هواپیمایی سهام ناودان coronavirus نگرانی اما کارشناسان می گویند واکنش ممکن است در حد بسیار بالایی

آمریکا شرکت هواپیمایی سهام شده اند ناودان به عنوان شرکت های لغو همه اما فوری سفر و اجتناب از مناطق با تعداد زیاد موارد coronavirus COVID-19 اما سرمایه گذاران می گویند که این واکنش ممکن است بیش از حد.

این فروش صرفا با انگیزه با ترس گفت: Michael Matousek, سر معامله گر در مدیر سرمایه گذاری ایالات متحده سرمایه گذاران جهانی. اما ایالات متحده حامل سالم ترازنامه و ارائه یک محصول خوب و با تابستان گوشه ای دور فراغت مسافران باید به کمک انتخاب کنید تا شل, او گفت:.

“مردم در حال رفتن برای جلوگیری از رفتن به تعطیلات ؟ هیچ. خواهد شد توقف کسب و کار مسافرت در ابد? نه” او گفت:.

هواپیمایی سهام بودند walloped روز پنج شنبه پس از, غرب کاهش آن در سه ماهه اول راهنمایی با توجه به “کاهش قابل توجهی در تقاضای مشتری و همچنین به عنوان یک افزایش در لغو سفر” و همچنین ورشکستگی یک بیمار انگلستان هواپیمایی.

بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن یا یاتا اضافه شده به تنگی با برآورد که صنعت هواپیمایی در سطح جهانی می تواند یک ضربه از بالا به مبلغ 113 میلیارد از ویروس های مربوط به سفر اختلالات.

پیش از آن در هفته United Airlines Holdings, Inc. UAL, +0.98% اعلام کرد داخلی و بین المللی پرواز کاهش, در میان دیگر اقدامات و چند هوایی باید گفت آنها waiving هزینه برای مشتریان در حال تغییر و یا لغو برنامه سفر خود را.

S&P 500 شرکت هواپیمایی subindex — شامل آلاسکا هوا Group Inc. ALK, +4.02%, American Airlines Group Inc. آل, -0.43%, Delta Air Lines, Inc. DAL, +1.95%, Southwest Airlines Co. LUV +1.06%, و ایالات — افزایش 13 درصد در 12 ماه از طریق Jan. 17.

پس Jan. 20 — این هفته که اولین COVID-19 موارد خارج از چین پدید آمده از جمله اولین بیمار در آمریکا — هواپیمایی سهام در مجموع در حال پایین در حدود 30٪. گزاف گویی در جمعه دوخته بود به امید که برگ برنده دولت می تواند گام در.

بدون شک وجود دارد که حامل اولین-درآمد سه ماهه دریافت خواهد شد یک ضربه هر چند هم سخت است برای تعیین کمیت آن Matousek گفت. اما او با دیدن سرمایه گذاران نهادی خرید در شیب و ساختمان خود را در موقعیت او گفت: یادآوری است که وارن بافت را Berkshire Hathaway Inc. BRK.یک -1.30% BRK.ب -1.42% توسط Delta بزرگترین سهامدار.

“این اندیکاتور بر اساس ترس مردم,” او گفت:.

همچنین نگاه کنید به:وارن بافت بزرگ شرط بندی در شرکت های هواپیمایی می تواند از دست داده اند در حدود 3 میلیارد دلار در 3 هفته

سرمایه گذاران دیگر زده محتاط تر از تن.

“ما هنوز هم در نظر بگیرید هر چهار عمده خطوط هوایی ایالات متحده” — American Airlines Group Inc. آل, -0.43%, Delta Air Lines, Inc. DAL, +1.95%, Southwest Airlines Co. LUV +1.06%, و ایالات متحده هواپیمایی Holdings, Inc. UAL, +0.98% — به عنوان “جذاب ارزش” که با توجه به زمان قیمت سهم نسبت به خود را به طور منظم درآمد و قدرت گفت: Colin Scarola یک تحلیلگر با CFRA.

