جورج فلوید یک گناه بازمانده و جهانی Black Lives Matter

هر جا که ما در جهان زندگی می کنند, ما, آمریکایی های سیاه و سفید نمی تواند فرار از احساس غم و اندوه جمعی است که ضعف جامعه ما پس از جورج فلوید یک مرد سیاه پوست به قتل رسید توسط یک افسر پلیس در مینیاپولیس.

تماشای کثیرالانتشار تصویری نمایش آخرین لحظات فلوید زندگی من احساس ویرانگر درد و خشم و هرگز پایان دادن به بی عدالتی که آمریکایی های سیاه و سفید چهره در کشور خود را دارند. پس از آن بود مدتها پیش که ما راهپیمایی در نیویورک بیش وحشیانه مرگ اریک گارنر در دست پلیس – سیاه و سفید دیگر مردی که شفاعت “من نمی توانم نفس بکشم!” چندی پیش بود که تظاهرات برگزار شد به صورت سیاه و سفید دیگر قربانیان سفید برتری – همه به وضوح نادیده گرفته شده توسط سیستم است که پشتیبانی و محافظت سیاه ظلم و ستم.

نشسته در آپارتمان کوچک در برلین, من هم احساس گناه بازمانده – گناه دانستن است که من فرار از واقعیت وحشتناک از زندگی در امریکا بود که یک بار دیگر گذاشته لخت اخیر آبشار سیاه مرگ – از کشتار فلوید به قتل Ahmaud Arbery, Breonna تیلور, تونی McDade, Rayshard بروکس و بسیاری دیگر که داستان ساخته شده است آن را به رسانه های جریان اصلی.

و سپس خیابان های امریکا گرفت. صدها نفر از هزاران نفر braved یک بیماری همه گیر و سادیستی و پلیس فرانسه اعلام کرد که سیاه و سفید زندگی می کند و ماده به اندازه کافی به اندازه کافی است. صدها نفر از هزاران نفر همچنان در اعتراض خود به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده تهدید “که در آن وجود دارد غارت وجود دارد تیراندازی” و مقامات به نام برای ارتش مستقر می شود و حکومت نظامی است.

در برابر آنها به عنوان رسانه ای سعی در تحریف خود را در تظاهرات و سیاستمداران و صاحب نظران توطئه برای تغییر این گفتگو نسبت به اصلاحات تدریجی.

با وجود سرکوب و تهمت و obfuscation, جدید تکرار از زندگی ماده تظاهرات به رهبری زنان و مردان همجنسگرا و دیگر عجیب و غریب مردم ثابت قدم ماند و در دوره.

آن را الهام بخش برای تماشای از راه دور و سیاسی خود را حدت و سرسختی و پافشاری خود در انقلاب و نه اصلاحات.

آن نفس گیری برای خود را ببینید, دیدنی های موفقیت در قرار دادن زندان لغو و defunding پلیس در جریان های سیاسی و جلب توجه به سرمایه گذاری از سرکوبگر پلیس به سرمایه گذاری در جوامع به آدرس مسکن precarity اقتصادی, نابرابری و سلامت و نابرابری.

آن بود گالوانیزه به دیدن مسائل از به حاشیه راندن درون سیاه, جامعه مطرح شده است. برخی از 15000 نفر در راهپیمایی در بروکلین برای دید سیاه نما زندگی و پایان دادن به خشونت علیه سیاه نما مردم اعلام کرد “ما [نما] مردم در حال رفتن به سمت چپ.”

درد من مخلوط شد و شادی و غرور تماشای مردم بیان نسخه از آزادی که ايمان دارم برای سال سیاه – آزادی که مبارزه را ترک نمی هر کسی و که مبتنی بر برابری کامل از طریق تغییر انقلابی نه نمادین اصلاحات.

