پرواز تست برای بوئینگ 737 Max شروع

این هواپیما بودند مبتنی پس از آنها درگیر شدند و در دو تصادفات منجر به مرگ.

پانزده سال پس از پایه بوئینگ 737 Max یکی از هواپیما رفتگان از زمینه بوئینگ در سیاتل در صبح روز دوشنبه برای دور اول تست با اداره هوانوردی فدرال (FAA).

گواهینامه پرواز که انتظار می رود به حدود سه روز نشان دهنده یک گام کلیدی در نهایی ungrounding از هواپیما بود که درگیر در دو تصادفات منجر به مرگ که به کشته شدن تعداد 346 نفر است.

اتیوپی صدای پرواز هواپیمایی 302 سقوط نزدیک آدیس آبابا در فرودگاه تنها شش دقیقه پس از برخاستن کشتن همه در هیئت مدیره در مارس 2019. این دومین تصادف مربوط به یک هواپیمای بوئینگ 737 حداکثر ظرف پنج ماه. در اکتبر 2018 شیر هوا پرواز 610 بود airborne برای تنها 13 دقیقه قبل از آن را فرو برد و به دریای جاوا در سواحل اندونزی.

شباهت بین این دو سقوط پرسش های مطرح شده در مورد ایمنی بوئینگ پس از سریع ترین فروش جت. کشورهای سراسر جهان شروع به زمین هواپیما و, در مارس 13, 2019, FAA مبتنی حداکثر در ایالات متحده است.

محققان این است که هر دو قفل بسته بود به یک نرم افزار به نام مانور ویژگی تقویت سیستم (MCAS). MCAS طراحی شده برای کمک به ایجاد ثبات در 737 Max پس از سنگین تر دوباره قرار موتورهای قرار داده شده در این هواپیما باعث شد تا هواپیما را بینی به نقطه بیش از حد به سمت بالا در شرایط خاص.

در هر دو سقوط داده های نادرست از یک سنسور معیوب باعث MCAS به احتراق ناقص مجبور هواپیما به بینی کردن بارها و بارها حتی به عنوان خلبانان تلاش به دست آوردن مجدد کنترل و به دست آوردن ارتفاع. MCAS ذکر نشده بود در این خلبان دستی.

در ماه دسامبر آمریکا منتشر شد FAA خطر گزارش نشان داد که پتانسیل بیش از 15 تصادفات منجر به مرگ بیش از زندگی از حداکثر ناوگان — در حدود 45 سال — اگر هیچ تغییر ساخته شده بود به MCAS.

بوئینگ تصمیم گرفت که نه تنها به بازنویسی نرم افزار برای MCAS کنترل پرواز و سیستم اما کل پرواز نرم افزار کامپیوتر. تولید کننده کشف نرم افزار اضافی و سیم کشی مشکلات نامربوط به تصادفات در این فرآیند است.

پرواز آزمون این هفته “شامل یک آرایه وسیعی از مانورهای پرواز و روش اورژانس برای فعال آژانس برای ارزیابی اینکه آیا این تغییرات در دیدار با FAA گواهینامه استاندارد” با توجه به نامه FAA ارسال به کمیته نظارت کارکنان یکشنبه.

حتی اگر آنها موفق بعید است حداکثر خواهد بود ungrounded قبل از سپتامبر منابع آشنا با این موضوع توضیح داده شده است.

“در حالی که گواهینامه پرواز با یک نقطه عطف مهم تعدادی از وظایف کلیدی باقی می ماند” FAA در بیانیه ای گفت. “FAA است پس از فرآیند عمدی و را هم به آن نیاز دارد به طور کامل نقد و بررسی بوئینگ کار می کنند. ما بلند پایه سفارش تنها پس از ما راضی هستند که این هواپیما مطابق با استانداردهای صدور گواهینامه.”

دو کشنده 737 MAX تصادفات موجب چند تحقیق از سازمان های ایالات متحده آمریکا از جمله وزارت دادگستری و کمیسیون بورس و اوراق بهادار.

Gary کلی مدیر عامل شرکت ایالات متحده بزرگترین اپراتور حداکثر غرب است گفت که او انتظار دارد حداکثر بازگشت به خدمات تا پایان سه ماهه چهارم.

مسلما سخت ترین کار شما خواهد بود برنده بازگشت اعتماد عمومی را.

“737 MAX و یا هر آنچه در آن نامیده می شود در آینده خواهد بود یک هواپیمای بزرگ, اما آن را در زمان. مردم در حال رفتن به خوشحال شدن در MAX-مارک هواپیما ” ABC News نویسندگان و بازنشسته دریایی سرهنگ استیو Ganyard گفت.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>