کابوس تعطیلات: ویروس اجرا می شود مسافران کروز’ طرح گل نشسته

دلار هنگ کنگسریع-گسترش شیوع کروناویروس است طرح میتوانست رویای تعطیلات برای هزاران دریا مراتب مسافران است.

این 2,257 مسافر و خدمه در خارج از کشور MS Westerdam heaved آه امداد هنگامی که آنها در نهایت دیدم زمین را از کابین ویندوز و تنظیم جریان در سیهانوکویل کامبوج. خود بوش کروز شده بود marooned برای روز پس از پنج کشور آن را تکذیب کرد, مطلب را از ترس این که کسی در کشتی آلوده شد.

بیشتر:

روز جمعه از مسافران استقبال کامبوج نخست وزیر کامبوج که دست گل به استقبال آنها.

هر چند هیچ کس نشان داده است هر گونه علائم کروناویروس ها Westerdam خدمه و مسافران رفت و از طریق یک غربالگری سلامت در بندر.

Hun Sen - Cambodia

کامبوج نخست وزیر کامبوج استقبال مسافران و خدمه خانم Westerdam روز جمعه در سیهانوکویل [سؤ Zeya Tun/رویترز]

پس از فیلیپین و تایوان و هنگ کنگ, ژاپن, شد, آخرین کشور به انکار ورود به همه بین المللی کشتی های کروز.

تقلا در توکیو برای بستن پورت های آن در آمد از افزایش موارد تایید شده در کشتی کروز الماس شاهزاده خانم است که در حال حاضر تحت قرنطینه و لنگر انداخت در یوکوهاما.

روز پنج شنبه در ژاپن مقامات بهداشت تایید 218 مسافر و خدمه به عنوان به خوبی به عنوان یک افسر قرنطینه شده اند آلوده به آن ساخت بزرگترین خوشه ای از عفونت در خارج از چین منبع COVID19 شیوع.

شناور ظرف پتری

بسیار شبیه به ویروس ترس که هر کشتی کروز می تواند یک شناور ظرف پتری نیز بوده است ، اما کارشناسان بهداشت و درمان گفت: کشتی ها در واقع امن تر از هواپیما.

“کشتی های کروز بسیار کمتر در معرض خطر از برای مثال هواپیما برای گسترش جهانی ویروس گفت:” دکتر مارک آلن Widdowson, مدیر موسسه طب گرمسیری در آنتورپ, بلژیک به الجزیره. “دلیل این است که کشتی ها معمولا در دریا برای چند روز پس از این زمان علائم را نشان می دهد در افراد انکوبه این بیماری است.”

اما پس از آن طول سفر دریایی و موجود در طبیعت از یک کشتی را در حال حاضر خطرات دیگر.

“اگر کسی سقوط بیمار ممکن است به محدود آنها را به کابین, اما کشتی, امکانات اغلب مجهز به مقابله با بسیاری از بیماری شدید در یک زمان. اگر کسی بیمار در دریا آن را دشوار است به تخلیه آنها” Widdowson اضافه شده است. “یک کشتی کروز است که یک محل برای ویروس ها و دیگر میکروب ها به سرعت در حال گسترش است.”

Holland America cruise ship

MS Westerdam یک هلند آمریکا خط کشتی کروز استlready منع شده است دو بار از توشه در مانیل در هفته گذشته و تایوان روز دوشنبه [فایل: بکی Bohrer/AP]

در اصل برنامه ریزی شده برای یک هفته دو چرخش در یوکوهاما در فوریه 15 – در ازای بازگشت به شانگهای Westerdam که توسط کشور هلند, آمریکا, خطوط, آخرین لنگر انداخت در هنگ کنگ در فوریه 1, دریافت 800 بیشتر مسافران است.

پس از آن, هلندی-پرچم های لوکس بوش محروم شد از docking در مانیل کائوسیونگ تایوان و با وجود درخواست وزارت امور خارجه آمریکا, آمریکا, قلمرو گوآم. مالزی و تایلند نیز دور Westerdam.

