آلمان نازی نمادهای سلطنتی مجسمه بر روی صفحه نمایش در موزه برلین

سیاه و سفید زندگی می کند ماده و ضد نژاد پرستی حرکات موجب جهانی حساب بیش از آثار تاریخی به یک امپراتوری گذشته است. در یکی از موزه برلین بسیاری از جمله مجسمه ها و نمادهای روی صفحه نمایش — در هدف دوباره تاریخ است.

قبل از معترضان در بریستول, انگلستان نورد یک مجسمه از 17 قرن تاجر برده ادوارد Colston به رودخانه برلین بود دست و پنجه نرم کردن با چه چیزی برای انجام با بناهای تاریخی از پیچیده گذشته است.

فشار برای انجام این کار, اما, شروع نشد با قربانیان سرکوب به خیابان ها بلکه با فاتحان بیش از ظلم و ستم اشغال آنها است. مدت کوتاهی پس از پایان جنگ جهانی دوم نیروهای متفقین اشغال برلین دستور برداشتن آثار به آلمان ملی و نظامی بود.

بسیاری از آنها در حال حاضر نمایش داده شده در ارگ یک 16th-century قلعه در برلین غربی منطقه اشپانداو که توسط ارتش آلمان در طول جنگ جهانی دوم برای تست سلاح های شیمیایی. در حال حاضر ارگ یک سایت تاریخی و موزه ای که در آن آثار زندگی در یک نوع از مجسمه برزخ — نه تخریب و نه احترام آنها به جای آن شامل نمایشگاه “پرده برداری کرد: برلین و در آن آثار” باز به بازدید کنندگان پس از سال 2016.

“این یک فرصت برای نکنید که این تاریخ به اجازه دهید آن را ناپدید می شوند می گوید:” Urte Evert است که مدیر موزه پس از 2017. “در عوض ما می توانیم نشان می دهد که وجود دارد و خشم و غم و اندوه و حتی خشونت است. و من امیدوارم که ما می توانیم انجام کاری است که با ساخت این آثار در دسترس به آنها.”

بسیاری از آثار به نمایش در اصل واقع در امتداد Siegesallee برجسته شمال-جنوب بلوار ساخته شده توسط فرمان سلطنتی در اطراف نوبه خود از قرن 20th. وجود دارد ده ها تن از آنها پوشش هر دو طرف راه به تصویر می کشد قرن ژرمنی سیاسی و مذهبی حاکمان. اگر چه بیشتر قبل از تاریخ آلمان وحدت در سال 1871 و امپراتوری که به دنبال ساخت و ساز و قرار دادن یک امپراتوری پروژه به منظور به رخ کشیدن آلمانی قدرت و اعتبار.

Citadel Berlin museum director Urte Evert (DW/W. Glucroft)

“هر اثر تاریخی باید به طور مداوم مورد بحث و بررسی دوباره است. شما هرگز نمی توانید می گویند “این است که تنها راه درست و در حال حاضر ما در حال انجام با آن” می گوید: “ارگ موزه برلین مدیر Urte Evert

امروز Siegesallee یک مسیر را از طریق Tiergarten پارک. منطقه و آثار تاریخی خود را به شدت آسیب دیده در جنگ جهانی دوم و برخی از آنها نابود شده است. کسانی که جان سالم به در برده بودند نقل مکان مخفی و یا به خاک سپرده شد. آنها تا به حال برای بهبود بخشی از بازسازی و دوباره نقل مکان کرد برای نمایشگاه.

ادامه مطلب: ضایعات توده و یا نمونه ممتاز ویژه نمایش — چه چیزی برای انجام با لغو ‘قهرمان’ تندیس?

ارائه آثار آنها یافت شد

این Siegesallee مجسمه نمایشگاه انگیزه ای باقی می ماند و خود محور. از حدود 100 قطعه در سراسر چندین اتاق تنها چند معامله با آلمان نازی و جنگ سرد دوره. در نزدیکی کلیسای “صلیب شکسته بل” یکی از چندین زنگ کلیسا تحمل نازی ها-عصر نماد که باعث به هم بزنید در آلمان در سال های اخیر ساخته شده راه خود را به این نمایشگاه همراه با سابق آلمان شرقی بنای یادبود برای قربانیان فاشیسم و نظامی گری از سال 1969. صدها نفر از بیشتر آثار پراکنده در مورد برلین در دسترس هستند برای مشاهده و تقریبا بر روی یک صفحه نمایش لمسی بزرگ در آغاز نمایشگاه.

A Nazi-era church bell that hung for decades in a tower in Herxheim am Berg (Getty Images/T. Lohnes)

چند نازی-عصر زنگ کلیسا مانند این یکی در Herxheim تحمل شعار “همه برای پدری — آدولف هیتلر” هنوز قطع در برج ناقوس در سراسر آلمان است. مشابه بل به تازگی به این مجموعه اضافه در ارگ موزه

هر عصر می آید با خود چمدان. در حالی که جنایات نازی ها در حال ریشه دوانده در آلمان پس از جنگ احساس خود سی سال پس از الحاق این کشور است که در آغاز تنها به یک نگاه سخت در چگونه آن شرقی و غربی برگشتم با هم.

قطع سر از یک 18.6 متر (61-پا) مجسمه لنین بر روی صفحه نمایش در پشت این نمایشگاه است که یک نقطه از مشاجره Evert می گوید. برخی از بازدید کنندگان از سابق آلمان غربی را مورد انتقاد سر حضور به عنوان تجلیل لنین در حالی که برخی از شرق سابق باید به او گفت این نماد شرق تسلیم شدن به غرب به دلیل لنین است که در کنار آن — ارائه راه آن وارد شده است.

