کلی آبی کتاب: در اینجا چگونه جنرال موتورز قصد دارد برای رسیدن به آن بزرگ EV اهداف

  • جنرال موتورز قصد دارد تمام الکتریکی آینده
  • مجموعه 2025 هدف برای یک میلیون EVs یک سال در ایالات متحده و چین
  • جدید EV معماری شامل Ultium باتری اعلام کرد
  • EV مدل ها و نمونه های اولیه از هر چهار GM مارک ها نمایش داده می شود

شرط بندی بزرگ در تمام برقی آینده جنرال موتورز جنرال موتورز +7.25% رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Mary T. بارا گفت که “ما می خواهیم برای قرار دادن همه در یک EV و ما را از آنچه در آن طول می کشد به انجام آن است.” این تمیز-ورق رویکرد وعده باتری خودروهای برقی برای هر جنرال موتورز با نام تجاری سبک بدن و نقطه قیمت در بازار است.

در علاوه بر این به ساخت وسایل نقلیه GM را توسعه زیرساخت های مورد نیاز برای ایجاد EV مالکیت راحت تر و مقرون به صرفه و سرگرم کننده است. در حال حاضر این شرکت اعلام کرده است قصد دارد به سه گانه شارژ در دسترس بودن در امکانات آن در سال آینده. جنرال موتورز معتقد است نیروی کار خود را تحت تاثیر قرار می پذیرش گسترده تر از EVs. به عنوان یک نتیجه از آن است که ساخت EV مالکیت و EV تجربه آسان تر برای آنها.

جنرال موتورز نیز خود را از فن آوری باتری های جدید به نام “Ultium” موجود برای صدور مجوز توسط تولید کنندگان دیگر.

جنرال موتورز است تمام برقی آینده

بارا گفت: جنرال موتورز معتقد است که تغییر آب و هوا واقعی است و نیاز به انتقال به یک تمام برقی و آینده است. جنرال موتورز در حال حاضر دوباره استفاده یا بازیافت همه از خدمات EV باتری. آینده فن آوری باتری توسعه یافته خواهد بود با یک چشم به سمت توسعه پایدار و کاهش وابستگی به فلزات گرانبها.

همچنین نگاه کنید به: تسلا سهام می افتد پس از جنرال موتورز آتش سوزی ‘شات در سراسر کمان’ با EV برنامه

نه از دست رفته در معادله است و این موضوع از سودآوری است. هر دو بارا و جنرال موتورز جمهور Mark Reuss تاکید کرد که EV برنامه قصد دارد به ارائه عملیات سودآور از آن ابتدا. جنرال موتورز خواهد شد “اختراع دوباره شرکت و تنظیم مجدد مارک های ما” با توجه به Reuss. “هزاران نفر از GM دانشمندان و مهندسین و طراحان در حال کار برای اجرای یک تاریخی اختراع مجدد شرکت” او گفت:. “آنها در آستانه ارائه سودآور EV کسب و کار است که می تواند میلیون ها نفر از مشتریان.”

Ultium باتری اعلام کرد

GM نشان داد جدید Ultium فن آوری باتری است که در استخدام large-format کیسه سبک سلول. این طراحی به مهندسین چندین گزینه برای قرار دادن و بسته بندی به لطف خود را به تخت مستطیل شکل است. Ultium سلول های انباشته شده به صورت عمودی یا افقی بسته به کاربرد و در نتیجه بلندتر یا کوتاه تر باتری ماژول. باتری های استفاده نسبتا کم مقدار کبالت گران قیمت و غیر پایدار عنصر باتری شیمی. GM سرمایه گذاری مشترک با LG Chem با هدف کاهش بیشتر کبالت استفاده به عنوان بخشی از ارائه هزینه زیر 100 دلار در هر کیلووات ساعت. جنرال موتورز است که به شمارش در مقیاس رانندگی هزینه پایین تر تولید باتری تحت مجوز برای سایر خودرو سازان.

Ultium باتری ماژول شامل 12 تا 24 سلول های هر. EVs باید 6, 8, 10 و یا 12 ماژول هر بسته به قدرت و دامنه مورد نیاز است. جنرال موتورز معتقد است از آن خواهد شد ممکن است به جای سلول ها در یک ماژول بدون جایگزین (یا دور) آن است. الکترونیک تنظیم خواهد شد به تازگی به روز رسانی فن آوری باتری. این آینده تصحیح تکنولوژی نگهبانان در برابر کهنگی و پشتیبانی از پایداری.

