اجرا نما ساختمان و پاساژ معماری و عمرانی مهندسی ساز

اگر مغازه ی شما دارای متراژ بالایی است و میزان کارتان نیز گسترده است، پیشنهاد می کنیم که فضاهای متفاوتی را در آن ایجاد نمایید؛ برای مثال بخش های مرتبط با فروش، تعمیرات و صندوق و حسابداری را از یکدیگر تفکیک کنید. چرا که با توجه به مکان فروشگاه شما و یا محصولاتی که عرضه میکنید نکات و چالشهای متفاوتی در بخش طراحی وجود دارد. با توجه به وضعیت نابسامان اقتصادی بخش اصلی مشتریان سوپر پروتئینی قشر متوسط و مرفه جامعه هستند. نورپردازی فروشگاه و مغازه از مهم ترین بخش های طراحی دکوراسیون فروشگاه می باشد. بنابراین اگر مشتریان شما ناخودآگاه به سمت راست، مسیر خود را دنبال میکنند و شما هم چنین مسیری را برای آنها در نظر گرفتهاید که به سمت راست بروند، دور بزنند و از چپ برگردند، به نظر میرسد بهترین مکان برای قرار دادن پیشخوان، سمت چپ بخش جلوی فروشگاه است. مطابق با تحقیقات انجام شده ، 90 درصد مشتریان در زمان ورود به مغازه ، به طور ناخودآگاه به سمت راست جذب می شوند. بنابراین اجناس پر فروش، جذاب، جدید و ویژه را در قفسه های سمت راست چیدمان نمایید. در نما و ویترین فروشگاه لباس دو حلقه درخشان قرمز رنگ و که نشان دهنده آرم نام تجاری فروشگاه است که مانند یک دوربین دوچشمی با نگاه کردن از درون آنها پانل های سفید در سراسر طول فروشگاه فضایی کاملا تونلی را به تصویر می کشند.

دکوراسیون اسکاندیناوی: این سبک در طراحی داخلی مغازه در واقع نشان دهنده ساده بودن زندگی مردم شمال اروپا می باشد. طراحی داخلی برای خانه ها و مشاغل نیز مهم است. شما میتوانید با انتخاب یک رنگ و طرح مناسب فضای خانه را بزرگتر جلوه دهید و یا باعث پوشش نواقص یک خانه شوید. تأثیر رنگ فضا مثل رنگ خانه و مکان های عمومی، بر روی افراد در طراحی داخلی، بسیار زیاد است. در طراحی مغازه به طور کلی طراحی نمای بیرونی مغازه، طراحی ویترین مغازه، دکوراسیون ویترین مغازه و طراحی داخلی مغازه و دکوراسیون داخلی مغازه از جمله عوامل بسیار مهم در جلب نظر مشتریان شما در تصمیم افراد به خرید می باشد. ترکیب رنگ با توجه به اندازه مغازه تعیین می شود و قدرت شگفت انگیزی در فروش دارد، رنگ ها به طور مستقیم بر روحیه افراد و در شکل گیری تصویر ذهنی مخاطب از فضا بسیار تأثیر میگذارد، همچنین در نخستین ادراک از فضا به خوبی در ذهن ثبت می شوند.

یکی از اجزای پراهمیت در تمام مغازهها دیوارها هستند، دیوارها علاوه بر تعیین حریم مغازه، کمک میکنند تا اجناس و کسب و کار شما به خوبی دیده شوند. اگر شما صاحب یک فروشگاه کفش هستید چه تدابیری برای جذب بیشتر مشتری و برند خود اندیشیده اید ؟ آما آن چه به کمتر بدان توجه شده است، دکوراسیون میوه فروشی می باشد. همچنین یکی دیگر از عواملی که به زیبایی ورودی تاثیر دارد استفاده از رنگ های مناسب برای ورودی می باشد؛ که توجه به این نکات باعث می شود ذهنیت اعم از با ارزش بودن و لوکس بودن مغازه شما را در ذهن مشتریان ایجاد نماید. نمای یک فروشگاه متشکل از تابلو، ویترین و درب ورودی آن بوده و لازم است که بین این عناصر و نوع، جنس و رنگ متریال مورد استفاده در پوشش نما، هارمونی رنگ و توازن وجود داشته باشد. ببینید که آیا المانها و علائمی که در نظر گرفتهاید بهدرستی شما را به مقصود طراحی داخلی مغازه املاک مورد نظرتان میرساند؟

آیا یادآوری آن ها آسان است؟ انتخاب یک رنگ خنثی در هماهنگی با رنگ های مختلف کار را بسیار آسان و زیبا کرده است. 1- دکور یک قهوه فروشی زیبا در بهشهر مازندران. دوستان لطفا راهنمایی کنید تهران هستم، الان بخوام مغازه سیگار فروشی و تنباکو و زغال و راه بندازم جواب میده؟ کانتر یا پیشخوان را طوری انتخاب کنید که به اندازهی کافی بزرگ باشد تا خریداران بتوانند کیف و وسایل خود را روی آن قرار بدهند و با خیال راحت با شما تعامل داشته باشند و محصولات خود را جابهجا کنند. همچنین اگر فروشگاه شما فقط یک فروشنده دارد و کارمندانی ندارد که در میان محصولات بگردند، باید پیشخوان را جایی قرار بدهید که هم به فروشگاه و رفتوآمدها تسلط داشته باشید و هم بتوانید پاسخگوی مشتریان باشید و هزینهها را دریافت کنید. در طراحی دکور مغازه باید به این موضوع توجه داشته باشید که برای چه کسب و کاری می خواهید طراحی کنید؟ اگر در طراحی دکوراسیون مغازه انعطافپذیر باشید و به جزئیات و بازخوردهای مشتریان توجه کنید، در نهایت به طراحی و دکوراسیونی میرسید که هم برای مشتریان قابل توجه است و هم برای فروشنده سود و فروش بیشتر را به دنبال دارد.

دانلود کتاب جدید

ایندکسر