خود را coronavirus emergency kit: پنج تمرینات در خانه انجام دهید

یادداشت سردبیر: این داستان در حال به روز رسانی به طور منظم.

کشورها در سراسر جهان در حال بسته شدن مرزها و قرار دادن شهروندان تحت مستند در یک پیشنهاد برای جلوگیری از کروناویروس جدید شیوع برچسب یک بیماری همه گیر توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO).

به عنوان بیشتر از ما هستند گفت: برای ماندن در خانه و افزایش نگرانی برای امنیت ما و امنیت ما عزیزان می شود مهم تر از همیشه به اطلاعات صحیح.

بیشتر:

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن.

من بسته است: چه می توانم انجام دهم ؟

اگر شما زندگی می کنند در یکی از 170 یا بیشتر کشورهای تحت تاثیر این رمان coronavirus آن را بی خطر است که فرض کنیم که خود را در سالن ورزش های محلی و یا تناسب اندام استودیو بسته خود را درب.

اما این نباید شما را از ادامه روال خود را – و یا شروع تازه و ورزش ذهن و بدن خود را.

مدرسان در سراسر جهان خواسته اند که مردم خود را کنار بگذارید معمول نگرانی با فضای محدود به تنظیم مجدد و بیشتر از اتاق نشیمن خود را. در اینجا پنج صفحه اصلی تمرینات را در زیر یک مستند.

پریدن جک

عروسک خیمه شب بازی هستند یک راه عالی برای گرم کردن قبل از اینکه شما را به کسب و کار جدی. گسترش پاها و شانه ها از هم جدا به عنوان شما پرش.

آنها نسبتا امن اگر چه شما ممکن است بخواهید به نگه داشتن یک فاصله امن بین شما و دیگران است.

Pushups

این یک بدون brainer است اما شما هنوز هم باید برای اطمینان از وضعیت خود است و درست به درو منافع بیشتر و جلوگیری از آسیب.

و برای آن که خود را شانه ها و ستون فقرات و لگن باید همه چین. شما می توانید به عنوان بسیاری از تکرار به عنوان دوست دارید – و اگر که نیست به اندازه کافی چالش برانگیز گسترش دست خود را کمی بیشتر در هر زمان به آمار گروه های عضلانی مختلف.

corona social cards

Sit-ups

انجام دراز و نشست است یک راه عالی برای تقویت هسته خود را. انجام صحیح نشستن است به عنوان آسان به عنوان دروغ گفتن در بازگشت خود را از دست شما و قرار دادن آنها پشت سر خود را خم شدن زانو خود را و حرکت چانه خود را به سمت زانو خود را.

وزن بدن squats

همچنین به عنوان شناخته شده وزن squats این همه در اطراف ورزش کمک می کند تا شما را تقویت می کند فقط در مورد همه چیز است که در زیر کمربند خود را.

فقط جای دست های خود را پشت گردن خود را به چین خود را شانه ها و زانو های خود را با پا کمی اومدن بیرون و به آرامی پایین بروید. شما می توانید با استفاده از یک صندلی اگر شما پیدا کردن این جنبش به چالش کشیدن.

تک پا میپرد

چرا باید به شما یک تک پا و پرش به عنوان مخالف دو ؟ خوب پریدن از روی یک تک پا کمک می کند تا رویداد و یا اصلاح هر گونه عدم تعادل عضلانی.

آن را نیز کمک می کند تا بهبود واکنش و هماهنگی و شتاب به نام اما چند. همانطور که از نام آن ممکن است نشان می دهد شما می توانید یک پا پرش با قرار دادن زانو را کمی جلوتر از پای خود و با استفاده طرف مقابل از بدن خود را برای حرکت را با کمی کج کردن قبل از شما آغاز خواهد شد.

چقدر جدی است SARS-Cov-2?

SARS-CoV-2 نام داده شده رمان coronavirus; این بیماری باعث می شود شناخته شده است به عنوان COVID-19.

با توجه به این که جدید کروناویروس تا کنون به طور متوسط R0 (سرایت متری) بین 2 و 2.5 که بدان معنی است که یک فرد آلوده منتقل می کند آن را به بیش از دو نفر است.

این باعث می شود آن را بیشتر مسری از آنفولانزای فصلی (R0 1.3), H1N1 – که دارای یک R0 بین 1.2 و 1.6 و ابولا با R0 از 1.6 تا 2.

اما از آن است که کمتر مسری تر از سارس بود که در گذشته به چهار نفر یا MERS که تا به حال نرخ انتقال بین 2.5 و 7.2 در بعضی از نقاط.