در واقع, من خیلی آرزو من در ایالات متحده برای شرکت در این لحظه تاریخی در این جنبش انقلابی است. اما بازگشت به خانه برای من یک گزینه نیست. من در بدهی تبعید — یک نتیجه از همان ظلم اقتصادی است که برگ های بسیاری از آمریکایی های سیاه و سفید بی بضاعت.

جدا از وام دانشجویی از $120,000, آنچه که من را نگه می دارد به دور از ما نیز تروما از زندگی است. خانواده من هم تحت تاثیر قرار شده است آمریکا carceral دولت که طعمه بر مردم سیاه و سفید.

در سال 2014 برادرم – که دچار اسکیزوفرنی بود زندانی برای بیش از هشت ماه برای خاطی در کسی چمن و در سال 2019 او هدف گلوله قرار گرفت و جان سالم به در برد تفنگ زخم. برخی از پسرعموهای من در حال حاضر در زندانی در ایالت فلوریدا در انتظار آزادی خود را در حالی که در سلول انفرادی به جلوگیری از انقباض COVID-19.

شبیه به جیمز بالدوین که فرار خفه کننده نژادپرستی و صرف برخی از محوری سال زندگی در اروپا در طول جنبش حقوق مدنی, من احساس گناه در مورد زندگی در خارج از کشور در طول این لحظه که من فراهم فضایی برای نوشتن نفس و بدهی رایگان.

اما بر خلاف بالدوین من نمی بازگشت. پس از سه سال از راه اندازی یک خانه در برلین ساختمان یک جامعه با فعالان محلی و هنرمندان و پیدا کردن ثبات برای اولین بار در زندگی من بازگشت به ایالات متحده می خواهد یک حساب کامل از جاذبه سیاه بودن در آمریکا – این امر می تواند یک بازگشت به مدیون و نگران وجود فیزیکی و بقای اقتصادی و این چیزی است که من دیگر نمی تواند تحمل.

اما ما سیاه آمریکا مهاجران نیست تماشای بیکار انقلابی حرکت که جورج فلوید اعتراضات باعث شده است.

خشم و درد و ناامیدی که ریخت در خیابان های آمریکا آنقدر قدرتمند است که آنها را تکان داد تمام جهان بخش, الهام بخش, همبستگی تظاهرات در ده ها تن از کشورها که به مهمات بیشتر برای به چالش کشیدن دولت پلیس خشونت و میراث های استعمار. و ما پیوست.

در فرانسه, کون بزرگ پاریسی پرسیده مبارزه برای عدالت برای آدما ترائوره 24 ساله سیاه پاریس که در بازداشت پلیس درگذشت.

در انگلستان معترضان با حمله به مجسمه از چهره های تاریخی که نقش برجسته ای در بریتانیا امپریالیسم و تجارت برده شروع یک گفتگو در سراسر کشور در مورد عیب پوشی از تاریخ استعماری.

در بلژیک پس از تظاهرات گسترده مجبور به حذف چندین مجسمه از شاه لئوپولد دوم برای بدنام خود را وحشیانه حکومت کنگو; آنها همچنین درخواست رئیس مجلس به صورت یک حقیقت و آشتی کمیسیون به آدرس استعماری زمان جنایات.

در هلند تظاهرات بدستآمده خواستار استفاده از blackface برای به تصویر کشیدن سیاه و سفید”پیت” در جشن های کریسمس را ممنوع می باشد.

در برزیل, آخرین کشور در آمریکا به طور رسمی لغو برده داری نیز وجود داشته اند تظاهرات در حمایت از زندگی مهم است. کشور خود را هنوز هم در حال مبارزه با ضد سیاه نژادپرستانه میراث آن دوره استعمار و وحشیانه مورد حمایت آمریکا دیکتاتوری در طول دوران جنگ سرد. وجود دارد بیش از حد مردم سیاه و سفید اصلی قربانی خشونت پلیس و تبعیض سیستماتیک.

