SEO Checklist 2016

[ad_1]

هدف از جستجوگرها موفق شده است برای به دست آوردن رتبه بندی بالا در نتایج جستجو های آلی از موتورهای جستجو مانند گوگل, بینگ, یاهو و دیگر موتورهای جستجو.

بالاتر رتبه بندی وب سایت به معنی ترافیک بیشتر ترافیک بیشتر به معنی بیشتر مشتریان و فروش بیشتر.

آیا شما می خواهید برای بهبود ترافیک آلی درایو آگهی و بهبود موقعیت خود را در نتایج موتور جستجو? این فهرست SEO کمک می کند.

رقابت برای رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو شامل دو عنصر است:

  • در-صفحه – بهینه سازی و بهبود آنچه که در صفحات وب سایت خود را از جمله عوامل فنی.

  • خاموش-صفحه – اندازه گیری و بهبود چیزهایی که اتفاق می افتد فراتر از سایت خود را مانند تعداد و کیفیت لینک به سایت شما از سایت های دیگر.

انجام تکالیف خود را قبل از ایجاد مطالب خود را ؟

برای بهینه سازی اهداف شما باید یک یا حداکثر دو هدف کلمات کلیدی و یا عبارات کلیدی را در ذهن هر صفحه. اگر شما در حال تلاش برای رتبه بندی خوب برای چهار یا بیشتر از کلمات کلیدی در یک صفحه از آن زمان به عقب برگردد و در نظر گرفتن شکستن محتوا به چند صفحات مختلف بنابراین شما می توانید ایجاد صفحه تمرکز.

هدف اصلی برای مطالب خود را در جستجوی عبارت است از پاسخ دادن به جستجوگران نمایش داده شد.

حالا که شما آماده برای شروع به چک لیست زیر را به شما را راهنمایی در ایجاد کاملا بهینه شده صفحه. هیچ عامل تنها در چک لیست را برای صفحه خود را به رتبه خوبی است اما آنها در ترکیب خود را به بالا بردن نمره کلی – گوگل به نظر می رسد در بیش از 200 عوامل کلیدی که این رتبه در هر صفحه.

در صفحه بهینه سازی و عوامل فنی

  1. عنوان – (Meta عنوان)

    1. عنوان خود را باید متفاوت برای هر یک از زیر صفحه. کلمه یا عبارت کلیدی همواره باید شامل عنوان.

    2. عنوان نباید از 60 کاراکتر (از موتورهای جستجو به ندرت می توانید صفحه نمایش عناوین دیگر در جستجوهای).

  2. توضیحات – (Meta Description)

    1. توضیحات شما باید منحصر به فرد برای هر یک از زیر صفحه و در مدت کوتاهی توصیف آنچه در این صفحات مورد. کلمه یا عبارت کلیدی را باید شامل باشد.

    2. عنوان نباید از 156 کاراکتر (از موتورهای جستجو به ندرت می توانید صفحه نمایش عناوین دیگر در جستجوهای – هر یک می توانید صفحه نمایش 160 کاراکتر).

  3. سرفصل – (برچسب عنوان)

    1. سرفصل نیز به نام H1, H2, H3 و است که به سادگی عناوین خود را راه خود را شامل کسانی که به شدت وابسته به پلت فرم خود را در فروشگاه و یا وب سایت ساخته شده است.

    2. هر صفحه وب باید حداقل یک یا بیشتر Headings. خود را در کلمات کلیدی و یا عبارات کلیدی باید گنجانده شود در اینجا.

    3. این است که به شدت توصیه می شود به بیش از 30 سرفصل در یک صفحه وب. موتورهای جستجو می تواند بیش از 30 عنوان هرزه نگاره ،

  4. بدن – (محتوای متن)

    1. بدن است که به سادگی محتوای متن بر روی هر یک از صفحات خود را. هر متن باید منحصر به فرد باشد. فقط به عنوان شما نباید “کپی و چسباندن” از دیگر صفحات یا متون از وب آنجا که شما می تواند جریمه توسط موتورهای جستجو (گوگل) برای “محتوای تکراری”.

    2. کلمات کلیدی خود را باید شامل هر دو عنوان سرفصل و در بدن است.

  5. تصاویر

    1. بهینه سازی تصاویر خود را برای وب سایت قبل از آپلود و قرار دادن تصاویر خود را در یک صفحه وب و یا وب سایت فروشگاه (به طوری که آنها نه بزرگ و ابدیت برای بارگذاری در مرورگر).

    2. البته اندازه کامل تصویر بنر نیاز به پیکسل بیشتر. حتی این باید ترجیحا نمی تواند بیشتر از 100 کیلوبایت در اندازه کوچک تصاویر باید ترجیح داده شده بود کمتر از 10 KB.

    3. به یاد داشته باشید به نام تصاویر; این کار را با هر عنوان-تگ Alt-Tag و/یا توضیحات.

