حمله دزدان دریایی آلمانی, کانتینر, کشتی, سواحل غرب آفریقا

دریایی دزدی دریایی افزایش یافته است و در سواحل غرب آفریقا در خلیج گینه با وجود اقدامات پیشگیرانه. مسائل دروغ در زمین و نه در دریا. وقت آن است که برای جامعه بین المللی برای مداخله کند ؟

یک کشتی توسط هامبورگ-بر اساس برنارد Schulte مدیریت کشتی بود مورد حمله دو قایق در خلیج گینه در روز جمعه.

این واکنش طمع بود مورد حمله دو قایق خاموش نیجریه ساحل سخنگوی پیتر Doehle Schiffart و برنارد شولتی گفت. خدمه به دنبال روش اورژانس اما سخنگوی نمی گویند که آیا دزدان دریایی تا به حال سوار کشتی.

این واکنش در کپنهاگ دانمارک گفت که با وجود نام آن را یکی از کشتی های خود را.

که کمک خواهد کرد که حل آفریقا مشکل دزدی دریایی در خلیج گینه وجود دارد ؟

نه از 10 دریایی حوادث دزدی و آدم ربایی برای باج گزارش شده در غرب آفریقا خلیج گینه است که امتداد از 5700 کیلومتر (3,500 مایل) از سنگال به آنگولا.

به عنوان تعدادی از اعضای خدمه توسط دزدان دریایی ربوده شده در سراسر جهان کاهش تعداد گزارش در خلیج گینه از افزایش 78 در سال 2018 به 121 در سال 2019.

از ژانویه تا سپتامبر سال گذشته 82 درصد از دریایی ربایی در جهان رخ داده است در خلیج گینه با توجه به بین المللی دریایی اداره (IMB).

گستره وسیعی است تحت الشعاع بدنام آب های سومالی در شاخ آفریقا برای تبدیل شدن به جهان epicentre برای دزدان دریایی حملات چپاول و آدم ربایی.

ادامه مطلب: آفریقایی دزدان دریایی در ربودن 9 ملوانان از کشتی نروژی

کمتر حملات بیشتر آدم ربایی

“دریانوردان از طریق خطرات به طوری که مصرف کنندگان می توانند خرید قهوه و کاکائو در سوپر مارکت ها و یا سوخت گیری اتومبیل های خود را,” کوروش, Mody, IMB معاون مدیر گفت: DW.

“اعداد در خلیج فارس افزایش یافته است,” Mody گفت. “رسانه ها تنها به تازگی شروع به چیدن بر روی آن. ده سال قبل که ما تا به حال تمام دزدی دریایی سومالی موضوع و رسانه ای تا که نسبتا به سرعت. در خلیج گینه تعداد کل بروز که در واقع رخ داده است در حال underreported حدود 50%-60%, دزدی دریایی در جریان بوده است برای سال.”

دزدان دریایی به طور عمده هدف قرار دادن کشتی های بین المللی خدمه با توجه به گزارش در مورد دزدی دریایی در خلیج گینه نو توسط ایالات متحده اداره دریایی (MARAD). در ماه دسامبر دزدان دریایی سوار دو کشتی در عرض چند روز هر 100 مایل دریایی خاموش سواحل نیجریه و بنین. آنها ربوده و 19 و 20 خدمه بود.

“پس از سال 2018 وجود داشته است یک چهارم کمتر حمله به کشتی ها اما بیشتر هواپیما ربایی” گفت: گرگ Kinzel frigate کاپیتان و متخصص در امنیت دریایی در منطقه در موسسه آلمانی و بین المللی در امور امنیت (SWP). “رویکرد دزدان دریایی تغییر کرده است: به جای سه ملوانان آنها را تمام خدمه با آنها. گروگان برای پول است.”

بیشتر بخوانید: غرب آفریقا نبرد سختی با دزدی دریایی

Arrest of suspected pirates by Portuguese soldiers of the frigate 'Alvares Cabral' in the Gulf of Aden, Somalia

بسیاری از کشورها فاقد منابع برای مبارزه با مشکل دزدی دریایی

زمین بازی برای مجرمان

اما چرا کشورهای همسایه نمی گرفتن گرفتن در این وضعیت ؟ مشکل این است که آنها فاقد دانش و آموزش ها و منابع برای مقابله با این وضعیت گفت: IMB معاون Mody. “هنگامی که یک حادثه می گیرد در آبهای سرزمینی یک دولت آن را به نام سرقت مسلحانه. وقتی که در همان حادثه صورت می گیرد در خارج از آبهای سرزمینی یک دولت این است که به نام دزدی دریایی و هر گونه نیروی دریایی و یا هر آژانس پاسخ می در پاسخ به این حادثه است. مسئولیت برای مقابله با یک وضعیت درون ارضی دولت با دولت نهفته است تنها گفت:” Mody. با توجه به سال 1982 سازمان ملل متحد کنوانسیون حقوق دریاها, 12 مایل منطقه (یک مایل دریایی است که در مورد 1.85 کیلومتر) است که بخشی از قلمرو ملی.

