مغلوب ساختن پیشی جستن وعده 100,000 جدید “بالا پرداخت” خودکار شغل — در اینجا به همین دلیل آن است که ساده است

اگر شما به دنبال کار می صنعت خودرو ارائه امنیت شغلی?

رئیس جمهور تهمت وعده داده شده “نزدیک به 100,000 جدید بالا پرداخت خودکار آمریکا شغل” خود را در دولت از آدرس اتحادیه سهشنبه یک نتیجه از ایالات متحده-مکزیک-کانادا توافق (USMCA). او افزود که این توافق خواهد بود “افزایش صادرات برای ما کشاورزان و دامداران و کارخانه و کارگران است.”

وجود دارد 10,600 صنعت خودرو کاهش شغل در ماه ژانویه با توجه به اداره آمار نیروی کار آمار منتشر شده در جمعه. در سال گذشته وجود دارد 50,776 کاهش شغل در صنعت خودرو با توجه به یک گزارش جداگانه پنج شنبه منتشر شده توسط Challenger, خاکستری, و, کریسمس, شیکاگو outplacement و حرفه ای-انتقال شرکت است. در این بخش بوده است کاهش مشاغل در میان تجارت و نگرانی است. (Challenger گزارش یافت که تنها وجود دارد 5,437 کاهش شغل در ماه ژانویه است.)

بیشتر چه, دستمزد در صنعت خودرو در حال حاضر شناور در $23.90 به سختی $2 بیشتر از یک ساعت از در سال 2009. کسانی که دستمزد کمتر از میانگین دستمزد ساعتی از $28.44 برای بخش خصوصی با توجه به BLS.

یک گزارش از سوی کمیسیون تجارت بین المللی برآورد USMCA را ایجاد 176,000 مشاغل در آمریکا به طور کلی با 28,000 شغل در بخش خودرو.

دموکراتیک بهداشت ، Sherrod قهوه ای از اوهایو گفت: آمریکایی ها باید هدایت و روشنی از صنعت خودرو و یا حداقل برای زمان حال. “زمانی که کارگران در حال درمان مناسب تولید و خودکار-بخش مشاغل می تواند کاملا خوب ارائه پرداخت خانواده-حمایت از مشاغل” قهوه ای در بیانیه ای گفت.

“متاسفانه این رئیس جمهور به خیانت کارگران در هر نوبت. به جای مبارزه برای نجات شغل در lore city, [اوهایو] او به جنرال موتورز GM -2.04% عظیم معافیت های مالیاتی را تعطیل آمریکایی کارخانه ها و کشتی مشاغل در خارج از کشور,” او اضافه شده است.

تهمت و ادعا می کنند که USMCA ایجاد خواهد شد 100,000 خودکار مشاغل ممکن است اغراق. یک گزارش از سوی کمیسیون تجارت بین المللی برآورد USMCA را ایجاد 176,000 مشاغل در آمریکا به طور کلی با 28,000 شغل در بخش خودرو. تجاری ایالات متحده نماینده دفتر تخمین زده است که این توافق را ایجاد 76,000 جدید خودرو-مشاغل بخش بیش از پنج سال آینده سیاسی گزارش شده است.

کاخ سفید و USTR هر دو نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

کاهش مالیات و شغل و عمل که تهمت امضا در سال 2017 تضمین می کند که شرکت های آمریکایی با شرکت های تابعه در خارج از کشور خواهد پرداخت پایین تر از نرخ مالیات بر 10.5 درصد بر درآمد به دست آورده در خارج از کشور در مقایسه با بالا داخلی نرخ مالیات شرکت از 21 درصد است. این منتقدان ادعا ساخته شده آن را بیشتر مقرون به صرفه برای شرکت هایی مانند جنرال موتورز به نقل مکان و امکانات در خارج از کشور.

پس از lore city کارخانه تعطیل, GM همکاری با بخش LG 066570, +0.75%, LG شیمیایی 051910, +1.18% 051910, +1.18% 051910, +1.18%, حمایت 3.2 میلیارد دلار برای ساخت یک کارخانه جدید در نزدیکی lore city. این کارخانه که تولید باتری برای خودروهای برقی, “ایجاد خواهد شد بیش از 1100 شغل جدید گفت:” جنرال موتورز سخنگوی جانین Ginivan. پس از 2019, Ginivan افزود: این شرکت با سرمایه گذاری $4.2 میلیارد دلار در ساخت و افزایش ظرفیت از گیاهان مورد استفاده برای تولید Suv ها و وانت و کامیون در سراسر شش کشور از جمله ایندیانا, میشیگان, Missouri, اوهایو و تنسی و تگزاس.

