چرا آلمان نمی توانید ترک آن را نژادپرستانه بومی آمریکا مشکل

بیش از 40,000 آلمان شرکت در “هند hobbyism” — تقلیل reenactments بومی زندگی در گذشته است. این شکل از تخصیص بودجه معاف است و همچنین به معنی محبت به عنوان مادری صدای سکوت سیستماتیک.

در سراسر کشور آلمان به سر برد هفته گذشته جشن کارناوال شناخته شده برای آن راهپیمایی و نوشیدن و لباس های رنگارنگ جلوتر از روزهای پرهیز و روزه سریع. وجود دارد یک نگرش فراگیر است که برای این پنج روز آلمانی ها می ریختن و خود را سفت و سخت هنجارهای فرهنگی و اتخاذ “هر چیزی می رود” سیاست.

هر سال تصاویر, برخی از بیشتر نژادپرستانه مظاهر کارناوال مانند استفاده از blackface یا “چینی” لباس کامل با مخروطی کلاه تمایل دارند به صورت واکنش هر دو از جریان اصلی فرهنگ و رو به رشد کشور آسیایی و آفریقایی-آلمانی جوامع است.

اما همین نمی توان گفت از فراوانی از “بومیان آمریکا” لباس wildly محبوب انتخاب در یک کشور است که تا به حال قوی شیفتگی با بومی کلیشه از 1800s ساخته شده محبوب تر با آثار محبوب نویسنده کارل مارس و Winnetou شخصیت های کهن الگویی ‘نجیب وحشی” و 20th-century فیلم به تصویر می کشد شخصیت.

با هیچ توجهی بومی برای مقاومت در برابر این کلیشه حتی تحصیلکرده و روشنفکر آلمانی ها دفاع خواهد کرد هر دو لباس های کارناوال و بومی hobbyism به عنوان “تجلیل” یک گروه از مردم با آنها معمولا هرگز در تماس آمده است.

لیندرا Nephin یک اوماها فعال در بریتانیا زندگی می کنند توضیح داد: “ما به عنوان تنها نمایندگی کمتر از 2% از کل جمعیت در ایالات متحده در اینجا در بریتانیا و سراسر اروپا ما تجربه حتی بیشتر نامرئی.”

وقتی پرسیده شد که اگر چنین مادری hobbyism است که در واقع یک نژادپرست fetishization, Nephin اشاره کرد که “چه خواهد بود ملاقات با داد و بیداد, در ایالات متحده آمریکا است که در ملاقات با بی تفاوتی در اینجا در اروپا است. Fetishizing بردارید به دلیل عدم وجود نمایندگی آموزش و پرورش و آگاهی است.”

ادامه مطلب: حزب کارناوال در بایرن جرقه بحث نژاد پرستی

در گذشته گیر کرده

در آلمان داستان در مورد مردم بومی (همیشه در گذشته و معمولا در مورد دشت ملل) بسیار محبوب و بسیار گسترده است بهره است که اغلب مردم خود را در نظر بگیرید ، علاقمندان ممکن است صرف چند دهه تحقیق در مورد یک ملت خاص در طول یک دوره زمانی خاص پانسمان در بسیار دقیق دست لباس و هزینه های کل هفته در حومه شهر زندگی کردن توهمات خود را در همفکر شدند. وجود دارد همچنین افرادی که اشاره به خود را به عنوان “پلاستیک شامان” که صرف ممکن است ماه ها یا حتی سال آموزش های مختلف بومی دین شیوه ها و پس از آن ادعا می شود درمانگران و معنوی ،

این شیوه “تعصبی ما را به تاریخی اسطوره است و انکار تفاوت ها” در میان صدها نفر از بومیان سازمان ملل در شمال امریکا” Nephin گفت.

شیا Vassar یک چروکی نویسنده, توافق گفت: “این مکان ما برای همیشه لطفا برای است تاریخی و افسانه ای زمینه.”

“بزرگترین مسئله به طور کلی ساده از فرهنگ ما و حک ذاتی در ‘بازی, هندی,’ اگر ما به عنوان چیزی عرفانی مانند یک جادوگر است. آن را مانند پانسمان مانند روم باستان. ما هنوز هم وجود دارد.”