در استرالیا تظاهرات تحت فشار قرار دادند به جلو بحث های عمومی در مورد سفید مهاجر استعمار و خشونت دولتی علیه مردم بومی که سفید اکثر به مدت طولانی به دنبال سرکوب. در واقع مقامات محلی به دنبال ممنوعیت تظاهرات در شهرهای سیدنی با استفاده از COVID-19 pandemic به عنوان بهانه ای.

در آلمان اعتراضات محلی که برگزار شد نه تنها در برلین اما در دیگر شهرستانها بزرگ در سراسر کشور نیز برانگیخته ملی گفتگو در مورد نژاد پرستی. بسیاری از مردم از جمله سفید من می دانم که آمریکایی ها اصرار دارند که نژاد پرستی است که به عنوان بد در آلمان آن را به عنوان در ایالات متحده است. اما آمار رسمی و همچنین شهادت قهوه ای و سیاه مردم بگویید یک داستان متفاوت است.

این اعتراضات ارائه شده بسیار مورد نیاز فضا برای من و دیگر آمریکایی های سیاه و سفید به صدای درد ما publicly. من صرف تعطیلات آخر هفته سه معترض با صدها نفر از مردم در خارج از دروازه براندنبورگ دهها هزار نفر در الکساندر و چندین هزار نفر در Hermannplatz شعار عزادار و decrying مداوم حمله به سیاه و سفید زندگی در آمریکا و سراسر جهان است.

در واقع ريشه ناتوان کننده ساختاری نژاد پرستی بین المللی مشکل است. این یک اقیانوس اطلس ایجاد جعلی و نگهداری با مردم در اروپا و آمریکا است و آن را به شدت به هم پیوسته. سفید برتری و نئو استعمار متوقف نمی در مرزهای ملی بلکه به شکل فراملی سیستم از ظلم و ستم است که انقیاد بهره برداری و brutalise برای بهره مندی از نخبگان در بالا.

من به عنوان یک سیاه هائیتی-آمریکایی را تجربه کرده و نژاد پرستی هر دو در خانه و خارج از کشور و من با دیدن این تجربیات در یک زنجیره. و من آمده ام به این باور است که ضد نژاد پرستی مبارزه ممکن است به اشکال مختلف در مکان های مختلف, اما اگر ما می خواهیم صادقانه و راه های بتن به آدرس خشونت آمیز تاریخ است که ما به ارث برده اند پس ما باید برای شرکت در مبارزه علیه نژادپرستی در سراسر جهان.

تجدید شتاب از زندگی مهم جنبش موجب مرگ جورج فلوید باز کرده است تا فضاهای برای این نوع از جهانی مبارزه با racialised خشونت و ظلم و ستم و neocolonialism. و مردم مثل من گناه بازماندگان نژادپرستانه ظلم و ستم در ما قادر به پیدا کردن مجدد معنا در مبارزات ما.

“هنگامی که شما به خودتان پیدا کنید در یکی دیگر از تمدن” بالدوین اشاره کرد: “شما مجبور هستید برای بررسی خود را.” و آن را از این فاصله به عنوان یک نویسنده و یک فعال سیاسی است که من هستم و حد عالی رساندن در و شرکت در ضد نژادپرستی فعالیت در اینجا در اروپا زادگاه سفید برتری و استعمار.

به عنوان یک نسل از آفریقایی ها بودند که به بردگی گرفته شده و به زور حمل و نقل به آمریکا من به چالش کشیدن نژادپرستی در قاره که در آن از اسارت و انقیاد از اجداد من سازماندهی هدایت و توجیه می شود. این به من می دهد فضا و چشم انداز به دست و پنجه نرم کردن با این مجموعه صد ساله نظام ظلم و ستم را از ریشه های آن را تمام راه را به بسیاری از مدرن روز تظاهرات هر دو به صورت محلی و بین المللی.

نظرات بیان شده در این مقاله هستند که خود نویسنده است و لزوما منعکس کننده Al Jazeera سرمقاله موضع.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>