“@HALcruises ساخته شده یک اشتباه بزرگ ما را به هنگ کنگ با توجه به وضعیت” مسافر Stephen هانسن از ونکوور کانادا پست شده در رسانه های اجتماعی. اما هانسون راضی بود توسط اپراتور را از دست داده و دریایی بدبختی و وعده بازپرداخت کامل.

“این همه بستگی دارد چه خطر و مدیریت بحران طرح خط کروز در حال حاضر در محل و چه معیار استفاده شد برای توجیه این تصمیم را بیشتر مسافران” گفت: جان Ap یک استاد مدیریت جهانگردی در ماکائو موسسه مطالعات گردشگری.

‘ترساندن سلامت’

بر خلاف هانسن مسافران از دیگر کروز کمتر خوش شانس با گرفتن پول خود را به عقب. بوش کروز نروژی جید که برنامه ریزی شده بود به هیئت مدیره در هنگ کنگ تغییر پورت به سنگاپور.

اپراتور نروژی کروز خط حاضر به ارائه هر گونه هزینه به مشتریان که لغو شد, با توجه به ما گزارش های رسانه ها.

از فوریه 6, هنگ کنگ مقامات دولتی دستور داده اند که بسته هر دو از شهرستان کروز ترمینال پس از رویای جهانی کشتی لنگر انداخت با نزدیک به 4000 نفر مسافر و خدمه نیاز به قرنطینه.

World Dream cruise

مسافران در جهان رویای کروز پیاده روز یکشنبه در هنگ کنگ پس از آزمایش منفی برای coronavirus [جروم Favre/سازمان حفاظت محیط زیست]

واکنش در شرايط اضطراری لگد به دنده بالا پس از کشتی اپراتور نشان داد که پس از رها کردن هشت سرزمین اصلی چین به مسافران بعد از آن یافت می شود آلوده کشتی ساخته شده و چهار بیشتر سفرهای بین هنگ کنگ و ویتنام است.

در پاسخ به شیوع خطوط کروز انجمن بین المللی که عضو خطوط را تشکیل می دهند بیش از 90 درصد از اقیانوس پیما کروز ظرفیت در سراسر جهان صادر کرده است سیاست های جدید نیاز به قبل از سوار شدن غربالگری. آن را نیز منع هر کسی که از سفر و یا ترانزیت از طریق چین از جمله هنگ کنگ و ماکائو دو هفته قبل از خروج و یا شده است در تماس نزدیک با هر کسی از دیدن مذکور ،

اما حتی پس از پیاده کروز مسافران هنوز هم ممکن است باعث ترساندن سلامت.

شنبه گذشته سوپراستار دلو بود اجازه پهلوگیری در آن خانه بندر کیلونگ در نزدیکی تایپه. کشتی معاف از تایوان بان به عنوان 90 درصد از 1,750 مسافران از جزیره است.

حتی اگر هیچ آلوده موارد پیدا شده مسافران شده است موضوع را به خود quarantining برای 14 روز. اما یک سر مسافر مسخره منظور و در زمان یک شیب در یک باشگاه تناسب اندام, استخر, روز پس از. باشگاه اتحاد داوطلبانه بسته درهای خود را برای ضد عفونی کردن امکانات آن است.

فعلی عجله برای بستن پورت در آسیا به شرح زیر ممنوعیت تمام کشتی های کروز ورود جنوب اقیانوس آرام جزایر که در محل بوده است از اواخر ژانویه و چند کارائیب پورت تبدیل دور, آلمانی, کشتی کروز آیدا پرلا چرا که برخی از مسافران شد نشانه هایی از coronavirus.

این همه به دنبال اولیه هشدار اشتباه در ژانویه 30, زمانی که نزدیک به 6000 مسافر و خدمه نگهداری می شدند در هیئت مدیره Costa Smeralda کشتی کروز در ایتالیا در حالی که مقامات بررسی پتانسیل coronavirus مورد 54 ساله چینی مسافری که نشان داد علائم شبه آنفولانزا.

آزمون تبدیل به منفی است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>