“مشکل این است که ما سرمایه گذاری توصیه های مربوط به دیدگاه ما از سهام عملکرد سال آینده. و در سال آینده است که به دنبال چیزی جز عادی با توجه به شیوع ویروس.”

به علاوه همه چیز می تواند تغییر بسیار به سرعت با صنعت Scarola گفت.

“عدم اطمینان از COVID-19 تاثیر مسافرت هوایی و تقاضا و تاریخ از زیان های بزرگ زمانی که تقاضا به طور ناگهانی کاهش می یابد, ژست بیش از حد خطر بزرگ در سال آینده … حتی اگر در دراز مدت قدرت درآمد برخی از این شرکت های هواپیمایی است که کمی تغییر” Scarola گفت.

پس از حملات یازدهم سپتامبر ، 11, 2001 حملات کنگره سرعت عمل و تصویب 15 میلیارد دلار بسته کمک مالی برای این صنعت است. هواپیمایی ملاقات با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در این هفته اما رئیس جمهور منحرف سوال در مورد بسته نجات مالی.

دیگر خطوط هوایی ایالات متحده نیز می تواند خود را پایین تر راهنمایی, نقد و بررسی خود را رزرو و اعلام پرواز کاهش Cowen تحلیلگر Helane بکر در یک توجه داشته باشید در این هفته.

درآمد برای ماه های مارس و آوریل به احتمال زیاد به “عمده ای در کوتاه مدت ضربه” بکر گفت. “پس از سفر شرکت است که قابل ملاحظه ای پایین است و نمی رود به بازیابی برای حداقل یک تا دو ماه انتظار داریم شرکت های هواپیمایی به نظر تنزیل برای جذب داخلی و اوقات فراغت مسافران است.”

در نکته قبلی بکر اشاره کرد که ثانویه جریان درآمد مانند چمدان, هزینه ها نیز باید به حساب گرفته شود. در حال حاضر آن را خیلی زود به پیش بینی تاثیر بر سه ماهه دوم نتایج تحلیلگر گفت.

بهبود نیز بعید است به مانند یک “V” اما تدریجی “U” شکل حتی حسابداری برای مقید کردن تقاضا و نزدیک شدن به تعطیلات تابستان در ایالات متحده بکر اضافه شده است. سفر به آسیا و به احتمال زیاد دیگر به بازیابی و سفر به اروپا ممکن است بهبود می یابند تا پس از اوج تابستان سال بسته به مدت زمان شیوع در ایالات متحده است.

برخی از خطوط هوایی داخلی نیز در مواجهه با خطرات مرتبط با ادامه تاخیر در بازگشت به خدمات Boeing Co.’s BA +0.75% 737 Max هواپیما که دارای رسوب چندین برنامه تجدید نظر به خصوص در خطوط هوایی آمریکا و غرب بزرگ بوئینگ مشتریان.

“ما انتظار می رود تا سال 2020 به یک انتقال به حداکثر و همچنان به انتظار نیست ‘معمولی’ سال قبل از سال 2022 در اولین” بکر گفت.

مرتبط با:Coronavirus به روز رسانی: 97,870 موارد 3,347 مرگ و میر هواپیمایی سهام جست و خیز کردن

این هفته مبارزه انگلیسی منطقه ای شرکت هواپیمایی Flybe وارد ورشکستگی. حامل تلاش کرده بود برای ماه قبل از ظهور رمان coronavirus اما.

سرمایه گذاران برگزاری یک دیدگاه بلند مدت را به دنبال در خطوط هوایی ایالات متحده بیشتر در معرض داخلی, سفر جمله, جنوب, Jetblue Airways Corp. JBLU, +0.14%, و به میزان کمتر دلتا ایالات متحده جهانی را Matousek گفت.

خطوط هوایی آمریکا’ ترازنامه است که شاید ضعیف ترین در میان همسالان خود اما “آن است که هنوز هم قوی,” او گفت:. “این هیچ جا در نزدیکی ورشکستگی. آنها 7 میلیارد دلار نقدینگی آنها قرار نیست در هر نقطه.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>