“هر اثر تاریخی باید به طور مداوم مورد بحث و بررسی دوباره است. شما هرگز نمی توانید می گویند “این است که تنها راه درست و در حال حاضر ما در حال انجام با آن'” Evert می گوید. “اما این اجازه می دهد تا برای یک گفتگو در مورد زخم های بین شرق و غرب است که در حال باز کردن دوباره.”

ادامه مطلب: بحث جدید پرده برداری از مجسمه لنین در آلمان

Head of Lenin at Berlin's Citadel museum, from a GDR-era statue previously standing in East Berlin (DW/W. Glucroft)

این سر از رهبر اتحاد جماهیر شوروی و نظریه پرداز سیاسی ولادیمیر لنین قبلا ایستاده بود بالای یک مجسمه غول پیکر در برلین شرقی. پس مجسمه را برداشت سر آن نمایش داده شد به صورت افقی آن را به عنوان در بر داشت شده بود در برلین موزه ارگ

آلمان و تجارت برده

تظاهرات جهانی برانگیخته توسط پلیس به قتل از سیاه و غیر مسلح و غیر نظامی جورج فلوید در ما قرار داده اند و یا سرنگون بناهای تاریخی که منتقدان به مدت طولانی استدلال جلال چهره های تاریخی در حالی که glossing خود را بیش از جاه طلبی های استعماری سوخت نژادپرستانه اعتقادات و سیاست.

که قرار است در تجدید تمرکز بر نمایشگاه مانند “پرده برداری” اگر چه Evert اذعان دارد که آلمان خود تاریخ استعماری نیست نقش عمده ای در ارگ. که نه به می گویند که چنین بناهای تاریخی وجود ندارد — در بسیاری از اشکال. امروز در برلین به عنوان مثال تاریخچه نیز منعکس مشکل در نام خیابان در علاوه بر این به شخصی effigies.

“آن دوران بوده است هرگز بسیار در حال حاضر در آلمان” Evert می گوید: از دوره استعمار است که به طور رسمی در نظر گرفته شده به طول انجامید و از سال 1884 به سال 1918. اما حاکمان از پیش متحد آلمان مانند پروس بودند درگیر در تجارت برده در اوایل قرن 17th. فریدریش ویلهلم دوک پروس تاسیس یک پایگاه در غرب آفریقا; قلعه او ساخته شده است در آنچه که امروز غنا شد یک hub برای اطلس تجارت برده.

ادامه مطلب: جدید موزه برلین برانگیخته بحث با نمایشگاه در جرایم استعماری

Statue of 17th-century Duke of Prussia Friedrich Wilhelm I outside Berlin's Charlottenburg Palace (DW/W. Glucroft)

پیروزی مجسمه از 17 قرن دوک پروس فریدریش ویلهلم هنوز نمایش داده شده در خارج از برلین Charlottenburg کاخ — تصویر نیست چهار زنجیر چهره انسان در زیر, به دنبال در او

امروز مثل او هنوز هم استقبال بازدید کنندگان به سبک باروک Charlottenburg کاخ در غرب برلین. او ارائه شده است در بالای یک اسب پیروزی با چهار زنجیر ارقام به او نگاه. کمی وجود دارد که صحبت از حرکت یک بنای تاریخی را به یک نمایشگاه مانند “پرده برداری” و این واقعیت است که مقامات باید در سمت چپ آن وجود دارد در آن اصلی العربي شکوه rankles بسیاری از مردم است. دیگر آثار به تاجران برده و استعمار رهبران در محل باقی می ماند در سایت در سراسر آلمان است.

“چه آنها می خواهند به ما نشان می دهد با آثار تاریخی مثل این ؟” می گوید Mnyaka Sururu Mboro بنیانگذار گروه غیر انتفاعی برلین Postkolonial. “آنها به ما یادآوری می کنند برده داری. و در عین حال این ارقام هنوز هم وجود دارد گرفتن افتخار.”

استعمار نقطه کور

Mboro می گوید: ارگ نمایشگاه یکی از راه های به تمرکز توجه عمومی بر مشکل ساز تاریخ است. او همچنین می خواهم برای دیدن موجود مجسمه باقی می ماند و جایی که آنها هستند اما همراه با اطلاعات اضافی در مورد نژادپرستانه و استعماری تاریخ و حتی countermonuments معاصر به رهبران آفریقایی و اپوزیسیون.

بیشتر بخوانید: آلمان در دوران استعمار به ارمغان آورد به نور در میان اعتراض جهانی

Berlin PostKolonial co-founder Mnyaka Sururu Mboro (DW/W. Glucroft)

برلین PostKolonial بنیانگذاران Mnyaka Sururu Mboro در امپریال-عصر مجسمه هنوز ایستاده: “آنها به ما یادآوری می کنند برده داری. و در عین حال این ارقام هنوز هم وجود دارد گرفتن افتخار”

“از بین بردن این مجسمه ها کار نخواهد کرد” او می گوید:, و اضافه کرد که او را درک درد و خشم رانندگی برخی از معترضان در هفته های اخیر به هدف قرار دادن آثار تاریخی در شهرهای خود. “اما تمام تاریخ وجود ندارد. وجود دارد نیاز به زمینه.”

Evert امید به گسترش نمایشگاه در طول زمان است. تیم او در ارگ با این نسخهها کار میکند محققان در آلمان و همچنین فعالان در ایالات متحده به بحث در مورد چگونه آثار تاریخی می تواند بهترین ارائه شود و اینکه آیا آنها باید در همه. در عین حال کار واقعی او یادداشت ها نیاز به اتفاق می افتد در خارج از موزه.

“من امیدوارم که ما می تواند نه تنها با این مجسمه به عنوان نمادهای اما با مشکلات پشت سر آنها تا جامعه به جلو حرکت می کند” او می گوید.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آهنگ پیشواز همراه اول