حاشیه: جنیفر لوپز و شکیرا موسیقی فروش سنبله پس از ویروسی Super Bowl halftime show

شکیرا و جنیفر لوپز نمی پرداخت برای انجام 2020 Super Bowl halftime show — اما تقریبا 15 دقیقه ای تنظیم شده است که هنوز هم پرداخت.

“دو کمی دختران لاتین” — به عنوان J-Lo دوبله اواز یا موسیقی دو نفری در یک Instagram FB +0.98% پست فقط ساعت قبل از showstopping عملکرد پخش زنده فاکس فاکس +1.40% — انجام دو زبانه آمیزه ای از 14 بیشترین بازدید خود را در طول یکشنبه شب بازی که دیدم Kansas City Chiefs تجمع به ضرب و شتم San Francisco 49ers در میامی.

و با ویروسی لحظات مانند شکیرا الگوی رفتاری orable زبان زدن, J-Lo خود “زرنگ” حرکت می کند در حالی که قطب رقص و درخشان در بدن کت و شلوار و همچنین به عنوان گره به مرز بحران با نشان دادن کودکان و نوجوانان در قفس بینندگان هنوز صحبت کردن در مورد #HalftimeShow2020 و تنظیم لیست در توییتر TWTR, +1.08% و جستجو برای اجرای برنامه در گوگل GOOG +3.17% به خوبی به دوشنبه بعد از ظهر. در اینجا آن است که در زیر:

به عنوان یک نتیجه آن جمع آوری آهنگ ها دیدم عظیم 1,013% افزایش فروش در ایالات متحده آمریکا روز یکشنبه, فوریه. 2 با توجه به اولیه Nielsen, موسیقی, فروش اطلاعات منتشر شده توسط بیلبورد. تک به فروش می رسد 16,000 دیجیتال همه با هم در روز یکشنبه بود که از کمی بیش از 1000 جمعی در شنبه, فوریه. 1.

شکیرا gyrations تولید بیشترین فروش را تا کنون به عنوان او در سال 2001 آمار “هر جا” بود اولیه بهترین فروشنده با حدود 4000 فروش در فوریه. 2 بود که یک 1,194 درصد افزایش در مقایسه با بیش از روز قبل. بود که پس از او سال 2006 تنها “Hips don’t Lie” با 2000 محبوبیت روز یکشنبه (یک 1,126 درصد افزایش از روز قبل).

در حالی که J-Lo دستورات $2.2 میلیون برای هر عملکرد در تور با توجه به فوربس و شکیرا با چنگک جمع کردن در $1.6 میلیون زنان نیست برای پرداخت خود را نشان می دهد (اگر چه هزینه های خود را و هزینه های تولید را پوشش داده شد توسط NFL.) بلکه این headliners مانند نوازندگان مانند بیانسه و برونو مریخ قبل از آنها را — در حال hustling برای قرار گرفتن در معرض. سوپر باول است که به طور معمول پربیننده ترین برنامه تلویزیونی در این کشور هر سال 2015 مسابقه بین میهن پرستان و Seahawks کشیده در 144.44 میلیون بیننده در نظر گرفتن تاج به عنوان پربیننده ترین سوپر باول در تمام دوران است. فاکس با فروش 30 ثانیه تجاری اسلات برای تا آنجا که 5.6 میلیون در ماه نوامبر و نیم زمان نشان می دهد مجری(s) دریافت تقریبا 15 دقیقه از کل اعتبار به خود را دارند.

پس از لیدی گاگا بازی در سال 2017 halftime show, آلبوم خود را افزایش فروش 1,980% با توجه به BuzzAngle موسیقی به گزارش فوربس. او به فروش می رسد 24,075 آلبوم در سوپر باول یکشنبه و 14,364 بیشتر در روز بعد. و در ساعت های زیر جاستین تیمبرلیک را 2018 Super Bowl halftime عملکرد خود Spotify در جریان مشخصی 214% بیلبورد گزارش شده است. در سال گذشته Maroon 5 را از حاصل کار دو تیم نشان می دهد افزایش گروه فروش 434%.

شکیرا و J-Lo را 2020 Super Bowl halftime show مجموعه نیز ویژه, مهمانان ویژه, اسم حیوان دست اموز بد, J Balvin و لوپز 11-year-old daughter Emme.

فروش بیشتر و جریان آمار و ارقام انتظار می رود که در هفته جاری منتشر شد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>