در کنسرت جدید Ultium باتری جنرال موتورز خواهد شد معرفی نسل جدید موتورهای الکتریکی. این دو موتور متفاوت خواهد بود که در کیلو وات خروجی امتیاز هستند برای استفاده در یک یا دو برنامه های کاربردی مرتبط به کارگیری بدنه است که برای اتصال به جلو یا محور عقب (بسته به جلو-عقب – و یا تمام چرخ دیسک پیکربندی). به واحد کنترل الکترونیکی کوه به طور مستقیم به موتور بدنه, از بین بردن پیچیدگی و هزینه های سنگین در معرض سیم کشی.

عبور-نام تجاری سیستم عامل

به استفاده از جدید Ultium باتری, GM مهندسی یک وسیله نقلیه جدید معماری. این EV-منحصر به فرد پلت فرم است که یک “اسکیت” طراحی اشاره کرد برای انعطاف پذیری آن است. این ظرفیت طیف وسیعی از ماژول های باتری و تنظیم به چند wheelbases آهنگ سوار ارتفاعات و overhangs. آن را می تواند زیر بنای همه چیز را از roadsters به کامیون وانت. جنرال موتورز را مجددا با ابزار تجهیز و پیکربندی مجدد چند تا از امکانات ساخت آن از جمله دیترویت-همترمکک مونتاژ خواهد شد که گل سرسبد این شرکت EV تولید تلاش کنند.

این معماری جدید خواهد شد به اشتراک گذاشته شده توسط وسایل نقلیه از هر چهار نفر از جنرال موتورز است مارک های: بیوک, کادیلاک شورلت و GMC. جنرال موتورز همچنین نشان داد موجود و برنامه های آینده از آن فناوری EV.

شما ممکن است مانند: 10 اتومبیل خدمات اشتراک و چگونه کار می کنند

در طراحی گنبد بودند facelifted 2021 Chevrolet Bolt EV و جدید 2021 Chevrolet Bolt BUV یک SUV متقاطع نسخه پیچ با 3 اینچ دیگر فاصله دو محور. آن را نیز به نمایش گذاشته برای اولین بار غیر کادیلاک در دسترس بودن سوپر کروز.

دو نسخه جدید GMC هامر EV شد و در حال حاضر وانت و SUV سبک بدن. هر دو ورزش قابل Targa-سبک پانل های سقف که فروشگاه در EV مقابل تنه. همچنین در نمایش جدید شورلت و بیوک Suv ها همراه با یک بیوک متقاطع وجود دارد برای نشان دادن طیف وسیعی از امکانات طراحی.

ببینید: چه انتظار از هامر برقی وانت

کادیلاک نشان داد Lyriq SUV که عینک جدید فاسیا خواهد شد که “چهره کادیلاک.” همچنین پرده برداری از جدید Celestiq ماشین مفهوم اندازه کامل کادیلاک EV سدان خواهد شد که با دست ساخته شده در حجم کم در میشیگان. تبلیغ به عنوان “لوکس نهایی تجربه” براق, سدان, ویژه, کم roofline دراماتیک داش-به-محور فاصله و بحث برانگیز عقب پایان درمان – فقط نوع گیج کننده است که یک ماشین مفهوم باید به هم بزنید تا گفتگو.

شارژ و زیرساخت های برنامه های

علاوه بر افزایش ایستگاه های شارژ در امکانات آن جنرال موتورز قصد دارد برای بهبود شارژ دسترسی برای مشتریان خود. مطالعات نشان داده اند که اکثر شارژ رخ می دهد یا در خانه یا دفتر. عمومی شارژ حساب برای حدود تنها در حدود 20 درصد است. جنرال موتورز گفت که مردم در حال شش بار به عنوان به احتمال زیاد برای خرید یک EV اگر شارژ موجود در محل کار خود به نام “فرصت شارژ.”

سریع تر شارژ نیاز به یک سطح 2, 240 ولت سیستم. برای کمک به پیدا کردن پیمانکاران محلی برای نصب جنرال موتورز با همکاری Qmerit اجازه می دهد مصرف کنندگان برای به دست آوردن سه مناقصه از پیمانکاران محلی است.

علاوه بر جنرال موتورز اعلام کرد یک برنامه جدید به نام “انرژی کمک” که اجازه می دهد تا کاربران را به جستجو برای نزدیکترین عمومی باز شارژ ایستگاه, برنامه ریزی سفر و مدیریت عضویت/پرداخت به رقابت شارژ شرکت ها تا حد زیادی کاهش پیچیدگی EV عملیات. این نرم افزار همچنین بهینه سازی شارژ بار برای بهترین نرخ.

این داستان در اصل زد KBB.com.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>