    4. نام و نام خانوادگی تصاویر – پس از آن متناسب با محتوای تصویر و در صورت امکان با استفاده از کلمات کلیدی خود را به نام آن.

  6. رسانه های اجتماعی

    1. خود را با نام تجاری/دامنه نمایندگی در رسانه های اجتماعی است ؟ – اهمیت و مزایای رسانه های اجتماعی هستند. شما به دست آوردن هر دو قدرت و لینک ها و همچنین در تماس با انواع مشتری امکان پذیر است – این همه می تواند تاثیر مثبت خود را رتبه بندی سیگنال به گوگل و دیگر موتورهای جستجو.

    2. اگر نه نمایندگی – سپس شروع با قرار دادن دکمه های اشتراک گذاری در فروشگاه وب و وب سایت هایی مانند Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, و غیره. ایجاد یک شرکت Facebook صفحه Google برای کسب وکار من صفحه و غیره.

  7. سرعت

    1. سرعت بارگذاری – آن را سریع یا آهسته ؟ سرعت بارگذاری سریع بهره مند است – نه فقط برای وب, کاربر, که ممکن است همان صبر و شکیبایی برای صفحه خود را به بار خودتان بلکه برای گوگل (و دیگر موتورهای جستجو) است که می توانید سایت خود را مجازات آن است که اگر نه سرعت بهینه سازی شده مناسب است.

    2. سرعت بهینه سازی شامل عوامل متعددی در میان دیگر: Gzip فشرده سازی کش از تصاویر و صفحات وب و…. بهینه سازی تصاویر, بهینه سازی, HTML, سیستم مدیریت محتوا پلاگین جاوا اسکریپت و کد به طور کلی.

    3. بررسی وب سایت خود را با سرعت با سرعت گوگل Insights – صفحه خود را ترجیحا باید یک نمره بالاتر از 70.

  8. بهینه سازی تلفن همراه

    1. تلفن همراه بهینه سازی وب سایت. بیشتر و بیشتر مردم در حال گشت و گذار از طریق موبایل و یا آی پد; از این رو, مهم است که صفحات خود را در حال تلفن همراه بهینه شده است. شما می توانید این را در گوگل با سرعت بینش.

    2. مطمئن شوید که خود را “دکمه” بزرگ به اندازه کافی به فشار از طریق گوشی خود را. اگر آنها بیش از حد کوچک می توان آنها را دشوار است به استفاده از.

  9. Sitemap.xml, Robots.txt و متعارف

    1. این مهم است که شما یک Robot.txt و Sitemap.xml فایل های موجود در آن سایت و یا فروشگاه اینترنتی, این کمک می کند تا موتورهای جستجو و “روبات” زمانی که آنها خزیدن و شاخص های وب سایت خود را.

    2. یک نقشه نقشه بر روی وب سایت شما. مطمئن باشید که برای ایجاد یک لینک به نقشه سایت خود را در پایین صفحه خود (بالا و پایین) در تمام صفحات. توجه داشته باشید! برخی از وب سایت, سیستم عامل, تولید نقشه سایت به صورت خودکار شما ممکن است بخواهید برای بررسی اگر صفحه شما به یک نقشه سایت با تایپ کردن URL صفحه به دنبال Sitmap.xml.

    3. یک Robots.txt فایل موتورهای جستجو چه صفحات وب آنها می تواند شاخص است که آن را مجاز یا مجاز به شاخص. چک کنید اگر شما صفحه یک “Robot.txt” با نوشتن URL صفحات خود را به دنبال robot.txt به عنوان آن باید وجود داشته باشد.

    4. جلوگیری از محتوای تکراری و نسخه های مختلف سایت خود با قرار دادن “تگ متعارف” – به عنوان خوانده شده بیشتر در مورد استفاده از متعارف برچسب ها در گوگل.

    5. اگر شک دارید تماس با شرکت در جستجوگرها و آنها را به نگاه به آن را برای شما.

  10. لینک – Off Page SEO

    1. آیا شما لینک های ورودی? لینک های ورودی به دامنه خود را و فردی از صفحات وب است که احتمالا مهم ترین “سلاح” هنگامی که شما به موتورهای جستجو است که دامنه خود را مهم تر از رقیب است. هنگامی که با استفاده از حق پیوند می دهد و دامنه خود را از قدرت.

    2. بررسی خود را رقیب لینک مشخصات و بینش در “آنچه در آن طول می کشد” به گذشته آنها در جستجوهای (در ترکیب با On-Page SEO). شما می توانید صحبت با یک متخصص SEO در این مورد.

    3. برای ساخت یک جامد خوب مشخصات لینک چیزی است که طول می کشد زمان و شما می توانید برخی از لینک های خود را, اما من توصیه می کنند که شما مخاطب جدی و حرفه ای شرکت در جستجوگرها و یا جستجوگرها متخصص و مشورت با او است.

پس از این چک لیست را در یک صفحه بهینه سازی شده و دامنه برای رتبه خوب در جستجو.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>