مرور خودکار: برگر کینگ به تصویر می کشد کپک زده هوپر در تبلیغ تلوزیونی جدید

برگر کینگ یام, -1.97% در حال شکستن قالب در آن کمپین تبلیغاتی جدید.

برگر زنجیره ای است که به تصویر کشیدن آن هوپر تحت پوشش در قالب چاپ و تبلیغات تلویزیون در حال اجرا در اروپا و آمریکا پیام: برگر کینگ از بین بردن نگهدارنده های مصنوعی از آن امضای برگر.

این شرکت در حال حاضر شناخته شده برای هتاک مبارزات انتخاباتی آگهی تبدیل آن را تا درجه یک از جمله مرور زمان از پوسیدگی برگر در توییتر TWTR, -0.90% . که تصاویر فراتر از چاپ تبلیغات است که نشان می دهد 28 روز برگر — یک هفته فراتر از آن.

زود واکنش به کمپین چهارشنبه ترکیبی از تشویق برای تغییر به دور از مواد نگهدارنده به نفرت.

رستوران مستقر در میامی فلوریدا می گوید آن را حذف کرده و نگهدارنده های مصنوعی از اندازه بزرگتر در چندین کشور اروپایی از جمله فرانسه و سوئد و اسپانیا و حدود 400 نفر از آن 7,346 ایالات متحده رستوران. آن را برنامه ای برای حذف مواد نگهدارنده از Whoppers خدمت در تمامی رستوران های این سال است.

این اندازه بزرگتر است صدر با پیاز, کاهو, گوجه فرنگی, سس مایونز و خیارشور تمام خواهد شد که حاوی نگهدارنده های مصنوعی.

در پایان این سال, برگر کینگ گفت: تمام مواد غذایی از جمله ساندویچ طرف و دسر — رایگان خواهد بود از رنگ های مصنوعی طعم دهنده های مصنوعی و مواد نگهدارنده مصنوعی در آمریکا و انتخاب کشورهای اروپایی از جمله آلمان و انگلستان است.

مک دونالد MCD, -0.97% اعلام کرد در سال 2018 بود که آن را از بین بردن رنگ های مصنوعی و طعم و مواد نگهدارنده از هفت نفر از همبرگر خود را.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>