ادامه مطلب: ‘شما از کجا؟’ — نژاد و هویت در آلمان

Nephin توافق کردند که تماس های فرهنگی misappropration “نوستالژی” که توابع مانند یک “انتخاب و ترکیب آنها برجسته مثبت اما نه ظلم و ستم. آن را بسیار تقلیل مدرن ما واقعیت هستند که پاک شده است.”

در واقع مردم بومی یکی از سریعترین رشد جمعیت در ایالات متحده آمریکا با جمعیت حدود 5 میلیون نفر است. اما در آلمان, بومی آمریکای شمالی باقی می ماند بصورتی پایدار و محکم ریشه در گذشته اسب سواری و تیراندازی با کمان و فلش. محدود پوشش مدرن بومی واقعیت است که تنزل به بیشتر به تاریخ کلیشه مانند اعتیاد به الکل, نرخ خودکشی و سختی های زندگی در رزرو.

Vassar می بیند این به عنوان یک مشکل بزرگتر از نمایندگی در فرهنگ عامه دانست و گفت که با انتشار این ایده که مردم بومی وجود داشته باشد تنها در گذشته است. حتی در نمونه نادر که بومی شخصیت های بازی های بومی بازیگران, داستان طول می کشد مکان در گذشته است. این البته در مورد Winnetou فیلم (که در آن مادری شخصیت های بازی هستند تقریبا به طور انحصاری توسط اروپایی و برخی خاورمیانه بازیگران) های اخیر از آن بیرون آمد و در سال 2016.

Actors Karin Dor (l.) and Pierre Briece in Winnetou (picture-alliance)

Winnetou بود که به طور سنتی با بازی بازیگر فرانسوی Pierre برایس و در سال 2016 ساخته شده برای تلویزیون احیای توسط آلبانیایی Nik Xhelilaj. دختر رئیس است شخصیت تصویر اینجا Ribanna بود با بازی بازیگر آلمانی کارین Dor. Vassar می گوید: بیش جنسی بومی شخصیت زن است دیگر دردناک کلیشه ای است که نیاز به خطاب.

چرا آلمان ؟ رنگ کور نژادپرستی و تروما

پس چرا بومی فرهنگی دستبرد بسیار شایع تر در آلمان نسبت به دیگر غیر از آمریکای شمالی سازمان ملل که یک اتصال مستقیم به نسل کشی مرتکب در برابر آنها ؟

D. S. قرمز Haircrow یک آپاچی و چروکی نویسنده و مربی و روانشناس است که در آلمان زندگی می کردند برای 17 سال است. او به تازگی منتشر شده این مستند را فراموش Winnetou: دوست داشتن در راه اشتباه اکتشاف خاص روانی-اجتماعی مسائل پشت, آلمان نژادپرستانه شیفتگی است.

Haircrow قرار می دهد آن را در بخشی به آلمانی ها انجام تمایل به بازگشت به چیزی است که آنها از دست رفته زمانی که مسیحیت از طریق اروپا از بین بردن بسیاری از باستان بت پرست سنت یک آرزو بود و نزدیک به طبیعت به عنوان شجاع و قادر به در بیابان. آن را نیز نشان می دهد او می گوید: “یک میل به مرحله خارج از مسائل مشکل ساز از خود آلمانی هویت و تاریخ است.”

اگر این است که چگونه با شور و شوق آغاز شد, پس چرا آن را ادامه داد و تا مدتها پس از پایان جنگ جهانی دوم که آلمان اعلام کرد که “هرگز دوباره” آن را بازگشت به ایدئولوژی نژادپرستانه?

شرح بسیاری از سراسر کشور توجه داشته باشید که صحبت کردن در مورد مسابقه در آلمان است که به طور کلی تابو محسوب می شود. جامعه شناسان می گویند که به عنوان یک نتیجه از یک نوع رنگ کور نژادپرستی است فنر و تبدیل به یک پدیده گسترده است. در جریان اصلی فرهنگ بسیاری از مردم می خواهم برای اعلام کردند که آنها نمی بینم نژاد یا مذهبی تفاوت. در حالی که این ممکن است به خوبی نیت و یا یک واکنش غریزی به حق اشتباهات گذشته را باعث شده است تا نه تنها به خاموش کردن صدای اقلیت اما اجازه می دهد به کسانی که خود را مترقی را به چشم خود کردن توپ.

