علائم خرابی پیستون خودرو

اساسی مشتعل شدن سوخت، پیستونها به سمت بیرون حرکت کرده و در سرانجام میللنگها چرخانده میشوند.شرکت Achates تعدادی نسخه دیزلی و بنزینی از پیشرانه پیستون متقابل خویش دارااست که به جهت هر چیزی از خودروهای فردی گرفته تا وسایل نقلیه نظامی طراحی شده است.نسخه بنزینی که هماکنون پروسه آزمایش خود را در وانت فورد F-150 میگذراند، پیشرانه ۲/۷ لیتری سه سیلندر است که ۲۷۰ اسببخار قدرت و ۶۵۰ نیوتنمتر گشتاور ایجاد پیستون راست استقلال میکند. پیشرانههای دوزمانه نسبتاً منقرض شدهاند؛ البته Achates Power از پیشرانه پیستون متقابل دو زمانهای در وانت فورد F-150 استعمال کرده هست که علاوه بر عملکرد بیشتر، آلایندگی کمتری دارد. پیشرانههای دو زمان بهطور سنتی دارای ترکیب کردن روغن اصلی بنزین روغنکاری می گردند که مطابق استانداردهای مدرن کابوسی برای تکثیر آلایندگی می باشد و روغنکاری کاملا زیانآور نامگذاری میشود؛ اما پیشرانه پیستون متقابل Achates نظیر پیشرانه ماشینهای رایج بهصورت جداگانه روغنکاری میشود، براین اساس مشکلی در این حوزه وجود ندارد. گونه های مختلف پیستون رینگ ، رایدر رینگ و نوار رایدر آببندی های گوناگونی را به جهت طیف وسیعی از کمپرسور ها آماده می کند. تفلون جمهوری اسلامی ایران همین پیستون رینگ ها و رایدر حلقه ها را برای طیف وسیعی از صنایع طراحی و ایجاد می نماید. به گزارش اتوکار، پیشرانه پیستون متقابل (OPE) این شرکت، میتواند در دنیای مدرن کنونی اتومبیل حرفی به جهت گفتن داشته باشد.پیشرانه پیستون متقابل بهجای یک میللنگ منفرد که به وسیله پیستونهای رفت و برگشتی در سیلندرهای خویش گردانده میشود، اصلی دو میللنگ هست که توسط چرخدنده به یکدیگر متصل شده و دو پیستون در هر سیلندر روبهروی یکدیگر هستند. به طور کلی از این قطعه در سیستم های متحرک شامل حرکات دوار (نوسانی) و رفت برگشتی بهره می گیرند. پیستون درون بوش حرکت رفت و برگشتی را در راستای محور دارد. برای خودداری ازین دو خلل پیستون حلقه طراحی و ساخته می شود تا در باطن شیارهایی در بدنه ی پیستون کارگزاری گردد. در حالی که پیستون ساخته شده به وسیله آهنگری بدنه ای فشرده و متراکم داراست و حدود 70% مقاومتر از گونه ریختگی آن است. وجود یک ترک در بدنه کمپرسور رینگ باعث می شود تا ما به راحتی بتوانیم آنرا در داخل شیار پیستون کارگزاشتن و منش اندازی بکنیم و به این خاطر می باشد که به طور معمول دو عدد کمپرسور حلقه را در باطن پیستون کارگزاشتن می نمایند تا شکاف ها به رخ متقاطع در جهت خلاف یکدیگر قرار بگیرند و آببندی تام صورت گردد. هوا توسط ترکیبی از سوپرشارژر و توربوشارژ مهم هندسه متغیر به باطن سیلندرها تزریق میشود. نشت مایعات از اتومبیل عوارض گوناگونی داراست و اکثر اوقات نشان دهنده یک نقص‌ است. اما اگر میزان این نشتی كم بوده باشد خودش را بصورت لكه های سیاه كوچك بر روی واشر سر سیلندر نشان می دهد . طرز عملكرد رينگ روغني نيز در شكل (7) نشان دیتا شده است. اساسی دقت به استرس خمش و خطر ناکامی در مناطق همپوشانی، پیستون رینگ اهمیت اتصالات همپوشانی باید تنها در کمپرسورهایی که کلیدی فشار حداکثر 15 بار میباشند به کارگیری شود. فشار دیفرانسیل به حدکثر 15 بار می رسد. زیبایی چرخه دو زمانه این هست که نسبت به دسته شبیه چهارزمانه انرژی تولیدی بیشتری دارد، چون دو برابر بخش اعظم احتراق انجام میدهد (بهجای این که در هر چرخه یکبار فعالیت انجام دهد، حساس هر بار رفتوبرگشت یک پروسه عمل انجام میشود) براین اساس فعالیت انجامشده در همین طرح عمده است.پیشرانههای پیستون متقابل همیشه وجود داشتهاند و از حدود سال ۱۹۰۰ در کشتیها، تانکها و لوکوموتیوهای راهآهن گزینه استعمال قرار میگیرند. از مهمترین خصوصیت این متاع می قدرت به گارانتی بده بستان ۶ تا ۱۲ ماهه شرکت الدورا دانست که سبب ساز اعتماد بیشتری در میان مصرف کنندگان شده است. پیستون پهن قطعهای می باشد که قطر بیشتری داشته و همچنین شاتون زیاد بلندی داراست که همین طراحی به جهت ایجاد قدرت 4 برابر است . دامنه یا این که قسمت تحت پیستون را می تراشند تا هم وزن آن کمتر یابد و هم جا به جهت وزنه های تعادل میل لنگ کاربرد کمپرسور پیستونی باز شود . آلیاژ گزینه استعمال در ایجاد پیستون ها طبق معمول آلومینیوم یا چدن می باشد. همین دسته پیستون معمولاً حساس پیاله احتراق بروی مرحله خویش می باشد. همین گونه پیستون رینگ کلیدی بهترین آببندی است. در موقع اسمبل کردن به همین نکته توجه داشته باشید که آببند فقط در یک جهت فشار آببندی کاملی دارد. که بسته به نوع موتور و جرم مورد حیث مخلوط هوا و سوخت تعیین شده است. میزان نشت گاز در این جور کمپرسور حلقه کم است. رخنه گژن پین: همین بخش محل قرار دادن گژن پین است. بخش پایینی پیستون که اهمیت سه وضعیت فارغ از برش، اهمیت برش سطحی، و کلیدی برش کامل طراحی می شود و اصلی شاتون و میل لنگ در رابطه است. سوخت بهطور مستقیم در بالای دو پیستون تزریق نخواهد شد، بلکه بهصورت مماس بین آن‌ها تزریق میشود.هوا از روش درگاههای موجود در سیلندرها وارد پیشرانه می‌شود و گازهای خروجی از روش تیم دیگری از درگاهها به همان شکل، مشابه حالت معمول در پیشرانههای دو زمانه، خارج خواهد شد.

دانلود کتاب جدید

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesKamagramobil ödeme bozdurbuy verified stripe accountCialisbomb bonanza oynaboom city oynasugar rush oynaaviator oynatombala oynatropical tiki oynagreedy wolf oynablackbull oynashining hot oynaaviator oynabahisnowsimdibahis girişsu kaçağı tespititesisatçıkepenk servisigüvenilir medyumgüvenilir medyumomegleantalya escort