رتبه بندی بازی: بوئینگ سهام فرو به عنوان نجات چشم انداز شکست به راحتی سرمایه گذاران و حتی می تواند اضافه کردن به نگرانی

سهام شرکت بوئینگ. روز جمعه نسبت به هفت سال اخیر به عنوان چشم انداز مالیات دهندگان نجات از هوافضا غول موفق به کاستن از هراس سرمایه گذاران از پتانسیل نقدینگی مسائل به عنوان COVID-19 همه گیر در ادامه به فلج صنعت هوافضا.

تحلیلگر رابرت Stallard در عمودی تحقیقات همکاران پیشنهاد دولت یونان خواهد بود تا از یک نوش دارو برای بوئینگ به عنوان آن را از شرکت زین با بدهی و موضوع را به دقیق نظارتی نظارت.

بوئینگ سهام BA -16.33% کاهش 16 ٪ در ظهر تجاری و رهبری برای بالاترین قیمت از ماه اوت سال 2013 است. سهام شد و تا کنون بزرگترین بازنده در میان میانگین صنعتی داو جونز DJIA, -5.95% اجزای. این کاهش قیمت بود اقدام به عنوان یک 134-نقطه کشیدن در داو قیمت که پایین بود 1,297 امتیاز.

بوئینگ سهام در حال حاضر کاهش یافت 62 درصد در ماه مارس قرار می دهد که آن را در مسیر رسیدن به آن رنج می برند بدترین تا کنون ماهانه عملکرد فراتر توسط یک حاشیه گسترده ای از رکورد قبلی کاهش 35 درصد در سپتامبر 2001.

“در حالی که روی کاغذ به نظر می رسد قیمت جذاب زمان نیست. تاثیر COVID-19 در هوا و فضا هنوز به طور کامل قدردانی به نظر ما, در حالی که 2008-09 تاریخ نشان می دهد که بوئینگ ارزیابی می توانید به راحتی و بدتر قبل از آن بهتر می شود.”

رابرت Stallard گر عمودی تحقیقات همکاران

به فروش می آید با وجود رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شنبه گفت که “ما باید برای محافظت از بوئینگ” به عنوان بخشی از یک “جسورانه” بسته محرک برای مبارزه با تاثیر از شیوع کروناویروس. به طور جداگانه بوئینگ گفت: اواخر روز سه شنبه که آن را پشتیبانی از “حداقل 60 میلیارد دلار” در کمک دولت برای کمک به صنعت هوافضا حرکت تاثیر منفی از شیوع و گفت که به دنبال دسترسی عمومی و خصوصی نقدینگی و وام تضمین می کند.

از دست ندهید: مغلوب ساختن پیشی جستن, تماس, برای, بزرگ ‘ محرک او به عنوان پشتیبانی از چک به آمریکایی برای کمک به شرکت های هواپیمایی.

همچنین بخوانید: در اینجا این صنایع است که می تواند coronavirus کمک از دولت ایالات متحده.

“در نهایت ما فکر می کنیم دولت ایالات متحده خواهد شد که بوئینگ است ‘بیش از حد بزرگ به شکست” اما که می تواند کمی آسایش به حقوق صاحبان سهام سرمایه گذاران” Stallard نوشت: در یک توجه داشته باشید به مشتریان.

او گفت که در حالی که بوئینگ وضعیت نقدینگی “نگاه زیبا” کمک دولت و بازار کافی خواهد بود برای نگه داشتن این شرکت شناور. “این می تواند ترک بوئینگ پس encumbered با بدهی است که آن را قادر به رقابت موثر,” Stallard نوشت. خوانده شده در مورد بوئینگ های اعتباری جمع و جور کردن.

دیدن مرتبط با: بوئینگ فشار برای حفظ پول نقد و شیر بزرگ خط اعتباری ام آی فایو سرمایه گذاران.

با توجه بوئینگ نقدی چالش های Stallard آن گفت: “حس می کند” برای بوئینگ به تعلیق آن سود سهام که صرفه جویی در این شرکت حدود 4.7 میلیارد دلار پول نقد از یک سال. بوئینگ در حال حاضر نقل مکان کرد به حالت تعلیق در به اشتراک گذاری repurchases.

بوئینگ در حال حاضر پرداخت سه ماهه سود سهام از $2.055 یک سهم. که به معنی سود سهام عملکرد 7.87% در مقایسه با عملکرد برای SPDR صنعتی انتخاب بخش صندوق ارز داد و ستد XLI, -9.06% از 3.00% و ضمنی عملکرد برای S&P 500 شاخص SPX -5.16% از 2.54% با توجه به FactSet.

Stallard همچنین با اشاره به “خطر اخلاقی” از یک بوئینگ نجات شبیه به زمانی که بانک ها بودند bailed در طول بحران مالی است.

“این یک شرکت است که دارای وب سایت خود را که آن را خریداری کرده است بازگشت 35 میلیارد دلار از سهام و پرداخت 15 میلیارد دلار در سود سهام بیش از 5 سال گذشته” Stallard نوشت. “آن را نیز پرداخت می شود مدیران فاحش مقدار از پول و دخیل دانسته شده است در دو کشنده هوایی سقوط کرد.”

ادامه مطلب: کنگره گزارش نشان می دهد ‘فرهنگ پنهان’ در بوئینگ.

بوئینگ خریداری $6.91 میلیارد دلار از سهام خود را در سه ماهه چهارم به تنهایی و پرداخت حدود $1.2 میلیارد دلار سود. در سال 2019 پس از اجرایی دنیس Muilenburg دریافت کل جبران $14.25 میلیون, در مقایسه با خسارت سالانه مجموع از یک “ميانه کارمند” از $158,869.

Stallard گفت: نه تنها آن را “مشکل” را برای دریافت کمک مالی از طریق کنگره آن را به احتمال زیاد نیاز به نظارت نظارتی شبیه به اقدامات سختگیرانه تعریف شده توسط دارایی های مشکل امداد رسانی برنامه (TARP) که bailed بانک ها.

همچنین بخوانید: نظر: بهتر و عادلانه تر کمک مالی در طول بحران مالی ممکن بود سوروس می گوید.

او تصریح کرد: خود را نگه دارید امتیاز در حالی که برش سهام خود را با قیمت هدف برای $154 $183.

“در حالی که روی کاغذ قیمت جذاب به نظر می رسد که زمان ندارد” Stallard نوشت. “تاثیر COVID-19 در هوا و فضا هنوز به طور کامل قدردانی به نظر ما, در حالی که 2008-09 تاریخ نشان می دهد که بوئینگ ارزیابی می توانید به راحتی و بدتر قبل از آن بهتر می شود.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>