بیشتر بخوانید: آلمان نانوایی فروش blackface شیرینی برانگیخته بحث نژاد پرستی

German Native hobbyists

محققان تخمین می زنند که بین 40 ، 000 و 100 ، 000 نفر در سراسر آلمان شرکت در بومی hobbyism در برخی از ظرفیت. میلیون ها نفر بیشتر بخوانید بومی داستان اغلب نوشته شده توسط آلمانی ها به عنوان کودکان و توسعه منافع مادام العمر.

با توجه به Haircrow وجود دارد که “عدم درک نژادی دسته بندی” به این دلیل است.

“شدید تلاش برای اثبات که آنها بیش از نژادپرستی و یهودی ستیزی منجر به بسیاری از erasure که هنوز در درون جامعه آلمان که ایجاد حتی بزرگتر تقسیم بین مردم رنگ و مردم اروپا و نسب. آن را ساخته شده یک نسل کامل باور وجود دارد هیچ چیز مانند مسابقه دیگر” Haircrow گفت.

ترکیبات این موضوع این است که یک مقاومت گفت که رفتار مانند پوشیدن “لباس بومی” و historicizing از زندگی گروهی از افراد مضر است و اشتباه است.

“وجود دارد تقریبا هیستریک واکنش به انتقاد زیرا آنها انتقاد شده است و برای مدت طولانی و در معرض كليشه اي خود را به عنوان نازی ها” Haircrow افزود: “آنها فکر می کنم چرا که آنها دچار آسیب های روانی شده آنها مجاز به آنچه آنها می خواهند در حال حاضر.”

تاریخ آلمان Haircrow می گوید: افرادی هستند که دلسوزانه و همدلانه و علاقه خود را در فرهنگ بومی “است که گاهی صادقانه عشق و همدردی به ما گرفتاری.”

“اما پس از آن آنها ساخته شده آن را بخشی از جامعه خود را بدون بازجویی به همین دلیل است.”

برای Haircrow, hobbyism و پلاستیک جادو گری ها “آموزش سفید supremacist رفتار در یک راه غیر مستقیم” و برای Nephin “یک قالب مدرن و روز استعمار گرفتن ما هنر ما اعتقادات ما سنت و گفت: در حال حاضر آن را بخشی از هویت خود را بیش از حد.”

عمیقا آن را تبدیل به بخشی از هویت برخی از علاقمندان Haircrow گفت که او دریافت کرده است بسیار زیاد مقاومت و حتی تهدید به مرگ از علاقه مندان که خود را در نظر کارشناسان در سنت های بومی و احساس او دور گرفتن چیزی است که مجموعه آنها را جدا از سایر افراد است. علاوه بر این, بسیاری از مردم و علاقمندان و علاقه مندان به طور یکسان نمی خواهید به سفر به شمال امریکا و یا تعامل با گروه های بومی مبادا آن را خرد توهمات خود را.

بیشتر بخوانید: “همیشه موهن?’ — آلمان جنگ بیش از N-word

یک پایان ممکن است برای تخصیص بودجه فرهنگی

Nephin, Vassar و Haircrow همه توافق دارند که آموزش و پرورش به خصوص برای افراد جوان باید پایه از راه دور از فرهنگی اختلاس و نسبت به بیشتر احترام تبادل فرهنگی. Nephin و Vassar همچنین با تاکید بر اهمیت متحد-کشتی از غیر بومی و نیاز به توانمند سازی بومی اروپا ،

“اول هر چند” Haircrow گفت: “آلمان به چهره حقیقت را در مورد خود است که تا کنون حاضر به انجام است.”

Nephin گفت که او امیدوار است به عنوان واکنش او می شود زمانی که او به ایران شده است تا حد زیادی مثبت است. “مردم در حال تبدیل شدن بیشتر آگاه است که ما آثار تاریخی مردم می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر می خواهید برای زندگی در یک احترام متقابل فضا است.”

Vassar معتقد است که برنامه “قرار دادن جوان بومی مردم پشت دوربین و صفحه کلید” ممکن است کمک به هر دو بومی و غیر بومی مردم بدون در نظر گرفتن محل متوجه “ما آنقدر در رفتن در جوامع ما در حال حاضر که مردم حتی نمی دانند.”

“بسیاری از مردم فوق العاده در جهان” Haircrow گفت: “اما آنها آموخته اند که بسیاری از کارهای اشتباه و آنها نمی دانند چگونه می شود بهتر است. آن دسته از افرادی که نیاز به توان رسیده به طوری که آنها می توانند یاد بگیرند که ممکن است و لازم است به بهبود است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>