چندین متغیر می توانید تصمیم بگیرید که آیا کسی را دیگر فرد بیمار از جمله راه آن منتقل می شود (از طریق هوا و یا در مایعات بدن); آیا یک عامل بیماری زا است که مسری در طول آن دوره کمون; چه مدت است که دوره کمون طول می کشد و چگونه بسیاری از مردم متوسط بیمار در تماس با.

چگونه برای محافظت از خودتان

چندین دستورات داده شده توسط سازمان بهداشت به ایمن ماندن. آنها عبارتند از:

  • شستن دست های خود را اغلب و به طور کامل با صابون;
  • پوشش صورت خود را هنگام سرفه یا عطسه و یا با یک بافت است که شما بلافاصله از دور یا با آرنج خود را;
  • اجتناب از دست زدن به چشم و بینی و دهان;
  • تمیز کردن سطوح و اشیاء را لمس می کنید اغلب;
  • اجتناب از تماس مستقیم با حیوانات زنده در مناطق آسیب دیده.
**DO NOT USE** INTERACTIVE: Covid-19 protection

دانشمندان شک تاثیر ماسک صورت در حفاظت از یک فرد سالم از هوابرد ویروس ها گفت: آنها بیشتر مفید در نگه داشتن یک فرد آلوده از تاثیر دیگران است.

بیشتر کشورهای در حال ارائه مشاوره به مردم را به خود قرنطینه برای حداقل دو هفته در حالی که اجرای یک سری از جارو “اجتماعی فاصله” از جمله ممنوعیت تجمعات عمومی و تعطیل مدارس.

اجتماعی فاصله هدف به سرعت گسترش ویروس به بهداشت جهانی سیستم های زمان بیشتری را برای مراقبت از بیماران که نیاز به کمک است که همچنین به عنوان شناخته شده “مسطح منحنی”.

INTERACTIVE: Covid-19 Flattening the curve

آن را بسیار موثر استفاده می شود که در برابر عفونت است که می تواند انتقال از طریق قطرات تماس (سرفه یا عطسه) است که در مورد کوروناویروس.

لغو رویدادهای عمومی که در قرعه کشی جمعیت زیادی از جمله رویدادهای ورزشی و جشنواره های موسیقی است بخشی ضروری از اجتماعی فاصله اما اجتناب از تجمعات کوچکتر به همان اندازه مهم است با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

هنگامی که شما در هر نوع از جمع آوری و یا در یک سرویس ارائه دهنده این مهم است به ماندن حداقل 1.8 متر (شش پا) به دور از هر کسی در اطراف شما.

اجتماعی دیگر فاصله تکنیک های در حال کار از خانه به در اتاق کار, یادگیری الکترونیکی به جای رفتن به مدرسه و دیدن عزیزان از طریق دستگاه های الکترونیکی به جای در فرد است.

INTERACTIVE: Covid-19 Social distancing

علائم و چه باید بکنید اگر شما فکر می کنم شما را

با توجه به این که شایع ترین علائم COVID-19 تب و خستگی و سرفه خشک. برخی از بیماران ممکن است تجربه درد و درد و گرفتگی بینی و آبریزش بینی گلو درد یا اسهال.

برآورد کنونی از دوره کمون – مقدار زمان بین عفونت و بروز علائم برد از یک تا 14 روز. اکثر افراد آلوده نشان دادن علائم ظرف پنج تا شش روز است.

اما بیماران آلوده نیز می تواند بدون علامت نمایش علائم وجود ویروس در سیستم خود را.

افراد مسن و کسانی که با زمینه ای شرایط پزشکی مانند فشار خون بالا و مشکلات قلبی یا دیابت و کسانی که ضعف سيستم ايمنی هستند احتمال بیشتری برای توسعه بیماری جدی است.

ادامه مطلب در چه coronavirus می کند به بدن خود را اگر شما آن را گرفتن.

INTERACTIVE: Coronavirus COVID-19 symptoms explainer

بسیاری از کشورها راه اندازی خطوط تماس ویژه ای اختصاص داده شده برای افرادی که به گمان آنها آلوده شده اند.

مردم خواسته می شود برای تماس با خط تلفن قبل از رفتن به بیمارستان برای جلوگیری از امکان گسترش این ویروس در یک آمادگی مرکز بهداشت و درمان و یا در راه وجود دارد.

تماس های تخصصی کمک به محض این که شما گمان شما بیمار هستند و محدود کردن تماس با دیگران تا آنجا که ممکن است.

تا به امروز هیچ واکسنی وجود دارد و هیچ پزشکی برای COVID-19. در حالی که برخی از سنتی و یا داروهای خانگی می تواند به راحتی ارائه و کاهش علائم این بیماری وجود ندارد و اثبات این که موجود پزشکی می تواند به جلوگیری و یا درمان آن, با توجه به که.

