وقت آن است که شرکت های فن آوری قانون انتخابات-زمان دروغ

هسته اصلی مبارزات سیاسی است که در مورد زندگی واقعی و برخورد با هدف در آوردن شهروندان با هم و بسیج آنها را به رای دادن: جمع آوری کمک های مالی, حوادث, تظاهرات canvassing, شهر سالن جلسات بحث. در سال های اخیر بسیاری از این فعالیت ها منتقل شده اند حاضر به عنوان نیروهای سیاسی در سراسر جهان متوجه شده اند که چگونه قدرتمند اینترنت می تواند به عنوان یک ابزار سیاسی برای بسیج.

اما هرگز حاضر به مبارزه بوده است تا مرکزی برای انتخاباتی نبرد آن را به عنوان خواهد شد در این سال با شیوع رمان coronavirus و اعمال محدودیت های مختلف در مجامع عمومی.

در واقع این اولین بار است که واقعا همه گیر جهانی از عصر دیجیتال است. بر خلاف آمريکا H1N1 یا ابولا شیوع آن را تا به حال تاثیر مستقیم بر انتخابات در سراسر جهان است. برخی از 50 کشور به تعویق افتاد انتخابات اعم از محلی و یا ملی و بسیاری از بیشتر به احتمال زیاد به دنبال کت و شلوار در ماه های آینده. با توجه به این که درمان یا واکسن موثر برای این ویروس ممکن است توسعه یافته در حالی که کشور مجبور خواهد شد برای برگزاری انتخابات با کروناویروس مربوط به محدودیت هنوز هم در جای خود.

این به این معنی است که نامزدها و احزاب قادر خواهد بود به مبارزه در شخص به عنوان معمول است. در عوض, آنها را مجبور به سرمایه گذاری و حتی بیشتر در آنلاین مبارزه. و این خبر بدی برای رای دهندگان با توجه به بیماری همه گیر از اطلاعات غلط آنلاین.

در طول چند سال گذشته ما شاهد رشد تعداد نمونه هایی از بازیگران مختلف استفاده از سیستم عامل های آنلاین به خصوص رسانه های اجتماعی به راه اندازی گسترده دروغ مبارزات به نفوذ مختلف در رویدادهای سیاسی از جمله انتخابات و همه پرسی.

در مبارزه با تروریسم در اروپا رفراندوم و ما انتخابات ریاست جمهوری در سال 2016 افشاگری در مورد فعالیت های انگلیسی, شرکت کمبریج Analytica به دنبال نفوذ در آرا از طریق Facebook شوکه عمومی در بریتانیا و ایالات متحده. در سال 2018 در برزیل در انتخابات ریاست جمهوری استفاده از انبوه پیام در واتساپ را به انتشار اطلاعات نادرست نیز موجب حد خشم.

و در عین حال بزرگ با تکنولوژی شرکت های آهسته بوده است به اقدام و محدود کردن استفاده مضر از سیستم عامل خود را در طول فصل انتخابات. تحقیقات ما در دموکراسی گزارش بین المللی شناسایی چندین نمونه از دستکاری آنلاین گفتمان عمومی در 12 کشور در سال 2019 پیش از و یا در طول انتخابات است.

در تونس به عنوان مثال در طول آن قانونگذاری و ریاست جمهوری رای ما کشف Facebook صفحات با تمرکز بر سرگرمی با تیره وابستگی و مالکیت است که به طور مداوم ارسال شده و حمایت سیاسی پیام. این صفحات در عمل در شبکه های یکدیگر محتوا و تقویت دروغ روایات.

ما در بر داشت استراتژی های مشابه در سریلانکا که در آن افراد مشهور-متمرکز صفحات شروع های گمراه کننده مطالب سیاسی و در اجرا تا 2019 انتخابات ریاست جمهوری. برخی از این پست ها موجود تفرقه و بلاغت با هدف گسترش نفرت میان های مختلف مذهبی و گروه های قومی در کشور است.