همکاری میان کشورها خواهد بود مشکل تر ساخته شده توسط بوروکراسی. نیروهای امنیتی مجاز به سفر از یک سرزمین دیگر به دنبال دزدان دریایی بدون اطلاع رسانی به این کشور همسایه از قبل. “تا زمانی که بوروکراسی است مرتب کردن دزدان دریایی از بین رفته اند” گفت: Mody. “با توجه به عدم اجرای قانون آب تبدیل به یک زمین بازی برای مجرمان است.”

دزدی سرچشمه در زمین

مشکل اساسی دزدی نمیکنه دروغ در دریا با توجه به SWP متخصص Kinzel. “در سال های اخیر منطقه اصلی دزدی شده است سواحل نیجریه یک منطقه وجود دارد که استقلال در زمین است.” سنگین آلودگی های زیست محیطی ناشی از تولید نفت باعث می شود آن را تقریبا غیر ممکن است به زندگی می کنند به عنوان ماهیگیران و گاو دامداران. علاوه بر این وجود دارد قاچاق قومی و درگیری های مذهبی و تروریسم و بیکاری جوانان.

“فقدان چشم انداز عدم عواقب به دلیل کافی برای پیگرد قانونی و فساد و در نتیجه کاملا قابل فهم عدم اعتماد به دولت, بازیگران, ایجاد بهترین شرایط برای مبارزه با دزدی دریایی” با توجه به Kinzel.

“مردم احساس بهره برداری و استفاده های دریایی تخصص به ارتکاب دزدی دریایی Kinzel گفت: DW. “به منظور مبارزه با این مشکل باید کاری برای مبارزه با آلودگی محیط زیست و ترویج استقلال آموزش و پرورش و مراقبت های بهداشتی است.”

هیچ دوم شاخ آفریقا

جامعه بین المللی گرفته تا شاخ آفریقا موضوع است. از سال 2008 کشتی و هواپیما شده اند و گشت زنی در سواحل سومالی به عنوان بخشی از اتحادیه اروپا ماموریت آتالانتا. اما به عنوان یک پیوند بین اقیانوس هند و دریای سرخ و در نتیجه مدیترانه در این منطقه نیز یکی از شلوغ ترین و در نتیجه آن مهم ترین مسیرهای حمل و نقل. آلمان است که احتمالا علاقه مند اضافی دریایی ماموریت در خلیج گینه Kinzel گفت: “شاخ آفریقا است که در آن جریان زیادی از کالا را از اروپا به آسیا است. در غرب آفریقا بیشترین حملات را در خاک و در بنادر کشورها و ملت خود را برای دخالت کند.”

“وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین خلیج گینه و شاخ آفریقا” Mody اضافه شده است. “کشتی ها مجبور به عبور از خلیج عدن که در آن بسیاری از حملات را در محل. اما گذشت است در آبهای بین المللی به طوری که جامعه بین المللی می تواند به حفاظت از کشتی ها. سی کشور ارائه کرده اند کشتی ها برای این منظور است.” اما در خلیج گینه بسیاری از حملات نیز رخ می دهد در نزدیکی ساحل.

Mody تاکید کرد که در ماموریت های بین المللی بسیار مهم است. “آنها قادر به تبادل اطلاعات و دانش بین کشورهایی که دارای منابع و کسانی که در حال مبارزه با این جنایات است. در آبهای سرزمینی آن است که غیر ممکن است برای هر نیروی دریایی بین المللی به در آمده و مستقر شده اند. اما آنها می تواند کمک به انجام تمرینات برای آموزش coastguards در نحوه واکنش به یک حمله و یا دستگیری دزدان دریایی. آنها همچنین می توانید آموزش جامعه محلی در تلاش برای آنها را به درک چه اثرات منفی تسهیل این جنایت هستند در زمین.

مسئولیت کشورها

در حال حاضر وجود دارد روش. برای مثال این کد از انجام مذاکره با کشورهای خلیج فارس در اصطلاح یائونده فرایند 2013 است برای اطمینان از امنیت دریایی در خلیج گینه. “از آنجا که یائونده فرایند 2013, تمام کشورهای غرب آفریقا ملحق شده اند نیروهای خود را به دریایی منطقه امن تر است. آنها تعیین کرده اند تا مناطق که در آن کشتی ها می توانید تماس های اضطراری خود را به طوری که ملی نیروی دریایی می تواند پاسخ گفت:” Kinzel. علاوه بر این از سال 2010 ایالات متحده انجام سالانه “Obangame اکسپرس” ورزش برای بهبود قابلیت های کشورهای آفریقای غربی برای مبارزه با فعالیت های غیر قانونی در دریا.

اتحادیه اروپا نیز درگیر با یک برنامه آموزشی از سال 2013 و فرانسه درگیر شده است از سال 1990 است. “یک مرد یک ماهی او خورد و او یک روز — آموزش او را به ماهی و او را از غذا خوردن برای بقیه عمر خود گفت:” Mody. یک ماموریت بین المللی تنها کار می کند زمانی که وجود دارد این است که بودجه برای آن است. در دراز مدت تنها در ایالات متحده در خلیج گینه خود را مجهز به منابع مناسب و می تواند در مبارزه با دزدی دریایی.

آسوشیتد پرس و dpa اخبار سازمان های کمک به این گزارش.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>