چگونه به آماده شدن برای قرنطینه و یا مستند

حداقل 14 روز توصیه می شود برای خود قرنطینه به مدت یک مستند بستگی به تصمیم دولت محلی.

با توجه به این احتمال است که بیشتر مردم در سراسر جهان خواهد بود خانه-محدود آماده سازی خانه برای که احتمال یک افزایش نگرانی است.

در میان چیزهای شدن هستند:

غیر-غذاهای فاسد شدنی از جمله قفسه پایدار نوشیدنی, سس, پاستا, حبوبات, برنج, حبوبات و کراکر و کالاهای خشک از جمله چای و شکر و قهوه.

پایه لوازم پزشکی از جمله بیش از حد داروها به کاهش علائم ممکن است که در موارد خفیف مشترک زیادی با علائم سرماخوردگی. دارو برای تب و احتقان و سرفه توصیه می شود. این نیز مهم است برای حفظ یک ماه عرضه دارو در صورت رسیدن به یک داروخانه برای دوباره پر کردن دشوار می شود.

تمیز کردن و بهداشت لوازم مورد نیاز عبارتند از صابون برای شستن دست ها, حمام کردن, لباس های شسته شده و تمیز کردن و همچنین به عنوان ضد عفونی کننده برای نگه داشتن سطوح تمیز….

همچنین مهم است که تهیه برخی از فعالیت های که می تواند انجام شود در خانه, آیا یک لیست از کتاب به عنوان خوانده شده و یا یک سرگرمی و یا ورزش اشتراک است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد بدون بیرون رفتن.

این که اذعان کرده است که بحران می تواند باعث افزایش سطح اضطراب و توصیه به تازگی است که افرادی که احساس استرس و اجتناب از مطالعه و گوش دادن به اخبار بیش از حد.

بیش از حد داروهای شد موضوع بحث زمانی که فرانسه وزیر بهداشت Olivier Veran توییتی در 14 مارس که پاراستامول بهتر بود درمان برای تسکین علائم کروناویروس از داروهای ضد التهابی مانند ایبوپروفن که می تواند بدتر ویروس.

“مصرف داروهای ضد التهاب [ایبوپروفن کورتیزون] می تواند یک عامل در تشدید عفونت است. در مورد تب را پاراستامول. اگر شما در حال حاضر مصرف داروهای ضد التهابی خود بپرسید مشاوره دکتر” گفت: Veran.

در تاریخ 19 مارس که گفت در توییتر که آن را “توصیه در برابر استفاده از ایبوپروفن”.

پاراستامول نیز شناخته شده در آمریکا توسط generic نام استامینوفن.

اسطوره ها و اطلاعات غلط

وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات و گردش اطلاعات غلط در مورد کوروناویروس. در اینجا و در اینجا ما روشن کردن برخی از شایعات و تصورات غلط در اطراف شیوع.

در زیر برخی از این اسطوره ها که ممکن است شما را به وحشت اما نه پشتیبانی شده توسط شواهد علمی:

هیچ ضد آب و هوای گرم می تواند به توقف coronavirus

یک گزارش توسط محققان در MIT مطرح شده امید که داغتر آب و هوا می تواند به سرکوب coronavirus. اما چشمگیر افزایش عفونت در جنوب شرقی آسیا در روزهای اخیر افزایش یافته است و شک و تردید در مورد نظریه کارشناسان بهداشت می گویند.

گزش پشه

وجود ندارد و شواهد نشان COVID-19 را می توان توسط پشه ها منتقل و با توجه به این که.

اسپری خود را با الکل یا کلر

پاشش الکل یا کلر در سراسر بدن خود را دلیل این که شما فکر می کنم شما آلوده نخواهد کشتن coronavirus. الکل و یا کلر محلول را می توان مورد استفاده برای ضد عفونی سطوح و دست sanitisers فراموش دارای درصد نسبتا بالایی از الکل اما استفاده از این مواد باید با توجه به توصیه های ایمنی.

برف و آب و هوای سرد

هیچ شواهدی وجود ندارد که نشان دهد آب و هوای سرد می تواند کشتن جدید کروناویروس. در واقع هیچ مدرکی وجود دارد که نشان می دهد آب و هوای گرم می تواند انجام این کار است یا نه.

خوردن سیر

سیر سالم است, معطر, مواد غذایی است که برای تبلیغ خود ضد میکروبی و آشپزی خواص. اما هیچ شواهدی وجود ندارد که خوردن سیر به حفاظت از مردم از coronavirus با توجه به این که.