در لیبی Facebook صفحات با نامشخص وابستگی آغاز شده touting از نامزدی معمر قذافی, پسر سیف الاسلام در انتخابات ریاست جمهوری که در ابتدا برنامه ریزی شده برای سال 2019 اما تا به حال به تعویق افتاد. یکی از آنها به نام ماندلا لیبی ایجاد شد و مدت کوتاهی پس از Saif al-Islam نمایندگان بازدید از مسکو در ماه دسامبر 2019 به دست آورده و بیش از 100 ، 000 پیروان ظرف یک ماه از ایجاد آن است. این صفحه که در مقایسه با سیف الاسلام قذافی به آفریقای جنوبی نلسون ماندلا یکی از منابع خبری در لیبی را همراه با RT و Sputnik.

به عنوان آنلاین مبارزه میله میله برای تسلط بر مبارزات انتخاباتی در سراسر جهان در این سال و احتمالا 2021 حجم از داده ها و اطلاعات مربوط به انتخابات و بحثهای سیاسی را افزایش انبوه به عنوان آسیب های انجام شده توسط مسائلی که حل نشده باقی می ماند و توسط شرکت های فن آوری.

این COVID-19 شیوع در واقع نشان داد که شرکت های فن آوری می تواند علف هرز اطلاعات غلط. بسیاری از سیستم عامل خود را تنگ تر قوانین در تبلیغات منع تبلیغات است که ایجاد یک حس فوریت زمانی با اشاره به coronavirus مانند تبلیغات دلالت عرضه محدود پزشکی دنده و یا تبلیغات موادی که ظاهرا درمان عفونت.

Facebook به تازگی اعلام کرد آن را به اطلاع کاربران که درگیر با misinformative مطالب در مورد ویروس. همراه با توییتر و یوتیوب این شرکت با در نظر گرفتن محتوا است که می تواند باعث آسیب و از جمله پست از رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro و ونزوئلا, نیکولا Maduro که در ستایش مشکوک برای درمان COVID-19 و تشویق پایان اجتماعی فاصله گرفته است.

واتساپ محدود پیام های حمل و نقل گزینه های بر روی پلت فرم های خود را در تلاش برای کاهش گسترش اطلاعات غلط در مورد ویروس. توییتر آغاز شده است برچسب توییتهایی که حاوی ویروس یا دستکاری محتوا در حالی که گوگل شروع کارگردانی جستجو در این ویروس به وب سایت های قابل اعتماد و مصرف پایین Google Play برنامه های امیدوار کننده اطلاعات در مورد این بیماری همه گیر بود که نه تایید شده توسط دولت ملی یا موسسه پزشکی.

در حالی که آسیب های ناشی از دروغ روشن است و بتن در طول بحران بهداشت عمومی ما نمی توانیم چشم پوشی از آن در طولانی مدت آسیب به دموکراسی ناشی از انفعال وقتی که می آید به انتخابات.

برخی از مراحل را می توان برای درمان این. برای مثال اطلاعات نادرست با هدف تضعیف اعتماد در انتخابات دموکراتیک یا فریب رای دهندگان به راحتی می تواند افشا و خنثی و گرفته شده از رسانه های اجتماعی در راه همان است که شرکت های فن آوری در حال حاضر از بین بردن گمراه کننده محتوا در COVID-19. برای قضاوت در مورد اعتبار اطلاعات شرکت های با تکنولوژی تکیه بر مواد ارائه شده توسط سازمان بهداشت جهانی است. در کشورهای دموکراتیک کمیسیون های انتخاباتی و ناظران بین المللی می تواند نقش مشابه برای اطمینان از ایمنی از روند انتخابات.

اقدامات انجام شده توسط شرکت های فن آوری به منظور کاهش دروغ مرتبط با COVID-19 ما نشان می دهد که آنها می توانید انجام دهید به طوری که آن را می آید به انتخابات وقت دروغ مبارزات بیش از حد. اگر آنها نمی, عمل, انتخابات آزاد و عادلانه نیز می تواند تبدیل به یک قربانی از coronavirus بیماری همه گیر.

نظرات بیان شده در این مقاله هستند که خود نویسنده است و لزوما منعکس کننده Al Jazeera سرمقاله موضع.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>