مالیات پسر: دو سال پس از کاهش مالیات و مشاغل قانون — که برندگان و بازندگان ؟

با تشکیل پرونده مالیاتی فصل در حال حاضر در جریان است, ما دو سال کامل از کاهش مالیات مشاغل و عمل (TCJA) تغییرات در آینه: 2018 و 2019. آیا شما بهتر از قبل ؟ این کشور بهتر از قبل ؟ سوالات خوب. جای تعجب نیست که پاسخ شما بستگی دارد وضعیت خاص و فقط به عنوان مهم خود را برداشت.

برداشت اغلب نادیده گرفتن واقعیت است. این TCJA یک مورد در نقطه است.

یک نظرسنجی آنلاین انجام شده برای نیویورک تایمز منتشر شده و در آوریل 2019 (پس از بیشترین بازده برای 2018 مالیاتی سال بوده ظ) نشان داد که تنها 40 درصد از آمریکایی ها بر این باور بودند دریافت مالیات برش تحت TCJA. تنها 20 درصد بودند و برخی از آنها به یک دریافت کرده بود. یک اقلیت بزرگ فکر مالیات خود را تا به حال در واقع بالا رفته است.

به خلاف یک مطالعه انجام شده توسط مرکز سیاست های مالیاتی یافت می شود که 65 درصد از خانواده ها در واقع یک کاهش مالیات در سال 2018 در حالی که تنها 6 درصد بیشتر پرداخت می شود. بقیه را دیدم کمی و یا بدون تغییر در مالیات خود را به صورت حساب. بیشتر به طور خاص, نیویورک تایمز, بررسی و سیاست های مالیاتی مرکز پژوهش نشان می دهد زیر متناقض نتایج:

درآمد خانوار یک کاهش مالیات فکر می کنم آنها یک کاهش مالیات
کمتر از $30,000 32.1% 30.0%
از 30 ، 000 $ – $50,000 69.1% 36.1%
$50,000 – $75,000 81.7% 41.5%
$75,000 – $100,000 86.6% 47.9%
بیش از 100.000 دلار 89.5% 46.4%

همانطور که می بینید برداشت overrode واقعیت را در تمام سطوح درآمد. حتی بسیاری از بالا-درآمد مردمی که بسیار به احتمال زیاد برای بدست کاهش مالیات آن را باور نمی کند. چون TCJA تغییرات به طور کامل مرحله به مرحله در سال 2018 مالیاتی سال انتظار داریم که “در واقع-got-a-مالیات-برش” درصد برای سال 2019 به حدود همان است که برای سال 2018 است. آیا برداشت تغییر خواهد کرد پس از 2019 بازده واصل شده اند باقی مانده است دیده می شود.

چرا بزرگ قطع?

یک دلیل بزرگ برای قطع ارتباط بین کاهش مالیات برداشت و کاهش مالیات واقعیت برای 2018 سال مالیاتی: به روز شده در مالیات بر درآمد فدرال خودداری جداول مورد استفاده توسط کارفرمایان در سال 2018 است.

جدید خودداری سطوح منجر به کاهش 2018 بازپرداخت برای بسیاری از. بسیاری از این دوستان در واقع پرداخت مالیات کمتر برای سال, اما دریافت پایین تر از حد انتظار بازپرداخت پس از تشکیل پرونده خود را تا سال 2018 می گرداند. برای بسیاری از کسانی که بستگی به بازپرداخت مالیات سالیانه “بهار جایزه” پایین تر از حد انتظار بازپرداخت احساس مالیات را افزایش می دهد.

در حالی که اکثر 2018 صورتحساب مالیات شد در واقع به طور کلی پایین تر از سال 2017 آن را احساس نمی کند که راه را در اظهارنامه مالیاتی زمان. کارفرما مالیات خودداری جداول تنظیم شد برای سال 2019 پس از بازپرداخت مالیات جمع آوری شده در طول این سال تشکیل پرونده فصل ممکن است بیشتر در خط با انتظارات است.

TCJA برندگان و بازندگان

صرف نظر از برداشت های TCJA تغییرات به وضوح منجر به برندگان و بازندگان.

در کل عالی-درآمد مالیات دهندگان درو بزرگترین صرفه جویی مالیاتی از TCJA چرا که فرد نرخ مالیات به طور قابل توجهی کاهش می یابد. حساب ساده دیکته است که مردمی که پرداخت مالیات های سنگین بهره مندی بیشتر از آن را تغییر دهید. اگر شما زندگی می کنند در بالا مالیاتی دولت و تعداد زیادی از خانه بدهی های وام مسکن شما می تواند یک بازنده به دلیل TCJA اعمال محدودیت های جدید در کسر itemized برای دولت و مالیات های محلی و هزینه بهره وام مسکن. بنابراین ما باید هر دو برندگان و بازندگان در اینجا.

به عنوان پاورقی نظر می رسد که TCJA 10000 $محدودیت برای کسر مالیات ایالتی و محلی احتمالا شتاب جابجایی از بالا مالیاتی ایالات مانند کالیفرنیا و ایلینویز نیویورک و نیوجرسی به مالیات کم و مالیات متحده مانند کلرادو, فلوریدا, آیداهو, نوادا و تگزاس و یوتا است.

