مشاوره سئو – برای افراد مبتدی و حرفه ای حضوری و آنلاین – مثناسئو

بلکه می توان افزود: برخی از وبسایت ها متاسفانه با نگاهی غلط به دید سئو عموما محتوای بسیار نامناسب و غیر هدفمندی را تولید می کنند و آن نتیجه دل به خواه خود را دریافت نمی کنند از این رو سرخورده و پشیمان می شوند و در نهایت وبسایت خود را رها می کنند اما غافل از آن که مشکلات می تواند به خوبی با یک مشاوره بسیار ایده آل برطرف شود.

یا مثلا کارشناس سئو ممکن است متخصص در زمینه سئو هم باشد و یا یک تحلیلگر خوب در این زمینه باشد. بعد از اینکه کلمات کلیدی را به دست آورد، طبق استراتژی ها باید بتواند آن کلمات را مدیریت کند، اولویت بندی این کلمات کلیدی، مثلا کلماتی که رقابت کمتری دارند را مشخص کند، کلمات با سودآوری زیاد را به دست بیاورد و بتواند برنامه ریزی مناسبی برای آنها داشته باشد. مثلا در کشور ما ایران به فعالان سئو، سئوکار میگویند حال این سئو کار میتواند درجه مشاور سئو داشته باشد و یا یک مجری سئو. سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو، یعنی سایت را برای ربات های گوگل بهینه سازی کنیم تا رتبه های بالا در جستجوهای مردم کسب کنیم ولی طبیعتاً این هدف اصلی ما نیست، بلکه هدف اصلی ما افزایش کاربران هدفمند است، که یک روش آن به کمک ربات های گوگل است، در واقع هدف اصلی کاربر است که به واسطه ربات به آن میرسیم.

متخصص سئو باید توانایی داشته باشد که تشخیص و حل موارد فنی سئو در سایت، مانند خطای 404 و canonicalization , {خدمات مشاوره سئو (Seo)|نردو|مشاور سئو حرفه ای|مشاوره seo} خطاهای 301یا 302، خطای لینک های شکسته، خطای سرور، خطای crawl نشدن سایت یا صفحاتی از سایت، توانایی تشخیص محتوای تکراری و جلوگیری از درج آن، قراردادن فایل robots به درستی بدون خطا، درج نقشه سایت و لینک های مهم را در آن درج کند و اولویت بندی کند.

در این مطلب می خواهیم بدانیم که وظایف یک مشاور سئو چیست ، یک مشاور سئو ، باید با دانش و امکاناتی که در اختیار دارد ، روش های صحیحی برای موفقیت در سئو سایت و پروژه به کار گیرد ، خوب است بدانید که این گاهی کافی نیست ، چرا که در رقابت در کلمه های دشوار گاهی ممکن است بدون اینکه بدانید با ده ها سایت که هرکدام تیمی حرفه ای در اختیار دارند مجبور به رقابت می شوید ، این خود امری است که کار را گاهی برای مدیران حرفه ای به دلیل هزینه های بالا ، کمی دشوار می کند ، در بعضی موارد مدیران بر اساس رقبای موجود تصمیم می گیرند سئو را از اولویت در دوره هایی خارج نمایند ، یهنی این بهترین کار در آن زمان خاص خواهد بود ، ولی با آموزش سئو می توان یک سایت را به بهترین شکل ممکن سئو کرد و به صفحات اول گوگل رساند و این امر مستلزم کمک گرفتن از یک مشاور سئو حرفه ای خواهد بود .

در هر صورت توجه داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه مطلوب، لازم است فضایی فراهم کنید که گروههای مختلف با تخصصهای گوناگون، بتوانند در سازمانتان به خوبی همکاری داشته باشند و در راستای یک هدف حرکت کنند. در نظر داشته باشید که ممکن است همه ی این تخصص ها را در یک نفر نیابید و کاملا طبیعی ست که بیش از یک مشاور سئو در کنار خود داشته باشید.