نوشیدن آب

هیچ شواهد علمی که پشتیبانی از مصرف حجم زیادی از آب در فواصل کوتاه می تواند کمک به افراد خیط و پیت کردن ویروس به دستگاه گوارش خود را.

مصرف آنتی بیوتیک

آنتی بیوتیک ها تنها کار بر روی باکتری ها و ویروس نیست.

تا به امروز هیچ داروی خاصی توصیه می شود برای جلوگیری و یا درمان جدید کروناویروس.

Csaba Posta, IT specialist working from home, studies with his daughter Vilma during the spread of coronavirus disease (COVID-19) in Budapest, Hungary March 19, 2020. REUTERS/Bernadett Szabo

Declutter و سازماندهی فضای کار خود را به نگه دارید تا انرژی خود را و ماندن متمرکز [Bernadett Szabo/رویترز]

چگونه به کار از خانه به طور موثر

اگر از شما خواسته به کار از خانه در طول بیماری همه گیر در اینجا چند راهنمایی برای کمک به شما بهترین استفاده را از این وضعیت است.

Declutter و راه اندازی یک دفتر خانه’

به منظور نگه دارید تا انرژی خود را و متمرکز باقی بماند بهتر است به declutter و سازماندهی فضای کار خود را.

اگر شما لازم نیست که یک میز را انتخاب کنید یک جدول است که به جای کار. پاک کردن سطح و ترک تنها چیزی است که برای کار شما ضروری و یک شی است که شما را خوشحال می کند به آن نگاه کنید.

سعی کنید برای انتخاب یک فضای آرام و ترجیحا در یک اتاق جدا از بقیه خانواده فعالیت و یا از جایی که شما خواب و استراحت.

همچنین مهم است که اجازه می دهد تا نور طبیعی به فضای کاری خود را. آن را به افزایش سطح ویتامین D و بهبود سلامت روانی و بهره وری.

راه اندازی لپ تاپ یا کامپیوتر و پرینتر و شارژ ایستگاه. داشتن به اندازه کافی رسانه های الکتریکی مهم است بنابراین شما ممکن است نیاز به repurpose فرمت بند ناف از یک اتاق دیگر.

اگر شما نیاز به چاپ و یا فایل اسناد خود مطمئن شوید کابینه دستی است و یا اگر شما یکی را نداشته باشند که شما باید نوعی از سازماندهی سیستم در ذهن با استفاده از لوازم یدکی جعبه فایل مجله یا حتی آشپزخانه سینی.

جدا “صفحه اصلی شما’ از ‘کار شما’

نگه داشتن به عنوان بسیاری از روال خود را به عنوان که ممکن است دست نخورده. پس دوش گرفتن و لباس پوشیدن در صبح جلوگیری از ماندن در لباس خواب خود را در حالی که مشغول به کار است. اقدام به عنوان اگر شما در حال رفتن به دفتر کمک خواهد کرد که شما ذهنی جداگانه ساعات کار خود را از خرابی و حفظ خواهد کرد شما انگیزه و بهتر طرز فکر.

corona social cards

با استفاده از نرم افزار را برای فاصله

وجود دارد مقدار زیادی از برنامه های در دسترس است که کمک به شما برای کار با همکاران خود از راه دور. بسیاری از کارفرمایان با استفاده از شل یا مایکروسافت تیم برای پیام.

برای ویدئو کنفرانس شما می توانید با استفاده از اسکایپ, زوم, BlueJeans و WebEx گره خورده است در حالی که ابزار مانند آسانا و Trello کمک به تیم مدیریت پروژه های همکاری.

DropBox و گوگل درایو و باکس به شما کمک کند برای به اشتراک گذاری فایل.

حفظ سلامت جسمی و روانی

به یاد داشته باشید برای استراحت به شما کمک کند شارژ و متمرکز باقی بماند. در صورت امکان سعی کنید در نظر گرفتن یک پیاده روی 15 دقیقه ای در خارج از, با احتیاطی لازم است.

Andreas Kappes اجتماعی روانشناس عصب شناسی و مدرس در دانشگاه لندن در این باره گفت که فعالیت بدنی نقش زیادی در نگه داشتن ما را شاد و پربار.

حفظ ساده “دنیوی تعامل” با خانواده نیز کمک می کند کمک به تندرستی Kappes گفت.

“شما ممکن است گاهی اوقات احساس, ‘چرا باید من تماس مادر من فقط به او بگویید که اساسا هیچ چیز اتفاق افتاده است؟’

“اما شما باید به خودتان این اجازه را عادی و خسته کننده مکالمات با دیگران که آنها واقعا کمک به ما احساس شادی و متصل بودن به دیگران” Kappes گفت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>