این رژیم غذایی کمک خواهد کرد که کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی دانشمندان می گویند

گیاهی و رژیم های غذایی تبدیل شده اند همه خشم. و قلب خود را خواهد شد با تشکر از شما برای برش محصولات حیوانی را از منو.

یک مطالعه جدید منتشر شده در مجله کالج آمریکایی قلب و عروق در این هفته به بررسی چگونگی رژیم غذایی ما تاثیر ما کرونر سلامت. محققان دریافتند که یک محصول جانبی تولید شده توسط میکرو ارگانیسم در افراد جرات — یک متابولیت به نام trimethylamine N-اکسید یا TMAO برای کوتاه مدت — افزایش خطر حمله قلبی و بیماری عروق کرونر قلب. خوردن محصولات حیوانی نشان داده شده است به افزایش غلظت TMAO در مردم بدن.

تولید خود را به یافته های محققان 760 زنانی که در پرستار بهداشت مطالعه طولانی مدت مطالعه تحقیقاتی است که آهنگ به سلامت از حدود 122,000 ثبت نام پرستاران زن بین سنین 30 تا 55.

زنانی که در این مطالعه خواسته شد برای کسب اطلاعات در مورد رژیم غذایی و عادات سیگار کشیدن و فعالیت بدنی و دیگر اطلاعات دموگرافيک. زنان نیز ارائه دو نمونه خون که گرفته شد از 10 سال جدا از هم برای اندازه گیری غلظت TMAO در پلاسما.

زنانی که به نمایش بزرگترین افزایش در TMAO سطوح تا به حال 67 درصد خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب. به طور کلی محققان دریافتند که زنانی که توسعه یافته بیماری های قلبی تا به حال غلظت های بالاتر از TMAO بالاتر بدن و شاخص توده سابقه خانوادگی حمله قلبی است. علاوه بر این زنان نیست به دنبال یک رژیم غذایی است که شامل یک بالاتر مصرف سبزیجات و کاهش مصرف محصولات حیوانی.

بیشتر بخوانید: چگونه به غذا خوردن کمتر گوشت بدون رانندگی خودتان آجیل — و صرفه جویی تا 750 دلار در سال

يافتههای حاصل از مطالعه “نشان می دهد که روده-microbiomes ممکن است مناطق جدید برای کاوش در پیشگیری از بیماری های قلبی” گفت: Lu Qi مدیر Tulane University, چاقی, مرکز تحقیقات و پژوهش نویسنده ارشد.

محققان با اشاره به مطالعه انجام داد که برخی از محدودیت. یعنی هیچ مردان قرار گرفتند و شرکت کنندگان در گزارش خود از بسیاری از اطلاعات خود را در مورد رژیم غذایی و شیوه زندگی را انتخاب کند. اما سایر مطالعات مشابه نشان داده فواید خوردن گیاهی و رژیم غذایی.

یک 2019 مطالعه از مجله انجمن قلب آمریکا بر اساس داده ها از بیش از 12000 بزرگسالان میانسال دریافتند که افرادی که مصرف بیشتر غذاهای گیاهی به حال 16 درصد کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و 25 درصد کاهش در خطر مرگ ناشی از هر علت.

کسانی که به دنبال به تغییر به سوی یک رژیم غذایی گیاهی ممکن است بخواهید به دنبال یکی از محبوب ترین ها رژیم های غذایی معمولا در ارتباط با منافع قلبی عروقی: رژیم غذایی Dash و رژیم غذایی مدیترانه ای. (Dash مخفف است که مخفف رژیم غذایی, روش برای جلوگیری از فشار خون بالا است.)

هر دو رژیم های غذایی بر خوردن سبزیجات و میوه ها و آجیل و غلات سبوس دار و مرغ و ماهی و محصولات لبنی کم چرب. به طور مشابه هر دو رژیم غذایی توصیه برش نمک و گوشت قرمز شیرینی و قند شیرین, نوشیدنی, اگرچه رژیم غذایی Dash همچنین نشان می دهد از بین بردن کامل کرم و مشروبات الکلی.

از دست ندهید: دو سگ یا چهار تکه بیکن یک هفته افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و مرگ

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>