اگر شما یک جایگزین مالیات حداقل (AMT) قربانی قبل از TCJA شما احتمالا در حال حاضر AMT معاف. اگر شما هنوز هم مدیون AMT, شما احتمالا مدیون کاملا کمی کمتر از قبل. مردمی که AMT قربانیان قبل از TCJA روشن برندگان.

جوان ترین کم درآمد و با درآمد متوسط خانواده ها با بچه ها احتمالا پیش آمده است در زیر TCJA که کودک اعتبار مالیاتی افزایش یافته بود از $1000 به 2000 $و استاندارد کسر شد تقریبا دو برابر شد. نرخ مالیات برای این مردمی بودند که کاهش بیش از حد. اما TCJA همچنین حذف شخصی و وابسته به معافیت کسر که می شده اند $4,150 برای هر 2018 بدون TCJA. هنوز هم عمدتا برندگان در این رده است.

بسیاری از افراد خود اشتغال بهره مندی از کسر جدید تا 20 درصد از درآمد خالص از به اصطلاح عبور از طریق نهادهای کسب و کار (تنها مالکیت شرکت و مشارکت و ها در شرکت های بزرگ). خود اشتغالی افراد نیز بهره مندی از آزادسازی سال اول استهلاک نوشتن آف برای کسب و کار وسایل نقلیه و تجهیزات. مردمی در این دسته هستند روشن برندگان.

تاثیر بر اقتصاد

وجود دارد برخی از شواهد نشان می دهد که TCJA ممکن است با توجه به تکان خوردن به اقتصاد و منجر به ایجاد شغل. این TCJA برش حداکثر شرکت فدرال نرخ مالیات بر درآمد از 35 درصد به 21 درصد و تا حد زیادی گسترش یافته سال اول استهلاک نوشتن آف برای کسب و کار تجهیزات ارسال شده است.

بالاترین-کارگران پرداخت می شود تجربه شده است متوسط بالاتر رشد دستمزد نسبت به کارگران به طور کلی در طول چند سال گذشته با توجه به بانک فدرال رزرو آتلانتا. (به طور کلی در حدود نیمی از کارگران گفت: آنها نمی پرداخت rase در 2019 — بهبود مشخص از سال قبل است.)

واقعی درآمد هر خانوار افزایش یافته است به طور متوسط در حدود 5000 $از TCJA قانون تبدیل شد. مشارکت نیروی کار افزایش یافته است. اقتصاد اضافه کرده است حدود 6 میلیون شغل از ژانویه 2017. بیکاری است که در 50 سال اخیر. بیشتر و بهتر شغل با درآمد خوب برای همه ما است.

تاثیر بر بازار سهام

در 12/29/17 یک هفته پس از TCJA شد قانون میانگین صنعتی داو جونز DJIA, -0.56% استراحت در $24,719. به عنوان این نوشته شده بود که نزدک بود $29,190 تا 18.1 درصد. در 12/29/17 S&P 500 شاخص SPX -0.41% نشست در $2,673. به عنوان این نوشته S&P 500 $بود 3,335 تا 24.8%. چگونه خود را 401(k) انجام شده است ؟ احتمالا خیلی خوب است. در حالی که ما قطعا نمی توانیم به TCJA اعتباری برای بازار سهام عملکرد آن را احتمالا نمی صدمه دیده است.

تاثیر کسری بودجه

برای دولت فدرال در سال مالی 2019 (دوره 12 ماهه منتهی به 9/30/19) کل رسید شد $3.462 تریلیون, با توجه به دفتر بودجه کنگره. که توسط $130 میلیارد یا 3.9 درصد نسبت به سال مالی 2018. در سال مالی 22018 (سال اول تحت تاثیر TCJA تغییرات) مالیات بر درآمد شد $3.33 تریلیون دلار در مقابل $3.32 تریلیون دلار در سال مالی 2017 و $3.27 میلیون دلار در سال مالی 2 سال 2016 (سال مالی است که پایان دادن به حق قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2016) با توجه به دفتر مدیریت و بودجه است.

پس TCJA است و نه صدمه زدن به دولت فدرال مالیات بر درآمد به عنوان بسیاری از صاحب نظران اقتصادی پیش بینی کرد. و TCJA است نه علت مداوم بزرگ فدرال با کسری بودجه ($984 میلیارد دلار برای سال مالی 2019 و پیش بینی $1.02 تریلیون دلار برای سال مالی 2020). علت این است که در هزینه های جانبی از معادله است. هزینه های دولت فدرال در سال 2016 شد در حال حاضر عظیم $3.85 تریلیون. توسط 2019 آن را تا به حال شروع به پریدن کرد به حتی بیشتر عظیم $4.447 تریلیون. در حالی که سالانه درآمدهای مالیاتی افزایش $192 میلیارد دلار در طی این مدت سالانه هزینه های دولت افزایش $597 میلیارد دلار است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nethec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>