چگونه coronavirus در حال تغییر است مراسم تشییع جنازه مراسم عزاداری و غم و اندوه

London, United Kingdom – زمانی که فواد Nahdi یک روزنامه نگار فعال بین ادیان و چهره های برجسته در جامعه مسلمان درگذشت در لندن در روز شنبه پس از درد و رنج از دیرینه مسائل مربوط به سلامت وجود دارد جهانی غلیان احساسات غم و اندوه.

مرگ در سنت اسلامی این است که یک جمعی رویداد. مسلمانان به طور معمول جمع آوری به انجام مراسم دعا و نماز, رهبری امام با مرحوم گذاشته و در مقابل جماعت.

اما در میان coronavirus همه گیر مستندات در سراسر جهان را تغییر راه مردم سوگواری.

در انگلستان گردهمایی های اجتماعی ممنوع اعلام شد اما بر خلاف مورد در ایتالیا, مراسم تشییع جنازه ممنوع نیست. حتی پس جدید وجود دارد محدودیت در تعداد شرکت کنندگان در – هر چند دولت هنوز برای تعیین آنچه که شکل و مقامات توصیه کرده اند که در برابر بیدار.

معمولا صدها اگر نه هزاران نفر با حضور در مراسم تشییع برجسته مسلمان ، اما در روز سه شنبه تنها 20 نفر از Nahdi خانواده گفت: نهایی خداحافظی در فرد است.

اینترنت, اما, ارائه برخی از آرامش به دیگران است.

از کنیا به مالزی هزاران نفر به تماشای Nahdi مراسم تشییع جنازه آن را به عنوان جریان زندگی می کنند در Facebook.

انگلستان آغاز می شود coronavirus مستند

“هیچ خدایی جز خدا” و pallbearers گفت: در عربی به عنوان آنها انجام Nahdi را در تابوت پیچیده شده در یک پارچه مخمل سبز تحمل یک دسته گل لاله.

Nahdi خانواده و مدیران مراسم تشییع جنازه عینک ماسک در تلاش برای محافظت از خود و دیگران از این بیماری همه گیر است که تا کنون به کشته شدن تقریبا 800 نفر در بریتانیا است.

“این واقعا دشوار است به پوشیدن ماسک در هنگام برگزاری مجالس ترحیم و برخورد با اعضای خانواده” گفت: حسینه خواستند اسلام را از مؤسسین و مهربان مجالس ترحیم که آماده شده بود….

“ما آمده ایم به این نقطه که در آن ما از هم جدا غم ما از طریق مرگ” علی گفت. “ما نمی توانیم با نشان دادن رحم و شفقت در راه ما رسیدگی متوفی یا مربوط به خانواده است.”

اقدامات جدید

علی در توصیف دولت دستورالعمل در مراسم تشییع جنازه محدودیت به عنوان مبهم گرفت و گفت که در حال حاضر نامتناسب “تمرکز در زندگی به جای مرده”.

در میان undertakers او اضافه شده وجود دارد سردرگمی بیش از این که آیا این ویروس هنوز هم فعال است و پس از یک فرد مرده است.

توصیه های زیر از مسلمان شورای بریتانیا که غسل و حمام از مرحوم انجام می شود اگر مدیران مراسم تشییع جنازه پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی, زمان گفت: او هنوز هم مراسم.

“اما من فکر می کنم که تبدیل خواهد شد وجود ندارد به عنوان هفته می رود,” او اضافه شده است.

Hasina Zaman

حسینه خواستند زمان codirector دلسوز مجالس ترحیم می پوشد یک ماسک صورت به عنوان او آماده برای یکی دیگر از مراسم تشییع جنازه [حسن نیت ارائه میدهد: حسینه خواستند علی]

منصور علی مدرس مطالعات اسلامی در دانشگاه کاردیف گفت: هیئت مدیره بریتانیا از علما و ائمه بود و در حال حاضر با اشاره به “به ندرت استفاده می شود امتیاز از قوانین اسلامی مربوط به مراسم تشییع جنازه مناسک”.

مثلا (ع) دیگر نمی خواهد باید انجام شود و کیسه های بدن می تواند مورد استفاده قرار گیرد به جای kafan یا سفید کفن دفن.