رسانیدن سایت به رتبه برتر گوگل، بتواند سایت را در لیست 10 لینک ابتدایی گوگل که در صفحه یک گوگل هستند قرار بگیرد، یعنی با کلمه کلیدی مدنظر بتواند یکی از صفحات لندینگ ایجاد شده در سایت، یا مقالات وبلاگ و… 3. بهینه سازی ساختار محتوای صفحات سایت، بکارگیری کلمات کلیدی در فضای مناسب شامل عنوان، تصاویر، متن و … مهمترین مهارت دانستن و متمرکز شدن بر روی استراتژی محتوای است و همچنین متمرکز شدن برروی کلمات کلیدی و یافتن بهترین کلمه کلیدی ها برای سایت، ایجاد ارتباط بین سایت و شبکه های اجتماعی،محتوای با کیفیت خوب،بررسی رفتار کاربران، پیشنهاد و کمک برای جذب کاربر و ترافیک بیشتر از گذشته، بررسی رقبای سایت و متوجه شدن نقاط ضعف و قدرت سایت رقیب و سایت ما، کسب رتبه با جایگاه مناسب و خوب و همچنین قدرت تفکر استراتژیک و تاکتیکی و…

البته در این میان میزان رقابت بر روی کلمات نیز تأثیرگذار است و ممکن است برای یک کلیدواژهی پر رقابت، شاید حتی یک سال و بیشتر زمان بگذارید. 4. بررسی اولیه روی سئو سایت شما انجام خواهد شد. با توجه به این که انجام این مراحل در تولید محتوا بسیار حساس است و اشتباه انجام دادن آن میتواند باعث شود که گوگل سایت شما را بهعنوان یک سایت اسپم تشخیص دهد که بیش از حد با جستجوی کاربر بهینه شده است. یک مشاور سئوی ماهر، تعداد کلمات کلیدی را به گونهای در نظر میگیرد تا از نظر موتورهای جستجو، کاملا استاندارد و بهینه باشد.

تفسیر دادهها، توصیف انواع ابزارهای سئو و اهداف آنها، آشنایی با ابزار گوگل وب مستر۱۳، گوگل آنالیتیکس۱۴، آنالیز لینک برگشت۱۵، آنالیز کلمات کلیدی، دنبال کردن رتبهی سایت. طرح کسبوکار تجاری ( طرح توجیهی ) ابزار بسیار مفیدی در اختیار صاحبان کسبوکار است، چه این کسبوکار در نقطه شروع به تاسیس ( کارآفرینان ) باشد و یا در سازمانی باسابقه که اکنون در پی توسعه بازار یا محصول خویش است. آشنایی با اهداف مشتری که در اینجا همان صاحب کسب و کار است، آگاهی از برند، مزایای رقابتی و بازار هدف آن. لینک سازی از سایت های مشابه کسب و کار خودمان، که رتبه آنها برتر از ما است.

برای سئو وردپرس نیز پلاگین های خوبی برای انجام این کار وجود دارند. اگر نیاز دارید تا قبل از مشاوره اصلی یک مشاوره اجمالی با همدیگر داشته باشیم و یا ممکن است سوالاتی در دهن تان وجود داشته باشد که هنوز شما را برای مشاوره ترغیب نمی کند می توانید از مشاوره رایگان سئو استفاده کنید. یعنی این امکان وجود دارد مشکلات وب سایت بصورت تلفنی یا طی یک فایل پروپوزال به شما ارائه شود و یا روند مشاوره حرفه ای و تخصصی به صورت مداوم انجام شود. 16. URL و یا Uniform Resource Locator آدرس یک وبسایت در مرورگر است.

رویکردی مناسب در تولید محتوای مرتبط و با ارزش. آیا روند تولید محتوای ما مناسب است؟ وضعیت سایت را به لحاظ سئو بررسی و راهکارهای مناسب برای بهبود آن را ارائه بدهد. مشاور سئو کسی است که در مورد سئو به روز است و نمونه کارهای سئو زیادی دارد، کسی که می خواهد به شما مشاوره بدهد باید تجربه شکست و موفقیت داشته باشد و هر دو مسیر را بداند کسی که فقط سئو بداند و تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد مشاور سئو محسوب نمی شود سئوکار محسوب می شود بهتر است انجام سئو را به او بسپارید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>