تفاوتهای کامل کلاسهای پژو پارس LX با موتور TU5

درحال حاضر این که همین موقعیت چقدر بوست تحمل میکنه رو نمیدونم و صرفا میدونم حتما از حالت فابریک بیشتره و سوال بعدی ای که است اینه که همین فعالیت میتونه موتور مقاوم تری نسبت به موتور تام زانتیا به صورت فابریک رو تولید کنه ؟ رودریها هم به طور تام تغییر تحول کردهاند و شمایل جذابتری را از خود به اکران گذاشتهاند. صرفا مثال کوپهای که توسط پژو ساخته شد، در حقیقت دسته موتور وسط T16 GR بود که آن هم جز اندکی شباهتهای ظاهری، رابطه چندانی مهم 405 خیابانی نداشت و هیچ وقت هم به موتور گیربکس tu5 خیابان روش نیافت. این غول کار کشته موتور وسط کوپه براساس تکنولوژی برنده پژو 205 T16 که توانست در جایگاه B رالی جهانی 2 بار به مقام قهرمانی دست یابد، صورت گرفت و حدود 600 اسب بخار قدرت داشت. میلیون تومان میرسین که در غایت قدرت خودرو شما به110 تا 115 اسب میرسه.در حالی که شما میتونین سر سیلندرتون رو مهم سرسیلندر موتور MI16 عوض کنین.یا کلا موتورتون رو اصلی ام ای 16 عوض کنین که در وضعیت استاندارد حدود 170 اسب قدرت داره و همین موتور وابسته به کمپانیه پژو و از سال 90 به آنگاه بر روی 405 نصب شده. نوشته اسپرت و شوتی بازی اهمیت اتومبیل ۴۰۵ GLX در GTA SA/شوتی اولی توشه در گیم تون. متن در گیم تون ببینید حداکثر شتاب پژو 405 حساس موتور mi16 او‌لین بار در گیم تون. مقام دوم همین تستها مشترکاً وابسته به دو اتومبیل مک لارن ۶۷۵ ال تی و آئودی وی۸ پلاس اف اس آی کواترو ۶۱۰ میباشد که در آزمون سال ۲۰۱۷ توانستند آزمون گوزن را حیاتی حداکثر سرعت ۸۳ کیلومتر در ساعت به انجام رسانند. بیایید توربو نمودن این نوباوه شیر را در دو استیج تحلیل کنیم. ۲- قفل کردن ترموستات: طرز تشخیص قفل شدن ترموستات به همین صورت می باشد که دست خویش را به رادیاتور نزدیک نمایید و در صورتی که حساس کردید دمای آن بالا نمی باشد دستتان را روی رادیاتور بگذارید. ناگفته نماند که در فی مابین پیشرانههای دیگر ایرانخودرو، این بهترین سازگاری را اصلی بنزین بی آلایش اکتان ۸۷ دارد و ازآنجاکه فعلاً بنزین سوپر بهندرت یافت میشود، می توان گفت ازاینجهت بعد از آن از پیشرانه B3 یورو ۲ پراید، بهترین انتخاب به جهت استفاده بنزین در کشور‌ایران است. هنگامی که از بیرون به همین ماشین نگاه می نماییم ، دستگیره های نیز رنگ بدنه نمای جذابی به کناره ی ماشین داده اند. به برهان طرفداران متعددی که موتور TU5 یا همان موتور پژو ۲۰۶ دارد، کشور ایران اتومبیل تصمیم گرفت در خودروهای تازه پژو پارس از همین موتور نیز بهره ببرد. این ذهنیت منجر شده رانندامروزیگان نیز به خواسته ماشین های خود(از سمند و پژو بـه بالا) باطن فصل گرما واستفاده از کولر و به تبع بالارفتن سریع دمای موتور بـه بالای 90 درجه… علاوه بر این سمند هم به تیتر ماشین ملی ما براساس پلتفرم و متعلقات فنی 405 رخ گرفته میباشد و از لحاظ برخی خودرونویسان خارجی حتی یکی از از گونه های 405 محسوب میشود. مدیرعامل مجموعه پژو سیتروئن گفته:«تیم کوچکی درگیر پیشبرد فرآیندهای کسبوکار در آمریکا هستند و بعضا سرویسهای حملونقل هم در آمریکا ارائه شدهاند. این پیشرانه عضو کوچکی از پیشرانههای سری TU شرکت PSA می باشد که نمونه اولیه آن در سال 1986 بهجای موتورهای سری X در محصولات پژو سیتروئن مورد به کار گیری قرار گرفت. شاید خود طراحان شرکت کشور‌ایران اتومبیل هم فکر نمیکردند که کلیدی اعمال اندک تغییرات در ظاهر پژو ۴۰۵ بشود آن را به جهت بیش از ۲۰ سال بهعنوان یک خودروی زیبا به مشتریان ایرانی فروخت؛ ولی به هر رخ وضعیت مختص بازار کشور طوری رقم خورده است که ظاهر قدیمی پژو پارس طی همین سالها کماکان دوست داستنی بماند. خودرو، ReFlash مـیتواند بـه موتور اتومبیل را واقعاً تقویت نماید و در موتورهای با… همین عمل در یک موتور معمولی، واقعاً اقتدار را 5 تا 7 اسب بخار ارتقا میدهد. که به دلایلی همچون مصرف زیر سوخت و توان قابل قبول توانست سریعاً طرفداران زیاد زیادی را برای پارس های حیاتی موتور TU5 یا این که به عبارتی پارس های ال ایکس به دست آوردن کند و فروش بالایی را به دست آورد. البته خوبتر میباشد وقتی سطح روغن را باز‌نگری کنید که موتور گرم است، ماشین در سطحی تماما افقی قرار گرفته و روغن در کارتل بومی شده است. احتمالا فکر کنید پژو 206 تنها در دو دسته هاچبک و صندوقدار ساخت شده است، اما 206 در مدلهای استیشن، کروک، هاچبک سهدرب و پنجدرب هم تولید و عرضه گردیده است. نوع بعدی XUM ELX پژو پارس هم ۱۶ سوپاپه و یورو دو بود که عجله آن در مقایسه حیاتی مدل اتوماتیک از ۱۴ ثانیه به ۱۱ ثانیه رسید. معیـار هایی مانند عجله ,در این ماشین ها نباید ملاک اصلی باشد ,زیرا تفاوت این ماشین ها حساس موتورهای نسبتاً نیز حجم باطن درگ ,به میزان ی یکسری خودرو مـی.

دانلود کتاب جدید

ایندکسر