همچنین نگاه کنید به: مواد مخدر افزایش مرگ و میر پس از ماشین-تعطیلی کارخانه با توجه به عمده مطالعه بیش از دو دهه

در حال حاضر متوسط ساعتی GM کارگر را بدست آورده در حدود 90000 دلار در سال Ginivan گفت. ميانه آمریکا درآمد سالانه خانوار است $63,179.

برای برجسته کردن این واقعیت از کار در این زمینه قهوه ای آورده سابق جنرال موتورز کارمند به دولت از اتحادیه. مهمان خود را دیو سبز مشغول به کار در lore city گیاهی است که تعطیل سال گذشته است.

سبز منتقل ایندیانا به کار در یکی دیگر از کارخانه GM اما “در هزینه های بسیار زیاد به خانواده و امرار معاش” براون در بیانیه ای گفت: پیش از این دولت از اتحادیه. این lore city گیاه سبز مشغول به کار بسته تا حد زیادی با توجه به ضعف تقاضا برای خودروی سواری تولید شده وجود دارد.

“گیاهان ایجاد کنید برای ایجاد یک ماشین خاص [و] آنها آنها را تعطیل اغلب زمانی که مصرف کنندگان توقف خرید نوع خاصی از ماشین گفت:” اندرو چلنجر معاون رئیس جمهور از چلنجر خاکستری و کریسمس.

ایالات خودرو اتحادیه کارگران که نشان دهنده بیش از 400 ، 000 کارگران گفت: 40 درصد یا بیشتر از نیروی کار شاغل موقت آژانس.

ایالات خودرو اتحادیه کارگران که نشان دهنده بیش از 400 ، 000 کارگران گفت: در گزارش این هفته که “40 درصد یا بیشتر” از نیروی کار شاغل موقت آژانس.

“نه تنها کارفرمایان پر کردن موقعیت های بسیاری است که یک بار شغل خوب و پردرآمد با دماهای موقت کارگران هیچ صدای در کار نیست بهره مندی از چانه زنی جمعی را چند یا بدون حقوق در محل کار و هیچ کار حفاظت” در این گزارش است. خودکار کارگران این ادعا هستند مراتب بسیار بدتر تحت دولت فعلی حتی در نور USMCA.

“اگر وجود دارد یک ناجی صنعت خودرو آن خواهد بود [رئیس جمهور] اوباما گفت:” لارنس Mishel یک اقتصاددان در موسسه سیاست های اقتصادی, یک, مترقی, اتاق فکر مستقر در واشنگتن “در برابر مشاوره از مشاوران او مطمئن ساخته شده [خودکار] کارخانه نیست تعطیل در بحران مالی و او را نجات داد بسیاری از مشاغل در سراسر غرب میانه.”

شاید پیچیده تر از آن است. رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش جمهوری خواه آغاز یک 80 میلیارد دلار کمک مالی از صنعت خودرو یک حرکت خود را دموکراتیک جانشین باراک اوباما پشتیبانی می کند.

اوباما اعتبار خود را با صرفه جویی در صنعت خودرو در 2015 دولت از آدرس اتحادیه: “ما تولید کنندگان اضافه شده اند تقریبا 800000 شغل جدید,” او گفت:. “برخی از ما شالوده بخش ها مانند صنعت خودرو در حال پررونق است.”

صندوق ذخیره بیش از 1.5 میلیون شغل و حفظ حدود 285 میلیارد دلار در درآمد شخصی که از دست داده اند بیش از دو سال با توجه به 2013 گزارش توسط مرکز تحقیقات خودرو مستقل و غیر انتفاعی سازمان پژوهش های مستقر در آن آربور میشیگان.

در طول بحران مالی در سال 2009 جنرال موتورز و کرایسلر FCAU, -3.58% هر دو برای پرونده فصل 11 ورشکستگی حمایت می کند. توانایی های بالقوه خود مرگ که در آن زمان می تواند منجر به نزدیک به یک میلیون شغل با توجه به گزارش منتشر شده توسط دولت اوباما.

Mishel گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن بر خلاف اوباما تا به حال بسیاری از ارائه جزئیات بیشتر در مورد چگونه او قصد دارد برای تقویت صنعت خودرو. “من باور دارم که بازسازی و تولید مهم است اما آن را یک قطعه از دستور کار” او گفت:. “همچنین در مورد ساخت مطمئن شوید که [شغل] به خوبی پرداخت.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>