Stringcheeseincident: می تواند که قلمه بود کلکسیونی یک روز ؟

قلمه شد کمی عجیب و غریب بر روی صفحه رادار در تاریخ خودرو. این یک کوتاه با نام تجاری است که بخشی از تویوتا TM +0.92% خانواده. این یک بودجه, برند, بود اما این بودجه با نام تجاری با یک جوانی لبه. آن را کمتر متمرکز بر رقابت به شدت بر روی قیمت و بیشتر متمرکز بر جذاب برای رانندگان جوان است. این بود که در زمانی ارائه شده توسط اتومبیل های مقرون به صرفه است که در واقع تا به حال برخی از سبک و ساده “قیمت خالص” مفهوم با یک گزینه اتومبیل در هیچ چانه زدن قیمت گذاری شده است. به جای داشتن طیف وسیعی از سطح تر و تمیز هر قلمه به حال یک کار نسبتا خوبی منصوب تر و تمیز است که می تواند سفارشی برای خریدار میل با فروشنده گزینه های آن را منحصر به فرد.

پس چه رفت با قلمه? بخشی از آن بود و زمان بد. این نام تجاری در سال 2003 راه اندازی شد و بحران مالی سال 2008 آمار کل صنعت خودرو بسیار سخت از جمله بودجه مارک. قلمه از این قاعده مستثنی بود و با نام تجاری فقط هرگز کاملا بهبود پس از آن ضربه به ویژه پس از آن تمام مدل کسب و کار مبتنی بر کم حاشیه نمایندگی از ارزان اتومبیل های اقتصاد همیشه کم حاشیه. وجود دارد هیچ گران قیمت وانت کامیون ها در قلمه مقدار زیادی را انتخاب کنید تا شل. قلمه کشته شد خاموش در سال 2016 و آنچه باقی مانده بود از نام تجاری جذب شده به تویوتا — سرنوشت نیست که بر خلاف جغرافیایی.

همچنین در MarketWatch: 2020 فورد موستانگ: شما در یک زمان خوب

قلمه آمده است و رفته و به طول انجامید کمی بیش از یک دهه به فروش می رسد کمی بیش از یک میلیون خودرو در آن تاریخچه. در حال حاضر که قلمه داستان است و بیش از آن پرسش را هر قلمه محصولات تا کنون پس از کلکسیونی از اتومبیل ؟ اگر تاریخ به ما می گوید هر چیزی در مورد collectibility از اتومبیل های ارزان قیمت, جواب این است که احتمالا هیچ. زحل جغرافیایی و عقاب نیست بسیار کلکسیونی از آنجا که محصولات خود را توسط و بزرگ درست نیست که مطلوب است. آنها خودروهای ارزان قیمت که مردم خریداری شده چرا که آنها نمی تواند استطاعت بهتر خودرو. هر سه نفر از کسانی که مارک های رفت و در زیر به یک دلیل.

من تعجب می کنم اگر قلمه متفاوت خواهد بود. قلمه شد یک نام تجاری است که در مورد بیش از فقط undercutting رقبا با قیمت های پایین تر و ساده تجربه نمایندگی. این یک نام تجاری است که در زمان نگاهی به آنچه رانندگان جوان می خواست و catered به طور خاص به آن جمعیتی نه تنها با محصولات خود اما با جذاب انگیزه برای فارغ التحصیلان. این استراتژی تا به حال موفقیت مخلوط. برای مثال Scion xB بسیار محبوب بود با رانندگان مسن تر به دلیل آن را آسان برای دریافت در داخل و خارج از. که مخالف دقیق جمعیتی قلمه در تلاش بود به خود جلب کند. اما قلمه سزاوار اعتبار برای آن خریدار متوسط سن بودن 39 بود که پایین ترین در صنعت.

از دست ندهید: 15 ماشین که تعریف دهه

صحبت از xB اگر هر قلمه مدل می شود در آینده کلکسیونی, من فکر می کنم این ممکن است که یک. این xB (به طور خاص این مدل نسل اول) در حال حاضر دارای یک بیت از یک فرقه زیر برای بودن بسیار عملی ماشین است که به دور از خسته کننده. نسل اول xB است که هنوز هم یک سر ترنر امروز با آن به شدت جعبه مانند شکل است که بازده یک فضای بسیار کارآمد داخلی. همچنین شما می توانید با یک, دستی که همیشه همراه با علاقه مندان است.

شما ممکن است می گویند Scion FR-S می تواند آینده کلکسیونی اما آن را تبدیل به تویوتا 86, که, بیایید با آن روبرو است همان ماشین های مختلف با badging. من نمی بینم هر کسی به طور خاص ترجیح می دهند قلمه بیش از تویوتا مگر اینکه آنها فقط می خواهند متفاوت نه به ذکر است وجود سوبارو BRZ. پس از آن وجود دارد ارائه شده مانند xD و xA که شما احتمالا حتی نمی یاد داشته باشید چرا که آنها فقط واقعا نمی ایستادگی کردن.

همچنین ببینید: این خودرو می توان به تویوتا بهترین راز نگه داشته

محبوب ترین قلمه مدل tC کوپه و این یکی دیگر است که من می توانم تبدیل شدن به یک کلکسیونی از یک روز. به نظر می رسد مانند یکی از کسانی که برای اتومبیل است که می تواند تجارت در کمال تعجب بالا قیمت سال از در حال حاضر اگر هر گونه به خصوص, پاک, پایین مایل نمونه پاپ تا. این یکی دیگر از ماشین است که زندگی خوبی برای قلمه آرمان بودن یک ماشین است که بسیار عملی است اما به نظر می رسد کولر و دارای شخصیت بیشتر از متوسط خود را جمع و جور ماشین اقتصاد.

TC و xB به تنهایی برای تقریبا 75 ٪ از تمام قلمه مدل تا کنون فروخته شده و کسانی که این دو من می تواند تبدیل به کلکسیونی از یک روز. بقیه صف است به احتمال زیاد به پوسیدگی در junkyards در کنار Suzukis و Daewoos, اما من می تواند در آینده بازار خوبی حفظ قلمه مدل های که درخواست تجدید نظر به رانندگان که می خواهند یک ماشین است که طراحی شده برای رانندگان جوان در 2000s.

این داستان در اصل زد Autotrader.com.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>