Starbucks, Coca-Cola آخرین به پیوستن به Facebook ad تحریم

Facebook اعلام کرد برخی از سیاست های تغییرات جمعه به عنوان فشار مانت.

Starbucks, Coca-Cola و لوی تبدیل شده اند آخرین علامت های تجاری بزرگ به عموم پیوستن به یک رشد Facebook ad تحریم در خواست NAACP و دیگر سازمانهای مدافع حقوق مدنی.

تماس برای یک مکث در Facebook تبلیغات آغاز شد و در ژوئن 17, زمانی که یک ائتلاف از گروه های حمایت از سرب NAACP, رنگ, تغییر و ضد افترا لیگ (ADL) راه اندازی شد #StopHateforProfit, کمپین دعوت از شرکت های بزرگ به توقف تبلیغات در Facebook در ماه جولای.

در بیانیه این گروه ناودان Facebook برای “اجازه می دهد نژادپرستانه و خشونت آمیز و verifiably غلط محتوای شایع اجرا بر روی پلت فرم آن است.”

این کمپین می آید به عنوان کشور شده است را برای اعتراض به مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس و شرکت های بزرگ امریکا مواجه شده است و فشار بسیار زیاد به تعهد به عدالت نژادی طرح ها از طریق اقدامات و فقط کلمات نیست.

Facebook ساخته شده نزدیک به 70 میلیارد دلار در درآمد حاصل از تبلیغات سال گذشته با توجه به مالی آشکار است.

در یک ماده از هفته تحریم رشد کرده است از یک تعداد انگشت شماری از فروشگاه ها شامل چند ملیتی کنگلومرا Unilever, غول مخابراتی Verizon و دیگران.

Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل در پاسخ — پس از یونیلور اطلاعیه فرستاده شده سهام این شرکت در حال سقوط بیش از 8 درصد در روز جمعه — با یک سری از به روز رسانی از جمله ممنوعیت تبلیغات ادعا می کنند که مردم از یک نژاد خاص هستند یک تهدید برای ایمنی از دیگران برچسب “قابل انتشار” نوشته های از قبیل سخنرانی از سیاستمداران و بیشتر.

سازمان دهندگان آگهی تحریم در دوشنبه اما ناودان به روز رسانی و تغییر سیاست به عنوان “کافی نیست.”

“کسب و کار چیزی باور نکردنی هفته گذشته: آنها Facebook توجه” توقف نفرت به سود ائتلاف نوشت: در یک به روز رسانی در وب سایت خود را دوشنبه. “بسیاری از کسب و کار به ما گفت که چگونه آنها نادیده گرفته شده بود و زمانی که درخواست Facebook برای تغییرات. غیر انتفاعی همکاران در جلوگیری از نفرت به سود ائتلاف احساس به همان شیوه.”

“اما ما در نهایت Facebook توجه. Facebook نمایندگان خواستار شده است تبلیغ. مارک زوکربرگ برگزار شد town hall در جمعه” در این بیانیه اضافه شده است. “این شرکت با ارسال یک یادداشت به برخی از آنها بالا تبلیغ جمعه شب با برخی از به روز رسانی.”

“متاسفانه مجموع این تمرین نشان می دهد که Facebook شده و صرف زمان بیشتری را در پیام خود به جای پرداختن به مشکلات اساسی بر روی پلت فرم” گروه گفت.

به طور خاص سازمان دهندگان می گویند که Facebook استفاده از آن نفرت سیاست به تبلیغات نه چندان دور به اندازه کافی برای مبارزه با نفرت در گروه ها و پست ها و نگرانی که پست از کسی که “ارزش خبری” است که برای خشونت “خواهد بود برچسب — اما آنها هنوز هم اجازه داده می شود با وجود روشن آسیبی که ممکن است آنها را در برخواهد داشت.”

زوکربرگ روز جمعه گفت در طولانی Facebook, پست, اما, که این شرکت متعهد به از بین بردن محتوا که “تحریک به خشونت” و یا فراتر رای گیری “بدون توجه به جایی که از آن می آید.”

یک Facebook سخنگو همچنین در پاسخ به این اتهامات در بیانیه ای در روز شنبه اشاره کرد که این شرکت می یابد و اکثریت قریب به اتفاق نفرت سخنرانی قبل از آن است و حتی گزارش شده است.

“ما سرمایه گذاری میلیاردها دلار در هر سال برای حفظ جامعه ما امن و به طور مداوم کار می کنند با خارج از کارشناسان را برای بررسی و به روز رسانی سیاست های ما. ما باز کرده اید خودمان را به حقوق مدنی حسابرسی و ما ممنوع 250 سفید supremacist سازمان از Facebook و Instagram” یک Facebook سخنگوی شرکت گفت: ABC اخبار در ایمیل فرستاده شده بیانیه است.

در این بیانیه اضافه شده است که سرمایه گذاری های این شرکت ساخته شده در هوش مصنوعی اجازه می دهد تا آن را برای پیدا کردن نزدیک به 90% از گفتار نفرت و اقدام قبل از کاربران آن را گزارش کرد که در یک گزارش اتحادیه اروپا اظهار داشت: “Facebook ارزیابی بیشتر سخنرانی نفرت گزارش در 24 ساعت از توییتر و یوتیوب.”

“ما می دانیم که ما باید کار بیشتری انجام دهید و ما را به ادامه کار با حقوق مدنی گروه های گرم [اتحاد جهانی برای مسئول رسانه ای] و دیگر کارشناسان به توسعه حتی بیشتر از ابزار و تکنولوژی و سیاست به این مبارزه ادامه خواهد داد” این سخنگو گفت.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>