چند مسلمان مدیران مراسم تشییع جنازه در حال حاضر اقدامات لازم برای جلوگیری از خطر انتقال.

“آنها در حال قرار دادن این مرحوم به یک بدنه پلاستیکی کیسه آنها انجام تیمم [پاک کردن بر روی بدن کیسه] قرار داده و بدن را در یک تابوت و آن را مستقیما به قبرستان” علی گفت.

این بیماری همه گیر به پایان رسید جمعی از نماز جماعت مراسم گردهمایی در بسیاری از عمده کلیساها و کنیسه ها و مساجد و معابد.

سخت آمار ایران آزاد بیشتر زندانیان میان شیوع کروناویروس

در ایران یکی از بدترین آمار کشورهای اسلامی دفن آیین رها شده اند با خانواده های محروم از گورستان و بدن به خاک سپرده شد بدون تحت ع) ،

ایالات کنیسه یک اتحادیه ارتدوکس انگلیسی یهودی کنیسه اعلام کرد که سنگ-تنظیم مراسم خواهد بود به تعویق افتاد.

تمام گورستان های بسته شده اند و کسانی که نشسته شیوا هفت روز عزاداری توصیه شده است که آنها نمی تواند به بازدید کنندگان است.

در ایرلند, ایرلندی انجمن مدیران مراسم تشییع جنازه توصیه undertakers نه برای مومیایی کردن مرحوم و به نگه داشتن بسته-تابوت مجالس ترحیم به جای باز کردن تابوت حوادث.

Regimented و بی تفاوت

هر چند تکنولوژی یک راه حل برای برخی از بسیاری از آنها قادر به دسترسی به رسانه های اجتماعی.

در للنگللن یک شهر روستایی در شمال ولز پدر Lee Taylor ریاست بیش از چهار کلیساها پراکنده در این منطقه است.

او گفت: اجتماعی فاصله اقدامات ویران کرده آسیب پذیر و سالمندان و اعضای جماعت خود را که متکی روز یکشنبه در کلیسا اعلامیه برای اطلاعات.

“مردم در حال مرگ هستند در جامعه من و من قادر به گفتن [دوستان] چرا که آنها نه در رسانه های اجتماعی,” او گفت: Al Jazeera.

او گفت: معنوی خود را در عمل احساس regimented و بی تفاوت در زمانی که لمس فیزیکی و حضور بودند انتقادی منبع تسلی.

Father Lee Taylor

پدر لی تیلور در یک کلیسا در للنگللن [حسن نیت ارائه میدهد: سوزان راس-Hughes]

“به طور سنتی زمانی که کسی می میرد من بازدید بعدی از قوم و خویش در خانواده است. بودن در کنار مردم جسمی بودن در کنار آنها داشتن یک فنجان چای با قرار دادن یک دست بر روی شانه خود را دعا با آنها را به عنوان شما دست خود را نگه دارید آن را مانند یک بخش ضروری از این کار معنوی.

“هنگامی که کسی می میرد و شما احساس انزوا و آن را به عنوان است. شما در بیابان. با این محدودیت و انزوا اقدامات آن را ده برابر بدتر است.”

داگلاس دیویس مدیر مرکز برای مرگ و زندگی مطالعات در دانشگاه دورهام گفت: دست دادن فیزیکی جامعه در زمان غم و اندوه خواهد بود viscerally احساس در تمام مذهبی و سکولار سنت.

“وجود دارد یک حس از دست دادن و در جامعه بزرگ از دست دادن تماس از دست انسان لمس,” دیویس گفت:. “اما این حس بصری است که کل جامعه از دست داده است چیزی در این لحظه ممکن است آن را آسان تر برای افرادی که سوگوار به احساس مانند آنها در همان قایق به عنوان هزاران نفر از دیگران.”

او انتظار دارد که پس از همه گیر یادبود خدمات کمک خواهد کرد که مردم به پردازش احساسات خود را.

“غم و اندوه نیست فقط اتفاق می افتد بیش از یک هفته یا دو هفته,” او گفت:. “حتی اگر این ویروسی وضعیت اجرا می شود بیش از یک سال و من می توانید ببینید خاطرات جمعی می تواند واقعا با ارزش در تصدیق کرد که غم و اندوه است و نه بیش از یک هفته است. آن را در می رود و تغییرات است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>