش نمی Infinite را با نام تجاری از حماقت قرقره نمی توان از ویژگی های آنها را می خواهید به استفاده از. علاوه بر این خود جامعه را تضعیف دیگران را از استفاده از آن بشود و چرخش سازندگان محتوا که امتحان کنید. در نهایت هجوم Infinite-مانند محتوای Instagram می تواند بیگانه موجود مخاطبان که ممکن است پیدا کردن فرمت جدید ناخوشایند.

هر کس یک خالق محتوا

اما وجود دارد یک تصویر بزرگتر اینجا. Infinite است که ما به یک نگاه اجمالی از آینده از رسانه های اجتماعی است که در آن حداقل مقدار تلاش است که صرف به یک خالق محتوا با یک شات در ویروسی شهرت و یا حداقل چند می خندد اگر آنها می خواهند به.

این پدیده نیست بر خلاف آنچه اتفاق افتاده است به محتوای ویدئویی با ظهور یوتیوب (در حال حاضر متعلق به حروف الفبا): تشریفات آداب و ارزش تولید بالا اغلب دیده می شود در تلویزیون نشان می دهد راه را به spontaneousness, غیر رسمی و شخصی و گاهی عاطفی و ارتباط با مخاطب.

در حال حاضر به لطف Infinite و مشابه شبکه های اجتماعی, موانع بین سازندگان محتوا و مطالب مصرف کنندگان در حال فرو ریختن بیشتر محو کردن خط بین این دو است. Infinite یک جامعه پر سر و صدا است که همیشه در شار — غیر قابل پیش بینی بیهوده و بیمعنی و اغلب ناهنجار — بلکه معتبر.

به طوری که آیا شما ترجیح می دهند — Infinite یا Instagram? لطفا اجازه دهید من می دانم که در بخش نظرات زیر.

Jurica Dujmovic است MarketWatch مقاله نویس.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>