رستوران اتخاذ DIY سرود برای زنده ماندن COVID-19 shutdown

حتی به عنوان متحده در سراسر کشور شروع به بلند کردن اجسام stay-at-home سفارشات بسیاری از کسب و کار هنوز هم مجبور به تجدید نظر در چگونه آنها می توانند جذب مشتریان در میان مداوم coronavirus نگرانی. برای برخی از رستوران ها که به معنی عصر محرمانه محافظت دستور العمل است.

آنها در حال تبدیل امضای خود ظروف به انجام آن را به خودتان کیت برای کاربران به تکرار و تبدیل به اینترنت برای ایجاد این نوع از جامعه خود فضاهای فیزیکی یک بار ارائه شده است.

قبل از coronavirus 45 درصد از مردم در سراسر کشور خوردند در رستوران چند بار در هفته با توجه به تست یک رستوران و مدیریت نقطه فروش نرم افزار شرکت. اما به عنوان رستوران ها مجبور شدند به جلو خود را-از-خانه عملیات و تکیه بر تحویل و carryout سفارشات سود سقوط کرده.

Teatotallar که ساخته شده یک نام برای خود را با میزبانی بزرگترین هفتگی نوجوانان ملکه کشیدن نشان می دهد در کشور خود شناخته شده است macarons فرانسه و تازه boba چای تایوانی نوشیدنی است که می آید با جویدنی طبكفي توپ شد و باید توقف برای تقریبا هر عمده 2020 نامزد در حال اجرا برای رئيس جمهور.

اما پس از coronavirus مجبور کندیا, New Hampshire, کافه نزدیک در مارس صاحب امت Soldati سوال که آیا کسب و کار خود را می تواند زنده ماندن.

“به عنوان یک کافه است که کشیدن نشان می دهد که مدل ما ساخته نشده بود در takeout. شما نمی توانید یک فانتزی اسپرسو به شما تحویل 30 دقیقه بعد از ولرم جام است.” Soldati گفت: ABC News.

به جای ولرم اسپرسو تحویل Soldati متمرکز بر فروش boba چای که سرد خدمت کرده است. او با “درب توقف boba,” اجازه می دهد مشتریان به منظور تازه ساخته شده به سفارش چای راست به خانه خود را.

مدت کوتاهی پس از آن او شروع به میزبانی هفتگی خود, نوجوانان, کشیدن نشان می دهد در Instagram و که منجر به یکی دیگر از نوآوری در کسب و کار.

بین livestreams مشتریان را بخواهید برای راهنمایی در مورد چگونه به تکرار مورد علاقه خود را Teatoaller شیرینی در خانه. بنابراین Soldadi آغاز فروش DIY پخت کیت و ارائه livestreamed آموزش برای مبتدی و متوسط نانوا.

توسط مه روزانه خود را در درآمد سه برابر شده است.

سه هزار مایل دور دیگری boba چای کسب و کار با موفقیت در یک روش مشابه. پس از نزدیک به 10 مکان از RareTea در سراسر ایالت کالیفرنیا صاحب تونی Lei مجموعه به آموزش مشتریان خود ترفند برای ساخت تازه boba در خانه.

او انتخاب خود را محبوب ترین انواع چای و به سرعت راه اندازی یک دستور غذا آنلاین کتاب. لی گفت: ABC اخبار سادگی کلیدی بود: “در پایان روز اگر دستور العمل های خود را در حال راه بیش از حد پیچیده است. هیچ کس می خواهد به خرید برای بار دوم.”

در ابتدا Lei فکر خود را آنلاین ذخیره می توانست بیش از 20 سفارشات در روز, اما در عرض چند هفته او فروش بین 100 و 150 کیت روزانه. به تازگی او در آغاز کار در ساعت 9 صبح و پس از اتمام بسته بندی سفارشات با تیم خود را از هفت نفر در 11 p. m.

