تونس در مجلس تصویب gov نمی PM-تعیین Fakhfakh

تونس از پارلمان را تایید کرده است نخست وزیر Elyes Fakhfakh جدید دولت ائتلافی در اوایل روز پنجشنبه پایان ماه از بن بست سیاسی است که تاخیر در تصویب سیاست ها دیده می شود به عنوان بحرانی برای احیای کشور را تنبل اقتصاد است.

قانونگذاران رای 129 به 77 به نفع Fakhfakh تیم. مجلس در ژانویه را رد کرد و پیشنهاد خط توسط حبیب Jemli, Fakhfakh را سلف و یک نامزد از حزب محافظه کار Ennahdha ،

تحت تونس 2014 اساسی حزب با بیشترین کرسی در مجلس شورای اسلامی است که وظیفه تشکیل دولت این کشور.Ennahdha حال ظهور به عنوان قدرتمند ترین پارلمانی نیروی زیر است انتخابات پارلمانی در ماه اکتبر – اما فقط با 52 از مجموع 217 کرسی آن به تنهایی نمی تواند تضمین Jemli را افتتاح.

که در سمت چپ رئیس جمهور Kais Saied مسئول از تعیین نخست وزیر جدید با سابق قانون اساسی استاد givingFakhfakh سابق گردشگری و وزیر امور مالی وظیفه دشوار مونتاژ آینده کشور خود دولت است.

تونس رئیس جمهور خواستار کابینه جدید

دولت جدید باید 32, اعضای خروج از Jemli را 43-عضو قوی تکنوکرات در کابینه. Ennahdha اختصاص یافته است که شش اوراق بهادار در تنظیمات جدید.

خود describedMuslim حزب دموکراتیک Ennahdha در ابتدا گفت: آن را رد پیشنهاد دولت Saied را apointee بیش از آن محرومیت از برخی از احزاب از جمله رسانه های نجیب زاده نبیل Karoui قلب از تونس.

پس از یک جزئی تجدید سازمان که شامل قلب تونس اما Ennahdha در هفته گذشته رفت و برگشت در آن موقعیت اولیه و گفت: Fakhfakh را proposedgovernment.

در چهارشنبه Ennahdha رهبر و مجلس سخنران راشد Ghannouchi sidestepped انتقاد از مذاکرات طولانی که منجر به دولت شکل گیری به جای استقبال از این کشور نوپای دموکراسی است که او گفت: کمک به حل و فصل اختلافات سیاسی مسالمت آمیز است.

“همه این ثابت شده است که قدرت تونس تجربه و توانایی خود را برای مدیریت اختلاف مطابق با قانون اساسی و به دور از پوپولیسم و تنش های سیاسی گفت:.

اختلافات و چالش ها

تصویب Fakhfakh را administrationcomes به عنوان بسته های پول در تونس نیازهای $3bn به پوشش دولت هزینه در سال 2020 است. بیکاری باقی مانده است سرسختانه بالا در طول دهه گذشته در 15 درصد است.

اقتصاددانان در صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول) در حال انتظار برای اعضای کابینه به فرض به آغاز مذاکرات در یک معامله وام.

قبلی مقابله به اعطای تونس $3bn امضا شد در سال 2016 با اعطای امتیازاتی از جمله شناور از تونس ارز.

که منجر به یک افزایش تند در قیمت کالاهای اساسی به ویژه کسانی که از خارج از کشور وارد و کاهش قدرت خرید مردم عادی تونس.

برخی از تحلیلگران تردید بیش از دولت توانایی به اعتصاب یک معامله با وام دهندگان بین المللی با اشاره به ائتلاف حاکم در عدم انسجام ایدئولوژیک از جمله واگرا viewson مسائل از جمله خصوصی سازی شرکت های دولتی و اجرای بیشتر برنامه های ریاضتی.

“شرکت کنندگان در اتحاد مخالف در یک میزبان از مسائل” Moez Zayoud یک تونس خبرنگار الجزیره گفت:.

“این طوری است که من انتظار می رود برخی از اعضا برای رای دادن در برابر قوانین مطرح شده توسط دولت است که آنها تصور می شود بخشی از” او گفت:.

تونس بحران سیاسی وسیعتر

“در جبهه اقتصادی احزاب مانند Ennahdha و leftistPeople جنبش – که دارای 15 کرسی در مجلس – نقطه مخالف است. با وجود اینکه ‘مذهبی’, پارتی, Ennahdha است از لحاظ مالی لیبرال.”

آن است که در مسائل مربوط به اقتصاد است که دولت ممکن است پیدا کردن خود را بست در آینده گفت: Zayoud چیزی که پس از آن می تواند منجر به دولت خبرداد.

ائتلاف دولت: قدرت و ضعف

این اولین بار نیست که قانونگذاران در تونس رای برای یک دولت ائتلافی.

در سال 2015 Ennahdha و Nidaa Tounes حزب از اواخر جمهور Beji Caid Essebsi توافق برای پیوستن به نیروهای در طول آشفته دوره گذار است.

اما تونس اقتصاد دلتنگ عملکرد در طول سال های بعد منجر به ضرر و زیان بزرگ برای هر دو طرف با Ennahdha رفتن از 69 کرسی در سال 2014 به 52 در سال گذشته انتخابات مجلس andNidaa Tounesplunging از 85 به صرف سه بود.

الکس مارتین یک استاد روابط بین الملل در دانشگاه لینکلن گفت: تونس بود مستعد ابتلا به اقلیت و یا ائتلاف دولت ها به دلیل ماهیت آن سیستم انتخاباتی.

“شما باید این سیستم نمایندگی تناسبی که تولید نمی کند و هر یک برنده روشن,” او گفت:. “به عنوان یک نتیجه وجود دارد که لازم است برای این گروه نامتجانس با هم کار کنند.”

تحلیلگران می گویند که در حالی که قابل فهم در شکننده منطقه ای زمینه ای است که به دنبال 2011 سرنگونی Zine el-العابدین بن علی – به خصوص برای گروه های طولانی stigmatised مانند Ennahdha – تونس احزاب تمایل به ورود به ائتلاف دولت تا کنون به انتقال اثبات مضر برای دموکراسی است.

“حکومت وحدت ملی از 2015-2019 رها برانگیز اما لازم است مسائل مانند عدالت انتقالی و امنیت بخش اصلاحات و نمی تواند اقدام جسورانه در اقتصاد یا در شکل گیری دادگاه قانون اساسی” شاران Grewal و شادی حمید از موسسه بروکینگز نوشت: به تازگی.

“که بزرگترین احزاب در دولت هم همچنین بدان معنی است که وجود دارد هیچ مخالفت موثر است که به نوبه خود منجر به سرخوردگی با احزاب سیاسی و دموکراسی است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>