مشکوک نارگیل و کلم درمان, rip-off ماسک و مخرب ایمیل. برحذر باشید از این coronavirus کلاهبرداری است.

آب نارگیل و کلم درمان, rip-off فولاد ماسک و مشکوک ایمیل.

اینها برخی از کلاهبرداری و مضر فریب پاچه مصرف کنندگان آنها به عنوان مسابقه برای محافظت از خود از ترس از بلندی بهداشت جهانی بحران.

دو شرکت بریتانیایی بودند که در هفته گذشته ممنوع از استفاده از “گمراه کننده و غیر مسئولانه و نابود” آگهی دیده می شود از طریق Taboola شبکه و به صورت ماسک صورت ساخته شده است که ادعاهای دروغین در مورد این محصول توانایی برای جلوگیری از گسترش ویروس.

صنعت دیده بان تبلیغات استانداردهای اقتدار حکومت است که یکی از این تبلیغات از نودس OU برای آن Oxybreath Pro ماسک بود به احتمال زیاد به علت ترس “بدون دلیل موجه” و همچنین استفاده از “جنجال آفرینی زبان” از جمله با اشاره به گسترش ویروس به عنوان “به سختی قابل کنترل” و “این وحشتناک ،

Facebook FB -6.40% و آمازون نیز کلمپ کردن بر روی تبلیغات کاذب و قیمت درآوردن.

راب Leathern مدیر مدیریت محصول از Facebook توییتی در مارس 7: “ما در حال نظارت بر COVID19 نزدیک خواهد شد و به روز رسانی های لازم برای سیاست های ما اگر می بینیم مردم در تلاش برای بهره برداری از این اضطراری برای بهداشت عمومی. ما شروع به نورد از این تغییر در ماه های آینده.”

آمازون AMZN, -5.28% گفت: آن را کشیده بود بیش از 1 میلیون محصولات برای قیمت سنگ آهن در بازار یا دروغ اثربخشی تبلیغات علیه coronavirus

مصرف کنندگان نیز در حال هشدار به سازمان دیده بان برای coranvirus با مضمون ایمیل های ارسال شده به کسب و کار است که آلوده شده اند با malaware.

مجرمان سایبری نیز از ارسال ایمیل های فیشینگ و نرم افزارهای مخرب استقرار طرح در تلاش برای ضربه به مردم و ناامیدی برای اطلاعات در مورد ویروس.

شده اند وجود دارد 4,000 coronavirus-حوزه های مرتبط که حاوی کلماتی مانند “کرونا” یا “covid,” ثبت شده است از آغاز سال 2020 با توجه به امنیت سایبر شرکت Check Point. از آن 3 درصد در نظر گرفته شد مخرب و 5 درصد مشکوک تلقی می شد. که بدان معنی است که وجود دارد در مورد 320 ناقص وب سایت کمین آنلاین آماده به استفاده از ترس مردم.

“نگرانی در مورد COVID-19 یا رمان coronavirus به نظر می رسد تبدیل شده اند به عنوان مسری ویروس خود را” بررسی نقطه اشاره در گزارش خود اضافه کرد که مجرمان سایبری در حال “را به استفاده از این نگرانی خود را به دست آورید.”

سازمان جهانی بهداشت (WHO) قرار دادن یک بیانیه این هفته هشدار به مصرف کنندگان است که برخی از مجرمان از “disguising و خود را به عنوان که به سرقت پول و یا اطلاعات حساس است.”

در ضمن عمده tech گروه نیز خفقان را در سود.

“ما منع تبلیغات و تجارت listings پزشکی فروش ماسک صورت. ما در حال نظارت بر COVID19 نزدیک خواهد شد و به روز رسانی های لازم برای سیاست های ما اگر می بینیم مردم در تلاش برای بهره برداری از این بهداشت عمومی اورژانس” راب Leathern مدیر مدیریت محصول توییتی در مارس 7.

او افزود: “ما در حال نورد از این در روزهای آینده و پیش بینی سود را تکامل خود را به عنوان رویکرد ما در اجرای این تبلیغات است.”

آمازون در هفته گذشته گفت: آن را کشیده بود بیش از 1 میلیون محصولات برای قیمت سنگ آهن در بازار یا دروغ اثربخشی تبلیغات علیه coronavirus. آن گفت: شخص ثالث فروشندگان باید به دنبال آن قیمت گذاری عادلانه سیاست است که ایالات متحده شرکت نمی تواند تعیین قیمت “به طور قابل توجهی بالاتر” پس از آن دیده می شود در مکان های دیگر و یا فروش یک آیتم است که “گمراه مشتریان است.”

گسترش کلاهبرداری به نظر می رسد بخصوص در سرزمین اصلی چین است.

شانگهای پلیس در هفته گذشته بازداشت سه مظنون به تقلب مورد مربوط به COVID-19 شیوع است که شامل بیش از 13 میلیون یوان (1.86 میلیون دلار آمریکا). مظنون به فروش می رسد نزدیک به 1000 بطری از مواد ضد عفونی کننده است که آنها به بازار عرضه شده به عنوان موثر در جلوگیری از ویروس به دست آورده و بیش از 70 ، 000 یوان غیر قانونی سود با توجه به دولتی خبرگزاری ایسنا.

در مالزی ادعاهای بی اساس که کلم و نارگیل و لیمو می تواند بخش از این ویروس باعث وحشت خرید از آیتم های پس از خود اعلام کرد سلامتی مربی گفت که خوردن آنها می تواند به جلوگیری از عفونت.

مالزی وزیر بهداشت Datuk Seri Dzulkefly احمد خواست مردم مالزی در مورد ووهان ویروس برای قرار دادن اعتماد خود را در علم و پزشکی به جای حقه بازی بر اساس یک گزارش در مالایی ایمیل.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>