با وجود اینکه مستقر در کالیفرنیا لی می گوید: 60 درصد به 70 درصد از DIY boba کیت در حال حمل به سواحل شرق. درآمد حاصل از کیت است که طیف وسیعی از میوه و چای و شیر و چای و اجازه داده اند Lei برای جبران اجاره در مغازه و انبار در حال حاضر است.

در مونتری کالیفرنیا با همکاری صاحبان کاپیتان + استوکر دیگری تو رفتگی در دیوار کافه نیز امید آنها می توانید نگه دارید خود را نسبتا جدید کسب و کار شناور با کمک به دیگران آموخت که به خود تخصص نوشیدنی.

برای بسیاری از زندگی خود را Kelsea ریچموند و نامزدش, تایلر الیس به ندرت قهوه نوشید. اما در سال 2018 آنها ملاقات زن و شوهر دیگر که نیاز به کمک برای باز کردن و مدیریت یک کافی شاپ و آنها در زمان یک جهش از ایمان است. سه ماه بعد آنها خریداری کسب و کار آشکار است.

دو سال به یک چالش و زن و شوهر تا به حال برای یادگیری در مورد کافه کسب و کار در پرواز است.

“هیچ یک از ما تا به حال در واقع انجام هر یک از برشته اما زمانی که ما در زمان بیش از ما تا به حال یک هفته به شکل از چگونه به کباب قهوه و به نوعی ما آن را” ریچموند گفت: ABC News.

کسب و کار پر رونق بود به اندازه کافی برای استخدام کارکنان 15 توسط زمستان 2019 و تبدیل به سود برای اولین بار. اما فقط چند هفته بعد coronavirus ضربه مجبور به بستن کسب و کار خود و تکیه بر فروش آنلاین از اقلام مانند قهوه, لوبیا, لیوان, تی شرت و bandanas.

و برای مشتریان ولع مصرف کافئین در رفع کاپیتان + استوکر سایت ارائه آنها را یک فرصت برای تبدیل شدن به در خانه baristas. آنها شروع به فروش بسته های نیترو-قهوه مهر و موم شده در طعم های مختلف است که در حال غرق در آب داغ به مدت چهار تا پنج دقیقه به تکرار قهوه تخصص در منوی خود را. در ضمن کاپیتان + استوکر شروع به ارائه یک سرویس اشتراک برای مشتریان که می خواست خود را منحصر به فرد تمام دانه های قهوه تحویل هر دو هفته.

کاپیتان + استوکر و RareTea در میان هزاران نفر از کسب و کار کالیفرنیا است که باید به آرامی دوباره خود را به مغازه پس از ایالت خاموش شدن برداشته شد. با وجود موفقیت خود را تبدیل به کسب و کار خود را به صورت آنلاین-تنها عملیات صاحبان هر دو کافی نت ها می گویند که آنها ایستاده را بیشتر در مکان فیزیکی خود را.

“پول ما در حال ساخت [آنلاین] است که به سادگی بر روی لبه برش حتی هر روز” ریچموند گفت: ABC News. “از آنجا که مردم نمی توانید تجربه یک رستوران آن جذابیت خود را از دست می دهد.”

در نیوهمشایر Teatotaller هنوز بسته حتی اگر گرانیت دولت در میان اولین برای شروع بازگشایی. به جای آن او را دو برابر را در مدل کسب و کار او را مجبور به اتخاذ با سرمایه گذاری در طراحی وب سایت, ویدیو و بازاریابی و همچنین رسانه های اجتماعی.

و در حالی که او در ابتدا فکر بسته شدن کافه معنی از دست رفته در روابط خاص او قادر به جعل با مشتریان Soldadi گفت: جامعه مجازی ساخته شده است در برخی از راه است حتی بهتر است.

“آنچه بسیار جالب است این است که من پشت پیشخوان یک ماه پیش فروش شما یک ادم لوده و مسخره من بگو هی در اینجا شما بروید. لذت بردن از.’ من نمی دانم که شما من نمی دانم دیگر چه چیزهایی را دوست دارید,” او گفت:. “و این شده است تا فوق العاده برای ایجاد ارتباطات شخصی.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>