رتبه بندی بازی: Lululemon خواهد شد در یک موقعیت بهتر پست-coronavirus به لطف قوی ترازنامه و استراتژی آنلاین تحلیلگران می گویند

تحلیلگران اعتماد به نفس است که دیجیتال قلب Lululemon Athletica, Inc.’s post-coronavirus رشد طرح قرار داده خواهد شد ورزشی شرکت حتی در موقعیت بهتری نسبت به شرکت در قبل از همه گیر.

Lululemon لولو -3.19% گزارش سه ماهه چهارم درآمد خالص از $298.0 میلیون دلار یا $2.28 هر سهم از $218.5 میلیون دلار یا $1.65 هر سهم سال گذشته و پیش از $2.25 FactSet اجماع.

درآمد 1.40 $میلیارد دلار نیز از $1.17 میلیارد دلار در سال گذشته و پیش از FactSet چشم انداز $1.38 میلیارد دلار است. همان-فروشگاه فروش افزایش یافت 20% از جمله 41 درصد رشد در مستقیم به مصرف کننده کانال.

Lululemon نمی ارائه راهنمایی به دلیل عدم اطمینان از COVID-19 شیوع.

جزئیات: macy’s, kohl’s باید حدود 5 ماه از پول نقد در دسترس قرار دادن آنها در معرض خطر از تمدید تعطیلی تحلیلگران می گویند

Lululemon فروشگاه در آمریکای شمالی و نیوزیلند و اروپا بسته شده در حالی که فروشگاه در استرالیا در حال اجرا هستند با کاهش ساعت.

تمام فروشگاه ها در چین به جز ووهان محل عامل عادی ساعت. در سراسر بقیه آسیا تنها دو فروشگاه در مالزی بسته شده است.

Lululemon به 1.1 میلیارد دلار به صورت نقدی هیچ بدهی و بکر 400 میلیون دلار اعتبار هفت تیر. بسیاری از خرده فروشان کشیده اند پایین یک بخش یا تمام اعتبار خود را در هفت تیر به منظور حفظ پول نقد در دست در فروشگاه تعطیلی.

“[W]e باید زود آموخته از چین است که به ما نشان می دهد که کسب و کار ما گزاف گویی خواهد شد” گفت: Calvin مک دونالد, مدیر اجرایی Lululemon با توجه به FactSet رونوشت از اواخر روز پنجشنبه درآمد تماس بگیرید. “ما در حال بازگشت به قبل از بسته شدن حجم اما کسب و کار قوی تر شدن هفته به هفته.”

کلید Lululemon تلاش در طول coronavirus شیوع آن در کانال آنلاین. نه تنها آن را ارائه e-commerce فروش که با بهرهگیری از کانال های توزیع است که این شرکت می گوید هنوز هم پس از کلیدی زنجیره تامین و سرمایه گذاری.

این شرکت همچنین میزبانی پیلاتس, یوگا, رقص و کلاس های دیگر تقریبا. Lululemon اضافه کرده است هزاران نفر از پیروان در WeChat در چین و دیدم 170,000 شرکت کنندگان در طول هفته اول تعطیلی در شمال امریکا و اروپا است.

استراتژی برخی از شباهت به یک شاغل در Nike, Inc. NKE, -4.24%

جزئیات: نایک می تواند بیرون آمدن از این بیماری همه گیر کوروناویروس در موضع قدرت یو می گوید:

“ما ترازنامه اجازه می دهد تا ما را به نگاه به آینده و در ادامه به برنامه ریزی برای رشد ما به عنوان مدیریت کسب و کار روز به روز” مک دونالد گفت.

“[W]e در حال حاضر در حال ارزیابی هزینه های ما ساختار هزینه های سرمایه ای و فروشگاه باز کردن و عوض کردن برنامه های. ما هم اکنون اقدام به اطمینان حاصل شود ما می توانیم reaccelerate ما رشد رانندگان زمانی که ما آماده هستند.”

همه از این گرفته شده با هم هستند “اثبات نقاط که Lululemon باید آب و Covid-19 بحران بهتر از قدیمی ترین و ظهور قوی تر زمانی که بحران به پایان می رسد” نوشت: Susquehanna مالی, گروه تحلیلگران به رهبری سام وانمود کن.

“Lululemon همچنان به توسعه روابط مهمان و فروش درایو با سیستم عامل های دیجیتال از طریق تحول بهره وری از آن مدیریت ارتباط با مشتری قابلیت.”

Susquehanna می دهد Lululemon مثبت سهام امتیاز با یک قیمت هدف از 240 دلار از $310.

“ما باور داریم که Lululemon قوی ترازنامه و انعطاف پذیری مالی را استطاعت آن را گزینه ای برای ادامه به سرمایه گذاری به, کلید رشد, رانندگی, طرح های, در حالی که دیگران در خرده فروشی کوچک به منظور افزایش نقدینگی” نوشته ریموند جیمز تحلیلگران. “این ما منجر به این باور است که Lululemon ظهور خواهد کرد قوی تر از همیشه زمانی که محیط فعلی عادی.”

ریموند جیمز نرخ Lululemon سهام قوی, خرید با قیمت 250 دلار قیمت هدف را از $300.

BMO تحقیقات حقوق صاحبان سهام حملات محافظه کارانه تر توجه داشته باشید با فروش رسیدن به 3.5 میلیارد دلار رسیده و نگرانی است که این شرکت می تواند رسیدن به یک نقطه که در آن رشد بیشتر می تواند در هزینه حاشیه. “مصرف کننده نقاط فشار” می تواند محدود کردن شرکت کل بازار آدرس دهی و همچنین تحلیلگران می گویند.

BMO نرخ Lululemon بازار سهام انجام با 175 دلار قیمت هدف را از $231 قبلا.

اما تحلیلگران UBS حفظ اعتماد به نفس است که راه اندازی برای Lululemon است که مطلوب برای نیمه دوم سال که بهبود ممکن است.

از دست ندهید: بیماری همه گیر کوروناویروس نگرانی است که برخی از خرده فروشان اجرا از پول نقد

“Lululemon را, شمال امریکا, تجارت الکترونیک کسب و کار نرخ رشد شتاب از آنجا که این شرکت بسته فروشگاه در مارس 16,” تحلیلگران نوشت. “بسیاری از مارک های دیگر در حال حاضر در حال تجربه کاهش فروش آنلاین. ما اعتقاد داریم که این نشان میدهد Lululemon نام تجاری قوی باقی می ماند و با مصرف کنندگان است و به خوبی می چرخاند به دوباره بجای اول برگشتن زمانی که مصرف کنندگان در حال آماده برای شروع به خرید در فروشگاه و دوباره.”

Lululemon سهام به دست آورده است 10.9% بیش از سال گذشته در حالی که S&P 500 شاخص SPX -4.41% پایین و نزدیک به 14 درصد برای دوره.

و: ضریب اطمینان مصرف کننده غرق به پایین ترین سطح خود از سال 2016 به عنوان coronavirus ویران کردن اقتصاد

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>