آلمانی نانوایی فروش blackface شیرینی برانگیخته نژادپرستی بحث

بحث شیرینی ویژگی های ضخیم لب فاس کلاه و حتی استخوان مصنوعی به مو. نانوایی در کلن باعث شده است که در سراسر کشور خشم و اما صاحب اصرار وجود دارد “هیچ افکار نژادپرستانه” پشت سر آنها.

یک نانوایی در غرب آلمان در شهر کلن است ناشی از طوفان در رسانه های محلی برای فروش آن تیره و لعاب شیرینی با اغراق ویژگی های صورت.

برخی از شیرینی — به طور معمول یک نوع مرنگ روی ویفر تحت پوشش در دشت شکلات — ورزشی بودند و چشم و بینی و ضخامت لب قرمز با برخی حتی حمل استخوان در بالای سر خود و یا خنده دار کلاه.

سفید رو شیرینی باید عینک و حمل بر روی سر خود را چه به عنوان یک نویسنده و یک احساس با کلاه منگوله که محبوب دوران امپراطوری عثمانی است.

شیرینی در حال حاضر شناخته شده به عنوان “Schokokuss” (شکلات بوسه) معروف است در آلمان به خصوص در طول کارناوال هر ماه فوریه.

که قبلا شناخته شده به عنوان “Mohrenkopf” (“مور سر”) نام شیرینی بود تغییر به دلیل آن racialized اشاره به ساکنان مسلمان در سراسر آنچه در حال حاضر اروپا و شمال آفریقا در طول قرون وسطی است.

کلن مبتنی بر نانوایی ویژگی های رفتار در صفحه نمایش خود را با عنوان “خنده دار کارناوال سر.”

در این سال عرضه کرده هم زده بحث در رسانه های اجتماعی پس از نویسنده و مقاله نویس Jasmina Kuhnke یا Quattromilf او به عنوان شناخته شده است در توییتر ارسال شده یک عکس از شیرینی پس از یک دوست و فرستاده او یک عکس.

“عزیز کافه Konfiserie Fromme خود شیرینی انزجار من!” Kuhnke نوشت:, و اضافه کرد که “نه آنهایی که سفید در نظر گرفته شده برای نشان دادن تعادل آنها نشان دهنده شمال آفریقا.”

شیرینی در واکنش به انتقاد

دیگر کاربران توییتر به اشتراک گذاشته انزجار خود را بر روی پلت فرم در حالی که دیگران گفت: آنها نمی تواند ببینید که چه سر و صدا است در مورد.

یک کاربر توییتر با پاسخ دادند: “من به آرامی در حمایت از چنین استعماری و نژادپرستانه نمایندگی مجازات (از نظر مالی)” و یکی دیگر از توییتی sarcastically: “آه پس از تحمل کلن. نفرت انگیز است.”

گرگور Fromme صاحب Fromme قنادی در پاسخ به انتقادات در مصاحبه با Kölner Stadt-Anzeigerاصرار داشت که خود بحث برانگیز قنادی نمایش داده شده است و یک سنت پس از دهه 1960 است.

“ما آن را تزئین کارناوال راه بسیاری از کارناوال لباس های طراحی شده بودند در گذشته” و اضافه کرد که لب یکسان در تمام سر.

“ما هیچ افکار نژادپرستانه در پشت آن. ما در حال بازدید شده توسط بسیاری از مردم از رنگ و آسیایی و تا کنون وجود داشته است هیچ شکایتی.” Fromme گفت که در حالی که به نظر او شیرینی یک سنت او را به تجدید نظر که آیا او “نگه داشتن آن در این راه.”

بیشتر بخوانید: آلمان: ‘هیچ اعراب لطفا” و ” رد جنجال

کارناوال مشکل با نژادپرستی

شیرینی فروشی که باز در سال 1893 گفت: این ویژگی آن را “خنده دار کارناوال سر” نمایش تنها در طول مشغول کارناوال های نجومی در ماه فوریه است.

در طول بقیه سال Fromme فروش unclad نسخه از شیرینی و برچسب آنها یا “Mohrenkopf” یا “اتللو” (وابسته به اهالی شمال شخصیت در ویلیام شکسپیر تراژدی).

Fromme گفت: Kölner Stadt-Anzeiger او آگاه اصطلاح “Mohrenkopf’ تلقی شده است نژادپرست است.

نژادپرستانه بحث چیزی جدید در کلن کارناوال. کارناوال انجمن در کلن منطقه فرشن که قبلا شناخته شده به عنوان “Frechener Negerköpp” (به فرشن Negro سر) تنها تغییر نام آن به “وایلد Frechener” (وحشی Frecheners) در سال 2018 بعد از انتقاد.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>